VMWare express 2.0.4
Fra : Bo Lorentsen

Dato : 05-09-03 17:13

Hi ...

Jeg har forsøgt at finde en vmware express version 2.0.4, men jeg kan
ikke finde det vmware's site mere.

Er der en her der har en tar ball liggende som jeg kan få en kopi af ?
Jeg har en license liggende som jeg ikke kan komme til at bruge, og det
er jeg lidt ked af

Og ja, jeg burde ikke komme til at smide den slags væk !

/BL

Fra : Martin Andersen

Dato : 05-09-03 18:46

Bo Lorentsen wrote:

> [...]
> er jeg lidt ked af
>
> Og ja, jeg burde ikke komme til at smide den slags væk !

Nice try.
Skriv til VMware.

Fra : Bo Lorentsen

Dato : 05-09-03 20:29

Martin Andersen wrote:

> Nice try.
Da var da en kedelig insinuering

> Skriv til VMware.
Done that, det tager bare tid !

/BL

Fra : Svend-Erik Madsen

Dato : 06-09-03 07:03

Den Fri, 05 Sep 2003 18:12:34 +0200, skrev Bo Lorentsen:

> Hi ...
>
> Jeg har forsøgt at finde en vmware express version 2.0.4, men jeg kan
> ikke finde det vmware's site mere.
Hej
http://www.vmware.com/download/

Er det ikke der du skal hen ? Sitet virker da fint hos mig.

/sv-e

Fra : Bo Lorentsen

Dato : 06-09-03 07:51

Svend-Erik Madsen wrote:

> Hej
> http://www.vmware.com/download/
>
> Er det ikke der du skal hen ? Sitet virker da fint hos mig.
Tak, jo men deres reference til "VMWare express 2.0.4" er der ikke mere,
selvom de selv peger på det, i noget af deres dok.

Jeg har skrevet til dem, men jeg har endnu ikke fået noget svar, og jeg
er helt sikker på at en eller anden ligger inde med en sådan tar ball.

Da den kræver en licens nøgle ved siden af, kan jeg ikke se at jeg
opfordre til de store ulovlighedder

/BL

Fra : Svend-Erik Madsen

Dato : 06-09-03 08:20

Den Sat, 06 Sep 2003 08:51:08 +0200, skrev Bo Lorentsen:
> Da den kræver en licens nøgle ved siden af, kan jeg ikke se at jeg
> opfordre til de store ulovlighedder
>
> /BL
Hej
Hent den her

http://www.vmware.com/support/express/

Der ser det jo ud til at du kan downloade den.

/sv-e

Fra : Bo Lorentsen

Dato : 13-09-03 19:21

Svend-Erik Madsen wrote:

> http://www.vmware.com/support/express/
>
> Der ser det jo ud til at du kan downloade den.
Tak, den har jeg været inde på ...

Efter et login får jeg denne fejl :
Compilation of
'/www/newstore/classes/jsp_servlet/_vmwarestore/_newstore/__download_done.java'
failed:
/www/newstore/classes/jsp_servlet/_vmwarestore/_newstore/__download_done.java":
Sat Sep 13 11:19:23 PDT 2003

Og VMWare support skriver stadig ikke tilbage

/BL