Hensynsløse bilister
Fra : Georg

Dato : 05-09-03 01:44

Er der andre her, som har mødt hensynsløse bilister?

Jeg oplever tit, at blive overhalet, og derefter klemt inde

Nogle gange, har jeg hentet bilisten i et kryds, flået sidedøren op og råbt
og skreget om de er født dumme eller har taget et kursus. De fleste bliver
bange hehe
De tror det er så nemt bare at presse en knallert, køre videre, men før
eller siden indhenter jeg dem (jeg registrerer deres nummerplade) og jeg
kunne da godt finde på, at sparke sidespejlet af, for de bruger det jo
åbenbart ikke til noget.

Georg

Fra : Tim Sørensen

Dato : 05-09-03 07:25

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote
> Er der andre her, som har mødt hensynsløse bilister?

Flere gang om dagen :-/

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Palle S.

Dato : 05-09-03 10:27

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der andre her, som har mødt hensynsløse bilister?

Ditto 45 kører ??

> Jeg oplever tit, at blive overhalet, og derefter klemt inde

´45 Kører der overhaler imellem rækkerne, på cykelstien og ligende

> Nogle gange, har jeg hentet bilisten i et kryds, flået sidedøren op og
råbt
> og skreget om de er født dumme eller har taget et kursus. De fleste bliver
> bange hehe

Så har du heldigvis ikke mødt den rette endnu !!!

> [...]
> eller siden indhenter jeg dem (jeg registrerer deres nummerplade) og jeg
> kunne da godt finde på, at sparke sidespejlet af, for de bruger det jo

Hvis du mener det er en brugbar løsning så gælder det vel også den anden vej

Tanke!! Gad vide hvem der slår sig mest

På min gravsten skal der stå. <Jeg havde ret!!>

> Georg

mvh Palle

Z1000 - Chevrolet Astro - Honda Dax

Fra : Georg

Dato : 05-09-03 11:26

Bare der er vidner, så kan du jo gøre som du har lyst til
Det som jeg ikke finder mig i er, at billister chikanerer mig. Jeg kører som
jeg skal, dvs ingen overhalinger indenom, ikke op på cykelstien, placerer
mig som en motorcykel når jeg kører i tæt trafik el. bytrafik. Stopper for
rødt lys og fodgængere, bruger blinklyset når jeg skal dreje og har altid
lys på maskinen. Derfor, bliver jeg gal, når bilister chikanerer mig. Det er
vel ikke svært at forstå, eller hvad? Du er måske en af dem, som enten er
født dum eller har taget et kursus? Jeg tager gerne en konfrontation med en
hensynsløs bilist.

Georg

Fra : Palle S.

Dato : 05-09-03 20:48

> [...]
> født dum eller har taget et kursus? Jeg tager gerne en konfrontation med

Din infantile opførsel samt mangel på evne til at læse og forstå har netop
skaffet dig en plads i mit Kill filter

**PLONK**

Fra : Tommy Fer

Dato : 09-09-03 07:13

> Din infantile opførsel samt mangel på evne til at læse og forstå har netop
> skaffet dig en plads i mit Kill filter
>
> **PLONK**

*PLONK*

Der sikrede palle pop hår(D) sig en plads i mit kill filter

mvh Tommy Fer, ex knallertist nu mc'ist, der stadig føøler sig chikaneret af
billister, nu er det bare nemmere at komme fra problemet...

Fra : Tommy Fer

Dato : 09-09-03 07:13

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-09-03 14:02

Tommy Fer wrote:
> mvh Tommy Fer, ex knallertist nu mc'ist, der stadig føøler sig chikaneret af
> billister, nu er det bare nemmere at komme fra problemet...

Hm .. nu skal man måske huske på at vi mc'ister også chikanerer
bilisterne ret ofte ... jeg gør ihvertfald på en måde...

Jeg kan da sådan set godt forstå at det er forpulet belastende at vi
på 2 hjul kører op mellem rækkerne - eller op på højre/venstre side
- ved lyskryds og langsom kørsel..
Så kommer vi jo foran dem og kan springe køen over.. hvilket kan
være ret belastende, specielt på dage med meget kø-kørsel.

Men på den anden side set, de kan jo bare bygge nogle smallere biler
så bilisterne også kan køre mellem rækkerne

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Palle S.

Dato : 09-09-03 15:56

Tommy

Hvis du havde gjort dig den ulejlighed at læse hele indlægget fra start
havde du nok opdaget at Georg har en fjendtlig holdning til alle andre end
sig selv og sin 45

mvh Palle
'

Fra : Georg

Dato : 09-09-03 17:36

> [...]
> havde du nok opdaget at Georg har en fjendtlig holdning til alle andre end

Hvor er det lige lige jeg gir udtryk for det? Jeg har noget imod billister,
der trækker ind foran og "klemmer" sig ind så det faktisk er belastende.

Georg

Fra : Palle S.

Dato : 09-09-03 18:20

> [...]
>
> Georg
>
>Da jeg besvarede dit indlæg høfligt og uden nogen form for underforståede
trusler
svarede du igen med ubhagligheder og slet skjulte trusler.

Det er i mine øjne ikke hvad man kan kalde en fornuftig dialog

mvh Palle

Fra : Knud Berggreen

Dato : 10-09-03 21:47

On Tue, 9 Sep 2003 16:55:52 +0200, "Palle S."
<lord_farquard@hotmail.com> wrote:

>"Tommy Fer" <Fer@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

Jeg er lige kommet i tanke om, hvorfor jeg sidts droppede ud
af denne gruppe. Jeg tror at det er 1 - 1½ år siden, men jeg
kan se at tonen ikke er blevet spor bedre.

Sjovt at *PLONK* nærmest er reglen her i gruppen mens det
mere er undtagelsen i MC-gruppen. Hvis det også er
kendetegnende for opførslen ude i trafikken, så er det ikke
noget under at 45'ere er så ugleset af alle andre
trafikanter.

/Knud

Fra : RedHot

Dato : 05-09-03 13:25

> Er der andre her, som har mødt hensynsløse bilister?

Ja vist - op til flere gange om dagen;
Bilister, der med djævelens vold og magt SKAL forbi mig, selvom der ikke er
plads - og nej jeg ligger ikke, som jeg ellers skal ifølge Færdselsloven,
midt på vejen som en mc, men ude i højre side!

Bilister, der aldrig tjekker om deres blinklys overhovedet virker!

Kvindelige bilister, der lige skal tjekke frisuren eller makeuppen, mens de
kører!!!

Bilister, der gladeligt knevrer i mobil - og derfor kun har een hånd på
rattet!!!

Bilister, der Gud-hjælpe-mig LÆSER avis samtidig!! (Det sker heldigvis
yderst sjældent, men har set det et par gange!)

Og - i særdeleshed bilister, der skider højt og flot på deres ubetingede
vigepligt "Det er jo bare en knallert"....(med det resultat man ofte skal
lave noget, der ligner katastrofeopbremsning...!)

> Nogle gange, har jeg hentet bilisten i et kryds, flået sidedøren op og
råbt
> og skreget om de er født dumme eller har taget et kursus. De fleste bliver
> bange hehe

Så er du, efter min mening ikke et hak bedre end de hensynsløse bilister
Gu' bliver man da gang på gang pissesur på de firhjulede fjolser, men vold
avler vold (også verbal vold) og det er sgu ikke fremmende for
trafiksikkerheden

Jeg anser alle bilister for at være potentielt ude efter at slå mig ihjel
hver eneste gang jeg bevæger mig ud på knallerten og kører derefter - måske
derfor både jeg og Yamaha'en stadig er 100% intakte efter 12500 km på 14
mdr.

.....og lad os så få lovliggjort en fart på 70-80 km/t til 45'ere, så mange
af disse situationer kunne undgås.

RedHot

***Motorcycles don't drool and make puerile comments when you dress in
leathers***