Ex-præst henrettet for mord
Fra : Søren Mosegaard

Dato : 04-09-03 11:52

Den kristne ekstremist og ex-præst Paul Hill blev henrettet kort efter
midnat for mord.
Politiken glemmer dog at nævne mandens religiøse observans og tidligere
beskæftigelse.

forfatter
Søren Mosegaard
www.horrorcomix.com

Fra : Søren Mosegaard

Dato : 04-09-03 12:19

Politiken har netop meddelt mig, at de ændrer omtalte artikel.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-03 13:50

"Søren Mosegaard" <soren_mosegaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Politiken har netop meddelt mig, at de ændrer omtalte artikel.

På baggrund af din henvendelse? Narj hvor er du dygtig - din mor må
sør'me være stolt af dig.

--
-Jens B.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-03 13:49

"Søren Mosegaard" <soren_mosegaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Politiken har netop meddelt mig, at de ændrer omtalte artikel.

På bag

--
-Jens B.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-03 13:53

> [...]
> midnat for mord.
> Politiken glemmer dog at nævne mandens religiøse observans og

Og? De glemte da også at nævne hans skostørrelse, hvad han fik at spise
for tre dage siden samt mange andre - for os andre totalt ligegyldige -
detaljer...

--
-Jens B.

Fra : Søren Mosegaard

Dato : 04-09-03 15:52

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bj7cj0$127$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Og? De glemte da også at nævne hans skostørrelse, hvad han fik at spise
> for tre dage siden samt mange andre - for os andre totalt ligegyldige -

Paul Hill dræbte for Guds skyld. "Jeg forventer en stor belønning i himlen,"
sagde han før henrettelsen.
http://edition.cnn.com/2003/LAW/09/02/abortion.execution.ap/index.html

Relevant detalje, ikke?

forfatter
Søren Mosegaard
www.horrorcomix.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-03 16:12

> Paul Hill dræbte for Guds skyld. "Jeg forventer en stor belønning i
> [...]

Sgu' da kun for Mr. Paul Hill. Vi har alle tusindvis af undskyldninger
for vore handlinger - for guds skyld er en ofte benyttet - men det gør
det ikke mere relevant. Menneskets handlinger er alene drevet af dejligt
jordnære motiver, hvilket selv du ikke kan undsige dig.

--
-Jens B.

Fra : Tim

Dato : 04-09-03 16:20

> [...]
>
> Sgu' da kun for Mr. Paul Hill. Vi har alle tusindvis af undskyldninger
> for vore handlinger - for guds skyld er en ofte benyttet

.... velsagtens den mest benyttede overhovedet. Der dræbes mange mennesker
(læg mærke til: sjældent dyr) rundt om i verden i "guds" navn, hvem end
båtnakken (gud altså) så er i deres øjne.

> - men det gør
> det ikke mere relevant.

Næh, det er faktisk inderligt ligegyldigt for de mennesker han slog ihjel.

Tim.

Fra : Søren Mosegaard

Dato : 04-09-03 20:30

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bj7knp$biq$1@news.cybercity.dk...
> "Søren Mosegaard" <soren_mosegaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> himlen,"

> Sgu' da kun for Mr. Paul Hill.

Religiøs fanatisme er relevant for os alle. Paul Hill var kun en blandt
mange kristne drabs- og voldsmænd, der terroriserer USA's læger i disse år.

Hill's voldelige trosfæller har et velorganiseret bagland, og deres mål er
at forbyde abort. Hvis de når dette mål, betyder det en brat stigning i de
20 millioner ulovlige aborter, som årligt udføres i lande med religiøs
lovgivning -- indgreb, der dræber en kvinde hvert 5. minut.

Også danskerne har mærket den religiøse anti-abortbevægelse: Kristeligt
Folkeparti blev stiftet i protest mod fri abort og pornografi, foreningen
'Retten til liv' har chikaneret danske gynækologer, og adskillige danske
præster har deltaget i bizarre aktioner mod abortloven.

forfatter
Søren Mosegaard
www.horrorcomix.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-03 20:34

> Religiøs fanatisme er relevant for os alle. Paul Hill var kun en
blandt
> mange kristne drabs- og voldsmænd, der terroriserer USA's læger i
disse år.

Vrøvl og vås. Disse mennesker skal nok få afløb for deres drifter på
andre måder, hvis de ikke kan pakke det ind i religiøs fanatisme. Summen
af menneskelig afstumpethed er konstant.

> Hill's voldelige trosfæller har et velorganiseret bagland, og deres
mål er
> at forbyde abort.

Nope, deres mål er at finde mening i deres trøstesløse liv - ligesom dit
og mit mål, forresten. Modstanden mod fri abort er blot deres
undskyldning for at forsøge at gøre sig betydningsfulde. Du og jeg vælg.

--
-Jens B.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-03 20:43

> [...]

Vrøvl og vås. Disse mennesker skal nok få afløb for deres drifter på
andre måder, hvis de ikke kan pakke det ind i religiøs fanatisme. Summen
af menneskelig afstumpethed er konstant. Kristne og andre religiøse har
blot fundet _deres_ bekvemme undskyldning.

> [...]

og mit mål, forresten. Modstanden mod fri abort er blot deres
undskyldning for at forsøge at gøre sig betydningsfulde. Du og jeg
vælger muligvis andre metoder (vi skriver f.eks. på usenet), men vore
motiver er de samme.

> Hvis de når dette mål, betyder det en brat stigning i de
> 20 millioner ulovlige aborter, som årligt udføres i lande med religiøs
> lovgivning -- indgreb, der dræber en kvinde hvert 5. minut.

Tja, ain't life a bitch? Disse kvinder kunne jo også overveje at lade
være med at indlade sig på seksuelt samkvem med mænd, eller de kunne jo
ligefrem bruge prævention, men det har måske ikke noget med sagen at
gøre?

> [...]
danske
> præster har deltaget i bizarre aktioner mod abortloven.

De tilfredsstiller vel et behov for dele af befolkningen. De er jo
blandt andet med til at give din tilværelse mening, ikke?

--
-Jens B.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-03 16:08

"Søren Mosegaard" <soren_mosegaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Paul Hill dræbte for Guds skyld. "Jeg forventer en stor belønning i
> [...]

Sgu' da kun for Paul Hill. Vi har alle tusindvis af undskyldning

--
-Jens B.

Fra : Valdemar Sejr

Dato : 05-09-03 19:22

> [...]
> nyhedsmeddelelse:bj7cj0$127$1@news.cybercity.dk...

> Paul Hill dræbte for Guds skyld. "Jeg forventer en stor belønning i

Jo vi er mange der håber at han nu har fået sin belønning og som mener det
er ok at Abortlæger (Læs mordere) dør.
Folkepensionen røg på den frie abort, nu samfundet besinde sig og stoppe
dette vanvid.

Fra : Valdemar Sejr

Dato : 05-09-03 19:26

> [...]
>
> Relevant detalje, ikke?

Jo vi er mange der håber at han nu har fået sin belønning og som mener det
Folkepensionen røg på den frie abort, nu må samfundet besinde sig og stoppe
dette vanvid.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-03 13:49

> [...]

> midnat for mord.
> Politiken glemmer dog at nævne mandens religiøse observans og

Og?

--
-Jens B.

Fra : Sirannon

Dato : 06-09-03 11:45

Fedt! Nu dræber Florida en mand som dræber en mand som dræber mindre mænd
for at sende en besked om at det er forkert at dræbe mænd der dræber
mennesker.... Det er simpelthen det sejeste emne overhovedet abort,
religiøsitet, selvtægt, dødsdom i samme historie.....