"Martin Rieder" <rieder@sleep.dk> wrote in message
news:3f5a69b5$0$13190$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Sikke mange ! kdcon kan bruge. Eller skal vi bare kalde det varm luft
og
> ligegyldige postulater. Sagen er, at en stor del af de kunder, som
ivrigt
> kunne se sit snit til at spare penge ved at gå over til Tele2, er på
vej
> tilbage til TDC. Jeg kan kun have medliden af de
"tilbudskatalog-jægere",
> der ikke kan andet end at svine TDC. De burde tvært imod råbe op om
Tele2s
> mangler og elendige kundeservice. Men det er jo selvfølgelig også
nemmere at
> svine TDC i et stort, samhørigt kor. De er jo trods alt Danmarks
ynglings
> monopol svin...
Jeg vælger nu at se en del af de nye Tele2 kunder som personer der
stiller større krav en TDC vil opfylde (lavere pris). Da Tele2 jo
benytter sig af TDC's udstyr ser jeg ikke den store bekymring i
kvaliteten af deres ADSL. Kundeservice kan dog blive et andet problem.
Den er jo ligesom lidt overbelastet for tiden af alle de forsinkelser
Tele2 har måttet tolerere. Jeg ved ikke hvordan deres kundeservice er
normalt. Det ved jeg forresten heller ikke med TDC. Hver konsultation
hos TDC's kundeservice ville koste mig 150kr hvilket gjorde at jeg ikke
har ret meget positivt eller negativt at sige om kundeservice.
Fejlretning fungerer dog fint (har haft behov 2-3 gange pg kabel fejl).
> Jeg ligger ikke skjul på på at jeg har ProAccess fra TDC, og jeg har
ikke
ligger -> lægger
> haft andet end glæde af det i de 2 år jeg har haft det. Ja, jeg
betaler mere
> end hvad man måske kan få det til hos "de andre", men set i lyset af,
at jeg
> har 365 dages gratis telefon- og mailsupport hos TDC og en fremragende
> linie, ser jeg ingen grund til at skifte. Nå, det var ikke den
endegyldige
> sandhed, men bare mine two cents. Jeg har vel min ret til at ytre mig
som
> alle i andre. Jeg ved også godt at jeg får på munden for mit indlæg.
Men det
> passer jo også godt i statistikken i forhold til de andre indlæg
omkring
> dette.
ProAccess... er det ikke der hvor man betaler 1000kr per routerændring?
Anyways, Boomtown har fungeret fint (bedste ADSL tilbud dengang for mig,
ligesom Tele2 er det nu), NetExpress har ikke (den medfølgende
Speedstream 2601 router var vildt dårlig). Og du har da lov til at ytre
dig ligesom alle andre. Vi svarer bare igen
> Nå...Jeg vil tilbage til min bredbåndslinie, som kører og virker,
ligesom
> den har gjort i de 2 år jeg har haft den. Det er da mere fornuftigt
istedet
> for at sidde og bitche og tælle de småpenge i lommen man nu har sparet
ved
> at gå over til Tele2...
Tjaa, vi kan ikke alle være så rige som dig. TDC bredbånd til
785kr/måned mod Tele2 ADSL til 530kr/måned giver 255kr besparelse om
måneden (55kr ekstra for mig da jeg opgraderer fra 512/512 til
2048/512). 255kr*12=3060kr om året. Det er da pænt mange penge. Dækker
det meste af vægtafgiften på bilen.
> P.S.:
http://www.fi.dk/presse/nyhedsbrev/09072003/1/. Så kan man jo så
smage
> efter om den smag man har i munden nu hører hjemme hvor den skal.
Tjaa, min personlige mening om stigningen hos Tele2 er nu at de har fået
mange flere kunder hvoraf mange stadig venter på deres linie. Dette vil
højest sansynlig resultere i flere klager. Det ser nok meget bedre ud
når den pukkel er afviklet.
> /Martin (som ikke er bange for at skrive under med sit rigtige navn)
Der vil jeg give dig ret. Det er mangel på ryggrad at komme med den
slags kommentarer uden at ville lægge sit navn ved.
mvh Bernhard