Opstart af internet butik
Fra : Bo Unger Nielsen

Dato : 06-09-03 12:15

Vi har lige startet en online butik med klassisk strik i cashmere og
uld, vi har forsøgt at gøre den så brugervenlig og sober som muligt.
Næste problem er at skaffe trafik på webstedet og vi vil gerne høre
fra andre med erfaring, hvordan man med få midler kan gøre webstedet
mere kendt.
Hvis der er nogle der vil kommentere design og brugervenlighed hører
vi også gerne fra jer.

MVH

Bo Unger Nielsen
www.cashman.dk

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 06-09-03 12:55

Bo Unger Nielsen wrote:
> [...]
> Næste problem er at skaffe trafik på webstedet og vi vil gerne høre
> fra andre med erfaring, hvordan man med få midler kan gøre webstedet

Jeg har gode erfaringer med Google's adwords. Det er billigt og det
fungerer...

Tag et kig på:
http://adwords.google.com

> Hvis der er nogle der vil kommentere design og brugervenlighed hører
> vi også gerne fra jer.

Well, meget typisk webshop. Ikke noget vildt i det ;) Men det er nok
heller ikke negativt for din målgruppe :)

Dog synes jeg den sorte tekst er svær at læse i "Produkter" menuen.
Overvej at give det en anden farve... eller gør billede bagved lidt mere
sagt :)

Desuden undrer jeg mig lidt over navnet? cashman.dk? Er det et slag for
"cashmere" eller? :) Well - i grunden også ligemeget ;)

mvh
Johan

Fra : Thom

Dato : 08-09-03 08:02

"Johan Holst Nielsen" <johan@weknowthewayout.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har gode erfaringer med Google's adwords. Det er billigt og det
> fungerer...
>
> Tag et kig på:
> http://adwords.google.com

Helt enig.

Det er i det hele taget meget vigtigt at blive optaget generelt på google,
altså med nogle gode søge ord i søgemaskinen (gratis).

Der ud over kunne I overveje en kampange via TradeDoubler, Partner-ads eller
DanBan. Det er ikke noget jeg selv har prøvet, men jeg kan forestille mig at
det er billigt, i forhold til bannerdisponering.

PS. Glem alt om Jubii! og deres latterlige priser.

Mvh,
Thom

Fra : Kris

Dato : 27-09-03 07:49

"Bo Unger Nielsen" skrev d. 06-09-03 12:15 dette indlæg :
> [...]
> mere kendt.
> Hvis der er nogle der vil kommentere design og brugervenlighed hører

Hej Bo

Jeg har været inde på kandu og se dit spørgsmål. Min kæreste og jeg er
også ved at starte en webshop op. Jeg tænkte på hvor du havde købt din
webshop henne? Har selv prøvet at lave en i asp, men det gik ikke. Håber
du kan hjælpe mig.

Mvh.
Kristian Dalgård
kdalgaard@mail.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 27-09-03 14:42

Sat, 27 Sep 2003 06:48:59 GMT, skrev "Kris" <Kris.news@kandu.dk> i
dk.erhverv:

> [...]
>også ved at starte en webshop op. Jeg tænkte på hvor du havde købt din
>webshop henne? Har selv prøvet at lave en i asp, men det gik ikke. Håber

Ellers kan jeg anbefale DanDomain's shopløsning - www.dandomain.dk,
hvor jeg selv har en butik (www.kosmetik-tak.dk). Der er mange gode
muligheder for at gøre butikken "personlig" uden at det koster en
bondegård (199 i oprettelse og herefter 299 pr. måned for ubegrænset
antal varenumre, 50 MB webhotel, 10 mailadresser m.m.) - hertil kan
købes forkskellige moduler som f.eks. DanKortbetaling, udvidet
statistik, mailinglist osv.).
Og så har DanDomain ovenikøbet en suveræn god support, når der er
problemer.

--
mvh Gitte Sørensen

Nyt forum for gigt-ramte og deres pårørende:
http://forum.gobs.dk

Fra : xp

Dato : 27-09-03 17:12

Hej Kris
Har du brug for hjælp, så kan jeg hjælpe.
Jeg har lavet det grafiske design på www.cashman.dk og er ved at designer 3
andre.
Send en mail til z-in@c.dk

Peter

Fra : Thomas Stadel Peters~

Dato : 03-10-03 07:49

Hej Kristian

Jeg har udviklet adskillige webshops, bl.a. tele-kaeden.dk, rallysigns,
alses.dk, tryk.nu m.fl. Hvis du er interesseret i at få et tilbud, så kig på
min website eller giv mig et kald

Med venlig hilsen
Thomas Stadel Petersen
Telefon: 51 80 86 66
ICQ: 83 222 36
WWW: http://stadel.dk

Fra : k@xxxyyy.dk

Dato : 03-10-03 09:45

On Fri, 3 Oct 2003 08:48:30 +0200, "Thomas Stadel Petersen"
<ingen@email.oplyst> wrote:

> Hvis du er interesseret i at få et tilbud, så kig på ...

Denne gruppe er ikke beregnet til annoncer.
Slet venligst dit indlæg.

Kig evt. på www.usenet.dk .

--
Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : Bo Unger Nielsen

Dato : 05-10-03 12:39

"Kris" <Kris.news@kandu.dk> wrote in message news:<3f7533c5$0$48891$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> [...]
> også ved at starte en webshop op. Jeg tænkte på hvor du havde købt din
> webshop henne? Har selv prøvet at lave en i asp, men det gik ikke. Håber

Hej Kristian

Vi har købt vores hos Dandomain (www.dandomain.dk) og er meget tilfredse.

MVH

Bo