Kan man vedhæfte en gammel mail i outlook ~
Fra : Michael Sørensen

Dato : 03-09-03 20:53

Se subj.

Det drejer sig om en mail, som jeg har sendt - og derfor ligger i min "sendt
post"-mappe.

På forhånd tak.

Fra : pre

Dato : 03-09-03 21:04

Højreklik den pågældende mail og vælg Videresend eller Videresend som
vedhæftet.
pre

Fra : Michael Sørensen

Dato : 04-09-03 15:58

> Højreklik den pågældende mail og vælg Videresend eller Videresend som
> vedhæftet.

Jeg kan godt "videresende", men jeg kan ikke finde "videresend som
vedhæftet", som i realitetet er det, jeg har brug for.

Fra : pre

Dato : 04-09-03 16:26

Det har du fuldstændig ret i. Det er kunOE der har den funktion. Læg mailen
i Inboksen på Outlook og importer den fra OE. Det går lynhurtigt og så
virker vedhæftningen.

Fra : Billyboy

Dato : 04-09-03 16:37

Jeg vil nu sige det er noget vrøvl.

Marker den mail der skal vedhæftes.
Menuen rediger, kopier. Herefter opret ny mail. I body indsættes der nu og
vupti man har vedhæftet en gammel mail.
Jeg bruger det gang på gang på gang på ..................................

Mvh Billyboy

Fra : Michael Sørensen

Dato : 05-09-03 18:36

> [...]
> vupti man har vedhæftet en gammel mail.
> Jeg bruger det gang på gang på gang på ..................................

Tak