Javascript menu problemer
Fra : ... Allan Møller ...

Dato : 07-04-01 20:23

Håber dette er den rigtige gruppe. Har også postet i

Jeg har lavet en javascript menu med Applet Navigation Factory fra Coffecup
site.
Og det virker egentligt godt nok bortset fra at alle de links jeg har i
menuen til et html dokument åbnes
i et nyt vindue.
Siden er lavet med frames og der er også mulighed for at vælge hvilken frame
linket skal åbnet dokumentet i og
jeg mener da også at det har jeg gjort rigtigt.
Er der nogen som kan hjælpe ?

--

.... Allan Møller ...

Fra : Boysen

Dato : 07-04-01 22:21

Allan Møller Skrev:
> Og det virker egentligt godt nok bortset fra at alle de links jeg har i
> menuen til et html dokument åbnes
> i et nyt vindue.

Jeg gætter på, at du i din kode har flg: TARGET="_blank", det skal du
fjerne, og hvis det ikke virker, må du give et link til siden - det er lidt
svært, at gætte din kode .

/Michael Boysen

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-04-01 23:28

.... Allan Møller ... <vogn33@12move.dk> skrev

> Er der nogen som kan hjælpe ?

Du er nødt til at komme med et link til din side - ellers er det lidt svært
at hjælpe dig.

--
Allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-04-01 23:37

Sat, 7 Apr 2001 21:23:10 +0200, skrev "... Allan Møller ..."
<vogn33@12move.dk>:

> [...]
>site.
>Og det virker egentligt godt nok bortset fra at alle de links jeg har i

En url til siden ville hjælpe meget på problemet, så vi kan se koden
ellers bliver det jo lidt gætteri, hvad der skal rettes.

Men der er sikkert noget med <param>, hvor der står base target=et
eller andet og det et eller andet skal så være navnet på framen.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : ... Allan Møller ...

Dato : 07-04-01 23:49

> [...]
>
> Men der er sikkert noget med <param>, hvor der står base target=et
> eller andet og det et eller andet skal så være navnet på framen.

Takker for forslagene. Det var mig som havde sat det til den forkerte frame
:(
Og så viser det sig desuden at programmet skal registreres før det kan
bruges på nettet.

Allan