CSS
Fra : Falcon

Dato : 05-09-03 21:08

Hejsa NG

Sidder lige og fumler med lidt css,
Spm. : Kan det være rigtigt at man ikke kan lave css til <BR> ??

Flg virker nemlig ikke:

br {
text-indent: 10px;
}

Hvordan kan jeg i en tabel få flyttet indholdet lidt ind, ikke kun 1. linie
?

mvh
Falcon

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-09-03 21:23

"Falcon" <hpfjerndette@popx.dk> wrote in

> Hvordan kan jeg i en tabel få flyttet indholdet lidt ind, ikke
> kun 1. linie ?

td {
   padding-left:10px;
}

- burde det ikke klare det ?

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Falcon

Dato : 05-09-03 21:26

Takker så mange gange

Falcon

Fra : rasmus

Dato : 05-09-03 22:34

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> td {
> padding-left:10px;
> }
>
> - burde det ikke klare det ?

- men det kommer til at gælde for alt i tabellen ... så du kan lave enten
..tabeltekst {egenskaber } eller noget med td p{egenskaber }

ras

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-09-03 00:06

"Falcon" <hpfjerndette@popx.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG
>
> Sidder lige og fumler med lidt css,
> Spm. : Kan det være rigtigt at man ikke kan lave css til <BR> ??

> [...]

Så kan du lave dette:

p{
text-indent:10px;
}

.... i css, og i html indsætte </p><p>, hvor du vil have et linjeskift med
indrykning af første linje i det nye afsnit.
Det forudsættes her, at du er begyndt med <p> og slutter af med </p>.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin