Bogføringsprogrammer?
Fra : Dan

Dato : 05-09-03 05:22

Hejsa,

Jeg er lidt på udkig til forskellige alternativer til Microsoft
Concorde-familien af bogføringsprogrammer.
Jeg er bekendt med Sumarum, men er der andre - gratis, som
betalings-programmer?

TIA,
Dan

Fra : Per H

Dato : 05-09-03 05:45

On Fri, 5 Sep 2003 06:21:58 +0200, "Dan" <No_Sp@m.Net> skrev:

> [...]
>Concorde-familien af bogføringsprogrammer.
> Jeg er bekendt med Sumarum, men er der andre - gratis, som

stellar office
www.stellar.dk

jeg har aldrig brugt andet.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Nico de Jong

Dato : 05-09-03 06:43

"Dan" <No_Sp@m.Net> skrev i en meddelelse news:bj9317$5if$1@sunsite.dk...

> Hejsa,
>
> Jeg er lidt på udkig til forskellige alternativer til Microsoft
> Concorde-familien af bogføringsprogrammer.

Jeg er nok lidt gammeldags, men jeg sværger til HERA. 750 kr. Filerne er ren
ASCII, so hvis man f.eks. skriver et forkert kontonummer, kan man rette det.
Når man så laver en reorganisering, kommer det hele på plads igen.
HERASOFT bor nu i Roskilde.
Nico

Fra : Ida Nielsen

Dato : 05-09-03 18:26

Til gengæld kræver det at man taster alt ind i dato orden, for hvor C% og de
fleste andre programmer bogfører og sorterer efter datoen, så er det
posterings rækkefølgen som Hera Soft arbejder med. Dette er umiddelbart ikke
noget problem, bortset fra hvis man har mange posteringer, for så er det
svært at finde en evt. diff da det ikke er særligt overskueligt.

Venlig hilsen
Ida Nielsen

Fra : Kurt Weiland

Dato : 06-09-03 20:00

prøv at besøge www.admiral.dk

Fra : Carsten

Dato : 10-09-03 22:32

Hej Dan!

Har du kigget på WinFinans?

Send mig lige en mail... så fortæller jeg lidt mere!

--
Hilsen
Carsten

Fra : Dan

Dato : 11-09-03 03:46

Yeps - http://www.winfinans.dk/

> Send mig lige en mail... så fortæller jeg lidt mere!

Om hvad?????

mvh.,
Dan