Skakbræt cichlide
Fra : Torben Mathiassen

Dato : 07-09-03 17:42

Hej alle,

Jeg går stadig og leder efter nogle skakbræt cichlider. Er der ikke nogen
der har set dem i en dyrhandel for nylig. Det gør ikke så meget hvor i
landet, da jeg kører en del rundt.

mvh
Torben

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 07-09-03 18:30

"Torben Mathiassen" <torben.mathiassen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg går stadig og leder efter nogle skakbræt cichlider. Er der ikke nogen
> der har set dem i en dyrhandel for nylig. Det gør ikke så meget hvor i

Jeg så dem i Petworld Århus for 14 dage siden.

Volds

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 08-09-03 17:56

> Jeg så dem i Petworld Århus for 14 dage siden.
>
> Volds

Okay, måske jeg skal prøve Petworld i Kolding, da jeg alligevel bor der.
Normalt er jeg dog ikke så vild med butikken, hvilket er grunden til at jeg
ikke har kigget endnu.

mvh
Torben