Maleri af John-E Franzen
Fra : Thomas

Dato : 07-09-03 15:09

Er faldet over dette smukke maleri af den svenske popkunstner John-E Franzen:

http://www.artglobe.se/Artists/franzenjohne/frajoh_bild01.htm

Jeg synes det er smukt, men hører gerne andre meninger.

VH

Thomas

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 07-09-03 15:34

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.artglobe.se/Artists/franzenjohne/frajoh_bild01.htm
>
> Jeg synes det er smukt, men hører gerne andre meninger.

Tja... bortset fra at man kan se en nøgen kvinde og en næsten nøgen kvinde,
så kan jeg faktisk ikek rigtigt se hvad det har at gøre i denne gruppe.

Personligt ville jeg ikke hænge det op i mit hus, men sådan er det jo med
kunst.

Lars

Fra : Poul Simon

Dato : 08-09-03 07:55

Jeg synes, det er et meget skægt FOTO!

Fra : Thomas

Dato : 08-09-03 16:48

"Poul Simon" <poulsimon@hotmail.com> wrote in message news:<AIV6b.67729$Kb2.3067550@news010.worldonline.dk>...
> Jeg synes, det er et meget skægt FOTO!

Det ER altså et maleri.

VH

Thomas

Fra : preben nielsen

Dato : 08-09-03 09:25

> [...]
>
> http://www.artglobe.se/Artists/franzenjohne/frajoh_bild01.htm
>
> Jeg synes det er smukt, men hører gerne andre meninger.

Jeg ville ikke eje det om jeg så fik penge for det

.... and I'm serious !

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : nusle

Dato : 08-09-03 17:38

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg ville ikke eje det om jeg så fik penge for det
>
> ... and I'm serious !

Jeg er rørende enig.

mange hilsner
nusle