Problemer med TDC webspeed
Fra : CLM

Dato : 06-09-03 17:15

Hejsa

Jeg har lige installeret webspeed fra TDC på min bærbare PC. Nu er det sådan
at kæresten også har en bærbar som hun engang i mellem gerne vil tjekke lidt
mail mv. på.Vi skal ikke være på nettet på samme tid, og regner med bare at
skifte netstikket mellem computerne. Problemet er bare at det ser ud til at
det kun er denne ene computer som jeg oprindeligt har lavet installationen
på som kan komme på nettet. Skal jeg virkeligt til at købe router osv.
selvom vi ikke skal være på nettet på samme tid?
Er der nogen som kender til den procedure som der bliver brugt når webspeed
oprettes? Min computer må jo på en eller anden måde være blevet registreret
hos TDC siden jeg ikke bare kan skifte net-stikket over i den anden bærbare.

Håber I kan hjælpe
Mvh
Carsten

Fra : Kasper

Dato : 06-09-03 18:13

Hey...

jeg ved ikke om de laver en Mac lock...

men ellers kig i en af de seneste tråde med spoofing af mac adresse...

så kan du ligge din mac adresse ind i hendes netkortsdriver... så de ser ens
ud fra netværksstikket

--
Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på -> http://www.angelfire.com/alt/elektronik/

Fra : Tri

Dato : 15-09-03 21:55

Du skal have en extra dynamisk-ip, ellers kan din kærste ikke komme på
nettet!

Jeg havde selv samme problem, med 2 maskiner og en opkobling!
Jeg har 2 dynamiske-ip adresser & en switch imellem mine maskiner!

Mvh. Tri

http://www.kandu.dk/