Evolutionen er nu ENDELIGT bevist!!
Fra : Andreas Falck

Dato : 04-09-03 19:51

Tja, nu må vi skabelsestroende, der hele tiden har troet at livet kun
er ganske få tusinde år gammelt, helt afgjort til at ændre opfattelse,
for nu er der endeligt fundet uigendrivelige beviser for eksistensen
af mellemformer.

http://www.humandescent.com/index2.shtml

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : OZ5VIB Børge Bøjlun~

Dato : 04-09-03 20:04

"Andreas Falck" <AP14412552@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tja, nu må vi skabelsestroende, der hele tiden har troet at livet kun

Ja det kommer som et sjok for mig naive menneske der hele tiden har troet på
hvad der står i Bibelen som sandhed, jeg er rystet *ggg*
Hej og nat til alle.
Nu går jeg i seng med en krus Te og honning og nyder livet.
Mennesket skal ikke leve af brød alene,men af hver ord der udgår af Guds
mund.

--
Hej fra Børge
http://jesusnyt.webbyen.dk

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 04-09-03 23:38

> [...]
> er ganske få tusinde år gammelt, helt afgjort til at ændre opfattelse,
> for nu er der endeligt fundet uigendrivelige beviser for eksistensen

LOL LOL LOL LOL ROFL!

Mvh.Bodil.

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-03 23:08

> [...]
> er ganske få tusinde år gammelt, helt afgjort til at ændre opfattelse,
> for nu er der endeligt fundet uigendrivelige beviser for eksistensen

Biologen Edwin Conklin skrev en gang i publikationen "Det Bedste" fra marts
1963 følgende kommentar:

"Sandsynligheden for, at livet skulle være opstået ved en tilfældighed, kan
sammenlignes med sandsynligheden for, at et bindstærkt leksikon skulle blive
resultatet af en eksplosion i et bogtrykkeri."

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Søren Kongstad

Dato : 11-09-03 14:53

"Tommy Jensen" <viborg dk(a)mail. dk> wrote in message
> [...]
blive
> resultatet af en eksplosion i et bogtrykkeri."

Angav han også hvordan han er kommet frem til det resultat?

Søren

Fra : AF

Dato : 11-09-03 22:22

Søren Kongstad kongstad@kongstad.net skrev dette:

[ ... ]
> Angav han også hvordan han er kommet frem til det resultat?

Teorien er da let at efterprøve. Foretag et par sprængninger af nævnte
art og tilføj en række beregninger baseret på resultaterne fra
sprængninger, og så er den hjemme.

Fra : Søren Kongstad

Dato : 12-09-03 08:42

"AF" <AP14412552@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Teorien er da let at efterprøve. Foretag et par sprængninger af nævnte
> art og tilføj en række beregninger baseret på resultaterne fra

Du er vist godt naiv hvis du tror at et bindstærkt leksikon ville være
resultatet af en eksplosion i et trykkeri. Eller hvad mener du?

Søren

Fra : AF

Dato : 12-09-03 11:02

> Du er vist godt naiv hvis du tror at et bindstærkt leksikon ville
være
> resultatet af en eksplosion i et trykkeri. Eller hvad mener du?

Er det mere naivt end at tro at livet skulle være opstået helt
tilfældigt og ved et tilfælde?

Sandsynligheden for at et bindstærkt leksikon er blevet til ved en
eksplosion er langt, langt større end at livet skulle være opstået ved
en tilfældighed.

Fra : Søren Kongstad

Dato : 12-09-03 13:33

> [...]
>
> Sandsynligheden for at et bindstærkt leksikon er blevet til ved en
> eksplosion er langt, langt større end at livet skulle være opstået ved

Så er vi tilbage hvor vi startede. Kan du angive hvordan du er nået frem til
dette resultat?

Søren

Fra : AF

Dato : 12-09-03 16:36

Søren Kongstad kongstad@kongstad.net skrev dette:

> Så er vi tilbage hvor vi startede. Kan du angive hvordan du er nået
> frem til dette resultat?

På baggrund af hvad videnskabelige forskere er kommet frem til, -
ganske enkelt.

Fra : Søren Kongstad

Dato : 12-09-03 16:52

> På baggrund af hvad videnskabelige forskere er kommet frem til, -
> ganske enkelt.

Har du nogen referencer til disse videnskabelige forskere?

Hvordan har de beregnet sandsynligheden for at et flerebinds leksikon skulle
opstå som resultatet af en eksplosion i et trykkeri?

Hvad er denne sandsynlighed udtrykt i tal?

Hvordan har de beregnet sandsynligheden for livets opståen?

Hvad er denne sandsynlighed udtrykt i tal?

Kender du en reference til de artikler hvor de har beskrevet disse
udregninger?

Venlig hilsen

Søren

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 13-09-03 22:33

Scripsit Tommy Jensenamail. :

> [...]
> sammenlignes med sandsynligheden for, at et bindstærkt leksikon skulle blive
> resultatet af en eksplosion i et bogtrykkeri."

Conklin døde i 1952, så det var nu ligegodt imponerende. Derudover skrev
han også "Menneskets egentlige værdighed hidrører ikke fra dets oprindelse
men fra hvad det er og hvad det kan blive"

Derudover begik Conklin den elementære fejl at antage at der er et stort
spring mellem liv og ikke-liv. Hvis evolution skal lægges til grund for
liv, så skal den naturligvis være foregået i små skridt og ikke ved nogen
form for eksplosion. Men der findes påviseligt mellemformer mellem liv og
ikke-liv som vi alle kender til, nemlig virus.

--
Med venlig Hilsen
Lars Erik Bryld

Fra : Niels Peter

Dato : 12-09-03 13:44

Andreas Falck wrote:
> [...]
> er ganske få tusinde år gammelt, helt afgjort til at ændre opfattelse,
> for nu er der endeligt fundet uigendrivelige beviser for eksistensen

He, he, min favorit er hundefuglen, den ser rigtig nuttet ud ...

Niels Peter

Fra : AF

Dato : 12-09-03 16:37

Niels Peter mail@bluewhite.dk skrev dette:

> He, he, min favorit er hundefuglen, den ser rigtig nuttet ud ...

Ja, er der ikke bare mange nuttede imellem

Fra : Niels Peter

Dato : 12-09-03 16:43

AF wrote:

> Ja, er der ikke bare mange nuttede imellem

Jo, det er en ret sjov side

Niels Peter