Hvornår og hvordan?
Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 15:39

Hejsa alle sammen.

Hvor gammel var I da i mistede jeres uskyld?

Og hvor gamle var I første gang I lavede noget frækt med en dreng?

Og hvad og hvordan forgik det - både første gang og første frække ting.

Det er mest pigernes erfaringer jeg vil høre og gerne med detaljer, da jeg
gerne vil vide hvordan en pige oplever første gang og sin første
seksualitet.

Og hvor gammel var I da I bevist begyndte at onannere?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Helle

Dato : 05-09-03 17:10

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> wrote in message
> Hejsa alle sammen.
>
> Hvor gammel var I da i mistede jeres uskyld?
Jeg var 16 år.

> [...]

> Og hvad og hvordan forgik det - både første gang og første frække ting.
> Han pressede mig gevaldigt til det og det foregik efter hans hovede i en
reklame pause på tv3 midt i han så film. Han fik gjort sit og så kunne han
ellers fortsætte med at se filmen. Han lå oven på mig og det var det.

> Det er mest pigernes erfaringer jeg vil høre og gerne med detaljer, da jeg
> gerne vil vide hvordan en pige oplever første gang og sin første
> seksualitet.
Min første gang oplever jeg derfor ikke som noget særlig rart.

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:45

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg var 16 år.

Det er vist en meget alm. alder - jeg var selv 23 før jeg mistede min.

> 16 år gammel

Ok, der har jeg indtryk af mange er noget yngere første gang de f.eks.
spiller den af på en fyr eller slikker ham.....

> Han pressede mig gevaldigt til det og det foregik efter hans hovede i en
> reklame pause på tv3 midt i han så film. Han fik gjort sit og så kunne han
> ellers fortsætte med at se filmen. Han lå oven på mig og det var det.

Ok, ikke nogen vild oplevelse.....

Gik der så lang tid før du turde forsøge igen?

> Min første gang oplever jeg derfor ikke som noget særlig rart.

Det er forståeligt....!

Ok, det er også mit indtryk det er meget alm. alder.....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-09-03 19:04

Ulrik Chr. wrote:
> Hejsa alle sammen.
>
> Hvor gammel var I da i mistede jeres uskyld?

jeg var 15 da jeg havde sex første gang hvis det er det du mente ;)

> Og hvor gamle var I første gang I lavede noget frækt med en dreng?

uhhh..... 12 tror jeg...... min sterdbror og jeg legede doktor ;)

> Og hvad og hvordan forgik det - både første gang og første frække
> ting.

første gang var til en fest hos en ven, i den øverste køje af en køjeseng,
mens et andet "par" lå i en dobbeltseng ved siden af.....
så vidt jeg husker var det simpelt missionærstilling, men det jeg husker
bedst var nu bagefter da jeg med jubel i stemmen fortalte min veninde at jeg
ikke var jomfru længere*G*

> Og hvor gammel var I da I bevist begyndte at onannere?

så vidt jeg husker var jeg 9 år da jeg gjorde det 100% bevidst... men har
sikkert startet tidligere ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:27

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> jeg var 15 da jeg havde sex første gang hvis det er det du mente ;)

Jamen det var det.....

> uhhh..... 12 tror jeg...... min sterdbror og jeg legede doktor ;)

Legede doktor - kan du uddybe det?

> det jeg husker bedst var nu bagefter da jeg med jubel i stemmen fortalte
> min veninde at jeg ikke var jomfru længere*G*

Det var det vigtigste? *GGG*

> så vidt jeg husker var jeg 9 år da jeg gjorde det 100% bevidst... men har
> sikkert startet tidligere ;)

Piger starter tidligere end jeg regnede med - men sådan bliver man jo
overrasket nogen gange......

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-03 16:45

Ulrik Chr. wrote:

> Legede doktor - kan du uddybe det?

pille rode rage, kigge, mærke og hviske tiske*G*
siger det ikke ligesom alt?

> Det var det vigtigste? *GGG*

oh yeah*G* det var ihvertfald mit primære mål*G*
den stakkels fyr ( som iøvrigt var 21) var så lun på mig at han blev ved med
at ringe og prøve at få mig i tale.... først da jeg fortalte ham i klare
vendinger at jeg altså ikke var interesseret, fattede han meningen*G*

> Piger starter tidligere end jeg regnede med - men sådan bliver man jo
> overrasket nogen gange......

nogle piger starter endda tidligere end de kan huske ;) ligesom drenge ;)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 19:38

> pille rode rage, kigge, mærke og hviske tiske*G*
> siger det ikke ligesom alt?

Jo, egentlig

> [...]
klare
> vendinger at jeg altså ikke var interesseret, fattede han meningen*G*

Hvor var du dog ond ved den stakkels mand *GG*

> nogle piger starter endda tidligere end de kan huske ;) ligesom drenge ;)

Ja, vi drenge er da ikke et hak bedre

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-09-03 00:03

Ulrik Chr. wrote:

> Hvor var du dog ond ved den stakkels mand *GG*

tja*G* blot en forsmag på hvad jeg gjorde ved mænd de næste år ;)

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-03 02:39

In article <se46b.65458$Kb2.3002051@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...

> jeg var 15 da jeg havde sex første gang hvis det er det du mente ;)

For uskyldig har du aldrig været ? *G*

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-09-03 11:06

PerX ... wrote:
> In article <se46b.65458$Kb2.3002051@news010.worldonline.dk>,
> sabina@mandezonen.dk says...

> For uskyldig har du aldrig været ? *G*

ikke rigtig ihvertfald*G*

Fra : Andropov

Dato : 05-09-03 19:26

Sabina skrev:

>så vidt jeg husker var jeg 9 år da jeg gjorde det 100% bevidst... men
har
>sikkert startet tidligere ;)

Jeg synes også Nusle har skrevet på et tidspunkt at hun startede så
tidligt med onani. Det chokerer mig at flinkeskolepiger så tidligt
onanerer :)

Mon ikke der er flere piger som først starter med onani i 13-14-15 års
alderen eller skal mændene virkelig distanceres så meget :)

Hvornår har kvinder så fået første orgasme ved samleje ?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-09-03 19:32

Andropov wrote:

> Jeg synes også Nusle har skrevet på et tidspunkt at hun startede så
> tidligt med onani. Det chokerer mig at flinkeskolepiger så tidligt
> onanerer :)

damn*G* siden hvornår er Nusle ogjeg blevet flinkeskolepiger??

> Mon ikke der er flere piger som først starter med onani i 13-14-15 års
> alderen eller skal mændene virkelig distanceres så meget :)

jamen jeg kender da også piger der ike rørte de regioner før de blev 18 ;)

> Hvornår har kvinder så fået første orgasme ved samleje ?

uha...... jeg tror faktisk jeg var 19 første gang det skete ;) indtil da nød
jeg bare fornemmelsen ;)

Fra : Andropov

Dato : 06-09-03 12:52

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message news:<sE46b.65512

> damn*G* siden hvornår er Nusle ogjeg blevet flinkeskolepiger??

Det kunne tyde på at flinkeskolepige fænomenet er på aftagende.....

PIGEBANDER
I SVENDBORG

I Svendborg har man stigende problemer
med pigebander, som bekriger hinanden,
stjæler tøj og make-up i butikkerne,
skriver Fyns Amts Avis.

En snes piger i alderen fra 12-16 år
har kopieret drengebøllers adfærd,
fortæller SSP-konsulent Kristian
Kunkel.

- Det er blevet så slemt, at nogen af
pigerne har drenge med i byen som
bodyguards for at kunne gå i fred for
andre pigebander, siger han.

Han mener, at pigernes opførsel især
skyldes, at de mangler nærhed og varme
derhjemme.

http://www.dr.dk/

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:35

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> En snes piger i alderen fra 12-16 år
> har kopieret drengebøllers adfærd,
> fortæller SSP-konsulent Kristian
> Kunkel.

Bor selv på Fyn og det er et problem i Svendborg.....

Syntes det er lidt uhyggeligt at tænke på.

> Han mener, at pigernes opførsel især
> skyldes, at de mangler nærhed og varme
> derhjemme.

Det er jeg også tilhænger af at tro.....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:33

> damn*G* siden hvornår er Nusle ogjeg blevet flinkeskolepiger??

Tror jeg egentlig heller aldrig I har været *G*

> jamen jeg kender da også piger der ike rørte de regioner før de blev 18 ;)

Det er nu vist sjældenheder....

> uha...... jeg tror faktisk jeg var 19 første gang det skete ;) indtil da
nød
> jeg bare fornemmelsen ;)

Ok, heller ikke orgasme alene før du var 19?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-03 16:43

Ulrik Chr. wrote:

> Ok, heller ikke orgasme alene før du var 19?

jo da..... jeg onanerede lystigt og ofte efter jeg fik taget min mødom, og
der fik jeg en vis kontrol over mig selv og kunne nemt få orgasme*G*
men en orgasme ved et regulært samleje det oplevede jeg ikke før jeg var
19*G*

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-03 02:40

In article <sE46b.65512$Kb2.3002526@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...

> damn*G* siden hvornår er Nusle ogjeg blevet flinkeskolepiger??

Ja det kunne jeg også godt lide at vide, jeg har nærmere set jer som dem
de andre ikke måtte lege med *G*

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-09-03 10:24

PerX ... wrote:

> Ja det kunne jeg også godt lide at vide, jeg har nærmere set jer som
> dem de andre ikke måtte lege med *G*

tja... i mit tilfælde var jeg mere en de andre ikke gad lege med ;)

Fra : nusle

Dato : 07-09-03 10:59

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja det kunne jeg også godt lide at vide, jeg har nærmere set jer som dem
> de andre ikke måtte lege med *G*

Netop - men de gjorde det alligevel!

Og så var jeg den der sørgede for at "veninderne" indimellem
gjorde mere end de selv turde, og så skabtes de minder de
fniser ad den dag i dag, næsten 20 år efter, fedest

Jeg erindrer f.eks. stadig Karnevallet i KBH to år i træk,
hvor to forskellige veninder vist brudte nogle "pæn-pige-
barrierer", og det snakker vi så stadig om (det er jo det
"vildeste" de har gjort) *GGG*

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-03 13:16

In article <3f5b01a3$0$97263$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...
> Jeg erindrer f.eks. stadig Karnevallet i KBH to år i træk,
> hvor to forskellige veninder vist brudte nogle "pæn-pige-
> barrierer", og det snakker vi så stadig om (det er jo det
> "vildeste" de har gjort) *GGG*

Ja lad os tale om det, hvad skete der? :)

Fra : nusle

Dato : 07-09-03 22:20

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja lad os tale om det, hvad skete der? :)

Nahhh, det er hemmeligt.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 08-09-03 00:22

In article <3f5ba13b$0$97237$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Nahhh, det er hemmeligt.

Oh well.

Fra : nusle

Dato : 05-09-03 21:05

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg synes også Nusle har skrevet på et tidspunkt at hun startede så
> tidligt med onani. Det chokerer mig at flinkeskolepiger så tidligt
> onanerer :)

Lidt tidligere - jeg havde det med at ligge mig på min
bamse og "gnubbe".

> Hvornår har kvinder så fået første orgasme ved samleje ?

Ved samleje alene? Uden stimulering af kilderen?

Så var jeg over 30

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:30

> [...]

> Mon ikke der er flere piger som først starter med onani i 13-14-15 års
> alderen eller skal mændene virkelig distanceres så meget :)

Har snakket med en del unge piger på nogen chat også og det er vist omkring
9-10 år de begynder at onanere bevist de fleste af dem....

Jeg syntes det er tidligt..

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Bo

Dato : 06-09-03 20:05

> Har snakket med en del unge piger på nogen chat

pas på med det, chatten er jo tit overvåget. og en del bliver
meldt. selv om det er ret uskyldigt, så er det en kedelige
situation at havne i.

bo

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 22:08

"Bo" <gsx-r@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:bjdao8$s0d$1@sunsite.dk...

> pas på med det, chatten er jo tit overvåget. og en del bliver
> meldt. selv om det er ret uskyldigt, så er det en kedelige
> situation at havne i.

Det ved jeg - når jeg siger unge piger, er det piger på 16-17 år primær..

Men har da også snakket med piger på 13-14 år om det.

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Andropov

Dato : 05-09-03 20:05

> [...]
> onanerer :)

>damn*G* siden hvornår er Nusle ogjeg blevet flinkeskolepiger??

Jeg kommer til at tænke på da jeg gik i skole og pigerne var 9 år. Det
må have været 3 klasse. Jeg havde ikke forestillet mig før at så små
piger onanerede.
Pigerne var rimelig flinke da jeg gik i skole. Det eneste jeg kan
huske var at en pige blev kaldt øjentjener af en ældre lærerinde fordi
hun snakkede når lærerinden vendte ryggen til. Derimod drengene
snakkede mere åbenlyst selv når hun kiggede.

> [...]
> alderen eller skal mændene virkelig distanceres så meget :)

>jamen jeg kender da også piger der ike rørte de regioner før de blev

Det er måske nærmest ikke før de har været sammen med den første fyr
så....

> Hvornår har kvinder så fået første orgasme ved samleje ?

>uha...... jeg tror faktisk jeg var 19 første gang det skete ;) indtil
da nød
>jeg bare fornemmelsen ;)

Man kunne godt forestille sig at der er flere kvinder hvor der går
nogle år før de får deres første orgasme ved samleje....

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-09-03 21:29

Andropov wrote:

> [...]
> hun snakkede når lærerinden vendte ryggen til. Derimod drengene
> snakkede mere åbenlyst selv når hun kiggede.

uha*G* jeg husker min skoletid med gru.... jeg var det klasiske mobbeoffer
og blev faktisk drillet fra børnehaveklassen til og med en stor del af 8
klasse.....

> 18 ;)
>
> Det er måske nærmest ikke før de har været sammen med den første fyr
> så....

noget i den stil ;)

> Man kunne godt forestille sig at der er flere kvinder hvor der går
> nogle år før de får deres første orgasme ved samleje....

absolut ;)

Fra : Andropov

Dato : 06-09-03 16:56

Sabina skrev:

> Ok, heller ikke orgasme alene før du var 19?

>jo da..... jeg onanerede lystigt og ofte efter jeg fik taget min
mødom, og
>der fik jeg en vis kontrol over mig selv og kunne nemt få orgasme*G*

Jeg læste for et stykke tid siden og bragte også indslaget i
konferencen: at 1/3 af alle kvinder ikke kunne få orgasme ved onani.
Lyder det ikke skrupforkert..... Der må være noget galt med en sådan
undersøgelse....

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-03 17:02

Andropov wrote:

> [...]
> konferencen: at 1/3 af alle kvinder ikke kunne få orgasme ved onani.
> Lyder det ikke skrupforkert..... Der må være noget galt med en sådan

nej det er jeg faktisk ikke sikker på :)
du skal jo tænke på at mange kvinder stadig lever med en slags
"kønsforskrækkelse" og "pænpige facade"...
og selvom det måske virker underligt er der stadig mange kvinder over 35 ;)
du tror da vel ikke at den undersøgelse udelukkende er baseret på helt unge
piger?

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 19:44

> [...]
> over 35 ;)
> du tror da vel ikke at den undersøgelse udelukkende er baseret på

Det har du selvfølgelig ret i, for der er da ikke mange unge piger der lever
med en slags "kønsforskrækkelse" og "pænpige facade"...

Men vi må jo ikke glemme de gamle over 35 *GGG*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-03 22:34

Ulrik Chr. wrote:

> Det har du selvfølgelig ret i, for der er da ikke mange unge piger
> der lever med en slags "kønsforskrækkelse" og "pænpige facade"...

jeg har dog stadig mødt nogle stykker der ikke rigtig var med før de var
over 18-20 år..... men jeg har så også kendt nogen i den helt anden grøft
der havde debut som 11-12 årig......

> Men vi må jo ikke glemme de gamle over 35 *GGG*

nej da ;)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 19:40

> [...]
> konferencen: at 1/3 af alle kvinder ikke kunne få orgasme ved onani.
> Lyder det ikke skrupforkert..... Der må være noget galt med en sådan

Lyder ikke som den erfaring jeg har fra alle de piger jeg efterhånden har
snakke sex og onani med.....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Andropov

Dato : 06-09-03 18:07

Sabina skrev:

> [...]

35 ;)
>du tror da vel ikke at den undersøgelse udelukkende er baseret på

Det lyder faneme uhyggeligt du :)

Det vil sige at du mener at kvinder omkring min alder er af pænpige
typen og tidligere flinkeskolepiger og dermed er der 1/3 af dem som
ikke får orgasme ved onani eller måske endda værre fordi de skal
kompensere for de unge pigers gode onaniresultater. Men hvis unge
piger kan få orgasme ved onani kan ældre erfarne kvinder vel også....
Det må vel snarere være noget med at de ældre pænpige kvinder ikke
onanerer i stedet for kunne jeg forestille mig. Men så får man
selvfølgelig heller ikke orgasme hvis man ikke onanerer.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-03 19:02

Andropov wrote:

> [...]
> ikke får orgasme ved onani eller måske endda værre fordi de skal
> kompensere for de unge pigers gode onaniresultater.

de skal ikke kompensere for noget..... og derudover så ER der ufatteligt
mange piger der bliver opdraget med at alt der føles rart dernede er
fyfy....... det kan ofte forfølge en kvinde helt ind i voksen livet, og
endda på den anden side af overgangsalderen...... ike bevidst
naturligvis.....

> Men hvis unge
> piger kan få orgasme ved onani kan ældre erfarne kvinder vel også....

ja sagtens..... men der er stadig en del der ikke kan....... der kan ligge
både fysiske og psykiske årsager til grund.....

> Det må vel snarere være noget med at de ældre pænpige kvinder ikke
> onanerer i stedet for kunne jeg forestille mig. Men så får man
> selvfølgelig heller ikke orgasme hvis man ikke onanerer.

for at kunne få en orgasme er man nødt til at give sig hen og slippe
kontrollen..... det kan mange kvinder desværre have svært ved......

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:39

> Man kunne godt forestille sig at der er flere kvinder hvor der går
> nogle år før de får deres første orgasme ved samleje....

Det tror jeg også der er.... tror der er mange, som ikke oplever orgasme ved
samleje, før de er noget oppe i alderen.

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 05-09-03 21:08

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvor gammel var I da i mistede jeres uskyld?

12

> Og hvor gamle var I første gang I lavede noget frækt med en dreng?

3 (sad foran min fætter og min bror og puttede nøgler ind
i tissekonen - det var meget "hemmeligt")

> Og hvad og hvordan forgik det - både første gang og første frække ting.

Som 12 årig var jeg sammen med en på 22, og det gik for
hurtigt og gjorde alt for ondt, og han var vist ret opslugt
af sig selv og sit.

> [...]
> seksualitet.
>
> Og hvor gammel var I da I bevist begyndte at onannere?

Jeg er faktisk i tvivl - et eller andet sted mellem 6 og 8 år
vil jeg tro.

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:42

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> 12

Det er rimelig tidligt....

> 3 (sad foran min fætter og min bror og puttede nøgler ind
> i tissekonen - det var meget "hemmeligt")

Ok, og de spille pik imens.....?

> Jeg er faktisk i tvivl - et eller andet sted mellem 6 og 8 år
> vil jeg tro.

Ok, du har generelt været tidligt i gang.....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-09-03 21:34

[Ulrik Chr. | Fri, 5 Sep 2003 16:39:16 +0200]

>Hvor gammel var I da i mistede jeres uskyld?

Hmmm, 12 eller 13.

>Og hvor gamle var I første gang I lavede noget frækt med en dreng?

Hmmm, 12 eller 13 :)

>Og hvad og hvordan forgik det - både første gang og første frække ting.

Jeg suttede pik på ham, han spillede den af på mig.

>Og hvor gammel var I da I bevist begyndte at onannere?

Hmmm, 12 eller 13

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:44

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Hmmm, 12 eller 13

Er 12 eller 13 dit lykketal? *G*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 06-09-03 16:46

[Ulrik Chr. | Sat, 6 Sep 2003 15:43:35 +0200]

>Er 12 eller 13 dit lykketal? *G*

13 er mit lykketal; men det var også det år jeg blev seksuelt aktiv :)

Jeg huskede det ikke helt sidst, men kiggede på gamle notater fra den
gang og ja, det var da jeg var 13½ det gik i gang for alvor.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Samsara

Dato : 05-09-03 22:39

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa alle sammen.
>
> Hvor gammel var I da i mistede jeres uskyld?

Jeg var lige fyldt 15 år

> Og hvor gamle var I første gang I lavede noget frækt med en dreng?

15 år (suttede pik)

> Og hvad og hvordan forgik det - både første gang og første frække ting.

Var til fest sammen med min kæreste, som var 1 år ældre end mig.
Vi endte i soveværelset, kissemissede og pludselig skete det bare.
Jeg var meget tryg ved situationen og ser tilbage på det som en rigtig
god oplevelse. Kan stadig se hele situationen for mig (er 36 år nu).

> Og hvor gammel var I da I bevist begyndte at onannere?

Jeg tror, at jeg var omkring 13 år.

Venligst Samsara

Fra : Nette

Dato : 05-09-03 23:33

"Ulrik Chr." skrev i en meddelelse
> Hvor gammel var I da i mistede jeres uskyld?

17 år

> Og hvor gamle var I første gang I lavede noget frækt med en dreng?

13-14 år

> Og hvad og hvordan forgik det - både første gang og første frække ting.

Alm. samleje / pilleri.

> Og hvor gammel var I da I bevist begyndte at onannere?

ca. 7 år, måske tidligere, men jeg mener det startede omkring skolealderen.

Nette

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:47

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> 17 år

Ok, det er lidt senere end de fleste.....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : She

Dato : 05-09-03 23:40

> Hejsa alle sammen.

Selv hej

> Hvor gammel var I da i mistede jeres uskyld?

15 år

> Og hvor gamle var I første gang I lavede noget frækt med en dreng?

8-9 år. Legede såkaldt 'bolleleg' med en 2 år ældre dreng, og vi måtte ikke
have trusser på *G* Hans mor kom ind og overraskede os..sikke en skideballe
HAN fik *G*

> Og hvad og hvordan forgik det - både første gang og første frække
> ting.

Sexuelle debut: 1ste kæreste som var 14 år ældre, hos ham. I trygge
omgivelser.
Erindre det som en meget positiv oplevelse, ( som på ingen måde var
planlagt, det skete bare) hvor han lagde meget vægt på, at jeg havde det
godt, og samtidig gjorde mig opmærksom på, at hvis jeg følte mig utryg
kunne vi stoppe når som helst
Debutten skete ca. 2 mdr. efter jeg havde lært ham at kende, og vores
forhold holdte i 2 år.

> Det er mest pigernes erfaringer jeg vil høre og gerne med detaljer, da
> jeg gerne vil vide hvordan en pige oplever første gang og sin første
> seksualitet.

Som nævnt, en dejlig oplevelse.

> Og hvor gammel var I da I bevist begyndte at onannere?

Uha *G* Jeg kan stadig erindre, da jeg som 5 årig sad i sofaen med en
pude og 'hyggede' mig. Var ret bevidst om, at det jeg lavede var dejligt og
'forbudt'. Sørgede altid at forvisse mig om, at min mor ikke lige kom
brasende ind, for ellers ville hun sige : stop lige dét der, og lav noget
andet. *G* Har aldrig fået skæld ud over denne normale handling som de
fleste børn har.

Mvh. She

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:49

"She" <pffsheremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> 8-9 år. Legede såkaldt 'bolleleg' med en 2 år ældre dreng, og vi måtte
ikke
> have trusser på *G*

Bolleleg?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Camilla

Dato : 06-09-03 17:22

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa alle sammen.
>
> Hvor gammel var I da i mistede jeres uskyld?

Jeg var 14år

> Og hvor gamle var I første gang I lavede noget frækt med en dreng?

omkring 10år

> Og hvad og hvordan forgik det - både første gang og første frække ting.

Første gang, da var jeg sammen med min veninde og havde besøg af en fyr fra
klassen som vi begge var lune på, vi legede doktor (vist meget tradinonel
leg, thi hi) og han skulle undersøge vore kroppe, især brysterne var han
meget interesseret i.
Nå men han skulle jo også undersøges og min veninde trak på et tidspunkt
hans pik frem og gned på den så den blev stiv, jeg blev noget våd og
liderlig af det og suttede på den indtil han sprøjede på min venindes bukser
så hun måtte tage dem af.
Det endte så med at vi alle tre dyrkede sex sammen og han tog både mig og
min veninde.

/Camilla

> [...]
> seksualitet.
>
> Og hvor gammel var I da I bevist begyndte at onannere?

Jeg onanerede fra jeg var ca. 13år

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 19:50

"Camilla" <camilla23dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> venindes bukser så hun måtte tage dem af.
> Det endte så med at vi alle tre dyrkede sex sammen og han tog både mig

Ok, en anderledes første gang

Mister sin mødom i en trekant.

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Camilla

Dato : 06-09-03 23:43

> "Camilla" <camilla23dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ok, en anderledes første gang
>
> Mister sin mødom i en trekant.

Ja, noget specielt men meget pirende og ophidsende, måske er det også derfor
at jeg idag er bisexuel, ved det ikke.

Fra : Thomas

Dato : 08-09-03 12:26

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> wrote in message news:<3f58a012$0$431$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Hejsa alle sammen.
>
> Hvor gammel var I da i mistede jeres uskyld?

Jeg håber, at du også gider høre på en drengs første oplevelser. Min
første gang var sammen med en pige fra nabolaget. Vi var begge tretten
år gamle. Da begge hendes forældre var udearbejdende, og min mor var
hjemmegående, blev pigen ofte passet hos os. Så det var en pige jeg
havde kendt hele mit liv.

Vi havde leget mange doktorlege og andet, og på et tidspunkt opdagede
vi nogle pornoblade, som vores forældre havde. En dag da vi sad og
kiggede i pornobladene blev vi enige om, at vi også ville prøve det de
gjorde på billederne. Hun lynede ned i bukserne og trak trusserne af,
og lod mig slikke på hendes fisse. Det smagte ærligt talt ikke særlig
godt, men jeg blev ved, og efter nogen tid kunne jeg mærke at hun
spjættede med benene og underlivet, og jeg er sikker på, at hun fik
sin første orgasme. Senere tog jeg mine bukser af, og hun tog min pik
i munden og slikkede på den. Det holdt hun dog hurtigt op med, og i
stedet for onanerede hun min pik indtil jeg kom i hendes hånd. Hun
tørrede det af i sine trusser kan jeg huske.

Et par dage efter, ville vi så prøve at bolle rigtigt, og for første
gang havde jeg min pik inde i en kusse, men meget mere end et par
minutter har det nok ikke varet. Vi har aldrig været forelskede i
hinanden, og vidste godt, at vi egentlig var lidt for unge til at
bolle, men vi havde liret hinanden op til, at nu skulle vi prøve det.

Senere blev pigen en af de mange piger, der fik tilnavnet "Tusindpik"
med et pigenavn foran. Når folk snakkede om hende, grinede jeg altid
og tænkte på, at det var mig, der havde taget hendes mødom.

Siden snakkede vi ikke så meget om det, og der gik endnu et par år,
inden jeg endelig kom i seng med en jeg rigtig var forelsket i.
Forinden havde jeg været gennem de sædvanlige petting-lege til
forskellige fester, med mere eller mindre berusede eller skæve piger.
Det var først i slutningen af niende klasse, at min første
ungdomskærlighed spredte benene på en badestrand på Langeland, hvor
hun boede i sommerhus sammen med nogle andre piger fra klassen.

Det var en uforglemmelig oplevelse.

VH

Thomas

Fra : Anita

Dato : 09-09-03 13:15

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev

Hejsa Ulrik og velkommen til. Det er fedt at "vi" har fået endnu en aktiv
skribent

> Hvor gammel var I da i mistede jeres uskyld?

14

> Og hvor gamle var I første gang I lavede noget frækt med en dreng?

Jeg tror jeg har været 7-8 år. Vi var nysgerrige, men fattede ikke en meter.
Vi gemte os i deres gæsteværelse, byggede huler og pillede på hinanden. Vi
havde da også fattet at tissefyren skulle ind i tissekonen, men så var det
også det. Vi vidste at det var meget hemmeligt, og havde det sjovt mens det
stod på. Om ikke andet fik vi stillet vores nysgerrighed.

> Og hvad og hvordan forgik det - både første gang og første frække ting.

Tja, min første "rigtige" gang, er ikke noget jeg husker som en særlig
positiv oplevelse. Jeg gik vist også kun med til det fordi jeg var nysgerrig
og egentlig gerne ville have det overstået. Oplevelsen blev derefter.

> [...]
> seksualitet.
>
> Og hvor gammel var I da I bevist begyndte at onannere?

Jeg kan ikke huske hvor gammel jeg var, men jeg har været temmelig lille, da
jeg så småt begyndte at finde glæde ved at lege med de nedre regioner. Det
foregik som regel i badekaret.

/Anita