quote-outlook-fix
Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 07-09-03 20:07

I Outlook Express virker min qoute sådan at den jeg besvarer står i kort
format øverst og min signatur står i gråt nederst.

I Outlook quotefix v. 0.90 står min signatur øverst og den jeg besvarer står
nederst med fuld header osv.

Jeg har sat O-Fix til short header og signatur nederst, men den gør det
ikke....hmm.
Er der en bug i O.fix, eller er der virkelig så stor forskel på de to fix?!

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 07-09-03 20:16

Jeg glemte at nævne at jeg bruger Outlook´s nyhedslæser der åbenbart ikke
bruger OE, da det så ville være OE-fix´et der blev brugt (skulle jeg mene),
hvilket bringer mig over til lidt forvirring om dette.
Min Outlook 2002 åbner en skærm hvor der øverst står at det er "Microsoft
Outlook program til læsning af nyheder" hvilket jeg opfatter som en
nyhedslæser der ikke er i OE-regi, jf. den heller ikke bruger OE-quotefix.

Er det en "nyskabelse" i Outlook eller snyder Microsoft lidt med at benævne
den "Microsoft Outlook program til læsning af nyheder", mens det i
virkeligheden er OE.

--
Hilsen

Flemming Jørgensen