Hvilke stillinger kan I bedst lide?
Fra : Helle

Dato : 03-09-03 17:23

Jeg er lidt nysgerrig, men hvilke sex stillinger kan I bedst lide? jeg
foretrækker selv at ligge på alle fire og blive taget bagfra (ikke i
numsen!) eller ligge på ryggen og han så støder dybt og hårdt/hurtigt.
Hvad med Jer derude? *ss*

Mvh Helle

Fra : Martin Arendtsen

Dato : 03-09-03 22:59

In article <3f561574$0$54818$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Helle wrote:
> [...]
> foretrækker selv at ligge på alle fire og blive taget bagfra (ikke i
> numsen!) eller ligge på ryggen og han så støder dybt og hårdt/hurtigt.

Jeg fortrækker også når min kone ligger på alle fire.
Men også når hun sidder oven på... så styre hun nemlig hele showet :)

Martin

Fra : Helle

Dato : 03-09-03 23:17

"Martin Arendtsen" <martin@arendtsen.dk> wrote in message

> Jeg fortrækker også når min kone ligger på alle fire.
> Men også når hun sidder oven på... så styre hun nemlig hele showet :)
>
> Martin

Jeg synes bare jeg får ondt i hofterne af at sidde ovenpå fyren? kan det
være fordi han måske er lidt bred/overvægtig? eller er jeg bare for svag i
hofterne?

Mvh Helle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-09-03 23:26

Helle wrote:

> Jeg synes bare jeg får ondt i hofterne af at sidde ovenpå fyren? kan
> det være fordi han måske er lidt bred/overvægtig? eller er jeg bare
> for svag i hofterne?

det kan have noget at gøre med hvordan du bevæger dig når du sidder
øverst*G* altså om du sidder ret op og ned, eller læner dig frem, om du
rejser dig op og nærmest "hopper" op og ned, eller om du gnider dig frem og
tilbage... om du bruger hele kroppen til bevægelserne eller kun hoften eller
måske endda lårmusklerne.....
jeg må indrømme at personligt foretrækker jeg en mand der ikke er for smal
over hofterne.... det føles sku som at sidde og gnubbe rundt på en sæk
knogler :(

jeg får til tider samme problem, dog betyder det at jeg får krampe i
hofen*G* hvilket kan været RET besværligt når det er.....
men når det problem opstår så læner jeg mig længere frem, og strækker det
ømme ben ud (bagud) men bliver ved med bevægelserne ved hjælp af det andet
ben ;).... det giver en lidt anderledes friktion, men det kan lade sig gøre
;)
mit problem er opstået pga en smule bækkenløsning da jeg var gravid, og kan
stadig give mig lidt problemer..... dog mindre og mindre som årene er gået
;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : DaneX

Dato : 04-09-03 10:16

> [...]
og
> tilbage... om du bruger hele kroppen til bevægelserne eller kun hoften

Først og fremmest så er det da en dejlig stilling for os mænd, da vi ikke
(nødvendigvis) behøver at lave ret meget der :)
Men personligt gør det ondt på mig, hvis hun sidder og gnider sig frem og
tilbage som hvis hun sad på en hest der går skridt (tror jeg nok det
hedder).

Andre måder har jeg ikke nogen problemer...
Og bedst har jeg det, hvis hun sætter hælene i sengen/gulvet/whatever og
rejser sig helt op på spidsen af min pik (så langt op hun kan komme uden at
den svipper helt ud) og bare stille og rolig sidder og pirrer mig med små
forsigtige bevægelse til jeg er ved at gå helt amok (evt. plante en hånd på
min brystkasse til at holde mig nede hvis jeg bliver FOR ivrig) og så med et
ryk bare lader sig falde helt ned til roden...

Puha... bliver helt hed bare ved tanken :D

/DaneX

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 15:02

"DaneX" <no@way.com> skrev i en meddelelse

> Først og fremmest så er det da en dejlig stilling for os mænd, da vi ikke
> (nødvendigvis) behøver at lave ret meget der :)

Og vi er jo født lidt dovne

> [...]
> en hånd på min brystkasse til at holde mig nede hvis jeg bliver FOR ivrig)
> og så med et ryk bare lader sig falde helt ned til roden...

Lyder som en fed stilling, og på den måde vil hun jo også pludselig mærke
den helt i bund i et ryk

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 14:56

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes bare jeg får ondt i hofterne af at sidde ovenpå fyren? kan det
> være fordi han måske er lidt bred/overvægtig? eller er jeg bare for svag i
> hofterne?

Det er træning - de flest får også ondt de første mange gang de kommer op på
en hest.

Så du skal bare træne dig op, så holder det op med at gøre ondt.

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Helle

Dato : 05-09-03 15:15

> Så du skal bare træne dig op, så holder det op med at gøre ondt.
>
> --
> Ulrik Chr.
>
> www.uac.dk
> nettet@uac.dk

LOL siger en mand ikk?

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 15:33

> LOL siger en mand ikk?

Jep *GGG*

Men det passer nu alligevel - det gælder om at du får trænget de rigtige
muskler.....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Søren

Dato : 06-09-03 17:10

Hej Helle,

> Jeg synes bare jeg får ondt i hofterne af at sidde ovenpå fyren? kan
> det være fordi han måske er lidt bred/overvægtig? eller er jeg bare
> for svag i hofterne?

Hvis du ikke har cyklet før, får du også ond hist og her af en 10km lang
cykeltur...
Jo mere man træner, jo mere kan man overkomme og der er da værre måder at
træne på :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 22:12

"Søren" <Look@iNO-SPAMt.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke har cyklet før, får du også ond hist og her af en 10km lang
> cykeltur...
> Jo mere man træner, jo mere kan man overkomme og der er da værre
> måder at træne på :)

Jeg kan da godt være din personlige træner Helle *GGG*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Søren

Dato : 07-09-03 18:47

Hej Ulrik,

> Jeg kan da godt være din personlige træner Helle *GGG*

Jeg:
- Hedder ikke Helle.
- Har ikke brug for en træner.
- Synes det er synd for dig desparation er et så dårligt scoremiddel.
- Tror at Helle _har_ en træningspartner, bedømt ud fra hendes indlæg.

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 10-09-03 10:51

> Jeg:
> - Hedder ikke Helle.

Korrekt, også derfor jeg skrev Helle, da det var hendes træner jeg ville
være....

> - Synes det er synd for dig desparation er et så dårligt scoremiddel.

Og du tager selvfølgelig mit indlæg 100% alvorligt, når jeg skriver *GGG*
bagefter?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Søren

Dato : 10-09-03 15:21

Hej Ulrik,

> Korrekt, også derfor jeg skrev Helle, da det var hendes træner jeg
> ville være....

Så skriv det da i et svar til hende fremfor til mig.

> Og du tager selvfølgelig mit indlæg 100% alvorligt, når jeg skriver
> *GGG* bagefter?

Næh, men du har jo skrevet mere end et indlæg her i gruppen, ikke ? ;)

Men jeg skal ikke blande mig i om du vil bage på Helle (og resten af dem
med lige personnummer her i gruppen), når bare du henvender dig til _dem_,
så knock yourself out.

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : PerX ...

Dato : 15-09-03 16:17

In article <Xns93F2A656CD9AFoooLOOKatHOMEooo@212.242.40.196>, Look@iNO-
SPAMt.dk.invalid says...
> Hej Ulrik,

> Så skriv det da i et svar til hende fremfor til mig.

Uanset hvem man followerup til har man lov til at skrive beskeder til
andre.

Fra : Thomas

Dato : 04-09-03 11:36

Martin Arendtsen <martin@arendtsen.dk> wrote in message news:<slrnblcp0s.b1m.martin@server.arendtsen.dk>...

Min favoritstilling er når pigen ligger på et bord med hovedet bøjet
bagover, mens jeg står bag hende og har min pik plantet i hendes mund.

Der må gerne være en anden som knepper hende eller slikker hendes
fisse samtidig.

Det er ikke spor mærkeligt for pigen at give sådan et slags omvendt
blowjob. Det er nøjagtig det samme hun gør ved en 69´er, som mange
piger har problemer med.

Ellers er ridestillingen en anden favorit. Den giver som bekendt
pigerne den bedste kontrol over sagerne, og det er skønt at se hendes
hoppende babser, og hendes ansigt når hun får orgasme.

VH

Thomas

Fra : Andropov

Dato : 04-09-03 13:43

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message

> Ellers er ridestillingen en anden favorit. Den giver som bekendt
> pigerne den bedste kontrol over sagerne, og det er skønt at se hendes
> hoppende babser, og hendes ansigt når hun får orgasme.

På en eller anden måde føler man vel også hun elsker en lidt mere når
man bagefter får et kys efter hun har fået orgasme på en. Jeg mener
det er en anden mulighed man har for at nyde sexlivet når man ligger
og ser hun får orgasme på en samtidig med at man kan sutte hendes
babser. Der foregår jo også noget i hovedet på en når man ser hun
ridder sig til orgasme på en. Desuden det at man føler ekstra at hun
kan lide ens krop.

Fra : Andropov

Dato : 04-09-03 18:45

Nusle skrev:

> Min favoritstilling er når pigen ligger på et bord med hovedet bøjet
> bagover, mens jeg står bag hende og har min pik plantet i hendes mund.
>
> Der må gerne være en anden som knepper hende eller slikker hendes
> fisse samtidig.

>Av, min arm det er også godt - at ligge sådan ud over
>sengekanten kan også bruges....... uhh, nu må jeg da
>vist heller gå i seng

>Faktisk kan manden trænge helt i bund i min hals på
>præcis den måde

Det afhænger vel af hvor stor hans pik er....
Dog har jeg set en pige i en pornofilm som tog en kæmpe negerpik på
nok 25 cm til roden.

Fra : nusle

Dato : 04-09-03 20:41

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det afhænger vel af hvor stor hans pik er....

Det gør det måske nok.

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 15:08

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det afhænger vel af hvor stor hans pik er....
> Dog har jeg set en pige i en pornofilm som tog en kæmpe negerpik på
> nok 25 cm til roden.

Nu afspejler pornofilm jo sjældent den generalle virkelighed

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Simon Lock

Dato : 05-09-03 20:12

Har aldrig været den heldige vinder af sådan en tur... Er det noget specielt
?!?

God weekend..

/Simon
www.simonlock.net

Fra : nusle

Dato : 05-09-03 21:18

"Simon Lock" <simon@slock.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Har aldrig været den heldige vinder af sådan en tur... Er det noget
specielt
> ?!?

Aner det ikke - du må nok hellere spørge en mand der har
prøvet det *GG*

Som kvinde er det fedt, mest af alt "mentalt".

mange hilsner
nusle

Fra : Simon Lock

Dato : 05-09-03 21:27

> specielt
>
> Aner det ikke - du må nok hellere spørge en mand der har
> prøvet det *GG*

Hmm... rigtigt nok... *s*

> Som kvinde er det fedt, mest af alt "mentalt".

Er det virkeligt ?? Altså jeg har kun set det på film og synes den må være
en slem oplevelse, og har derfor nok aldrig fået snakket med hende om det...

> mange hilsner
> nusle

Jamen mange hilsner
Simon

Fra : nusle

Dato : 05-09-03 21:45

"Simon Lock" <simon@slock.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Er det virkeligt ??

Ja, altså for mig - fordi jeg er vild med det og synes det er
en skøn måde at blive "brugt" på

Jeg skal da ikke kunne udtale mig om, hvordan det opleves
af andre kvinder (og mænd).

> Altså jeg har kun set det på film og synes den må være
> en slem oplevelse, og har derfor nok aldrig fået snakket med hende om
det...

"En slem oplevelse" - nej, nej... det er liderligt...

mange hilsner
nusle

Fra : Simon Lock

Dato : 05-09-03 22:37

> "En slem oplevelse" - nej, nej... det er liderligt...
Okay.... Jamen så vil jeg da lufte tanken for hende... *sf*

> mange hilsner
> nusle

/Simon

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:52

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, altså for mig - fordi jeg er vild med det og synes det er
> en skøn måde at blive "brugt" på

Og tror du er typen der godt kan lide følsen af at blive brugt og måske
udnyttet lidt... korrekt?

> det...
>
> "En slem oplevelse" - nej, nej... det er liderligt...

Man bliver vel ikke liderlig ved tanken *GGG*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 06-09-03 15:27

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Og tror du er typen der godt kan lide følsen af at blive brugt og måske
> udnyttet lidt... korrekt?

Helt korrekt.

> Man bliver vel ikke liderlig ved tanken *GGG*

Man kan ikke blive noget man er *LOL*

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 15:33

> Man kan ikke blive noget man er *LOL*

Du er vist kronisk liderlig eller hvad?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 07-09-03 10:14

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Du er vist kronisk liderlig eller hvad?

Tja - er vi ikke alle det?

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 10-09-03 10:53

> Tja - er vi ikke alle det?

Ikke mig *fløjter uskyldigt*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 15-09-03 16:15

In article <3f5af6eb$0$97263$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Tja - er vi ikke alle det?

Nææ, jeg er kronisk træt *G*

Fra : Andropov

Dato : 05-09-03 15:40

Ulrik skrev:

> Det afhænger vel af hvor stor hans pik er....
> Dog har jeg set en pige i en pornofilm som tog en kæmpe negerpik på
> nok 25 cm til roden.

>Nu afspejler pornofilm jo sjældent den generalle virkelighed

Nej, jeg forestiller mig ikke mange kvinder ude i de små hjem som kan
kapere sådan en størrelse deep throat :)

Fra : Andropov

Dato : 05-09-03 15:43

helle skrev:

> Så du skal bare træne dig op, så holder det op med at gøre ondt.

> [...]

Ja kvinder skal bare give den gas så manden ligger og skriger i orgasme :)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 16:40

> Ja kvinder skal bare give den gas så manden ligger og skriger i orgasme :)

Lyder ikke værst

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 04-09-03 17:39

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]

sengekanten kan også bruges....... uhh, nu må jeg da
vist heller gå i seng

Faktisk kan manden trænge helt i bund i min hals på
præcis den måde - og hvis han så samtidig holder
en hånd på min hals, så jeg føler mig lidt "forsvars-
løs", så er jeg i himlen - og ja, det gør da ikke op-
levelsen dårligere, hvis der også er en pik i min
fisse eller røv - eller en legesyg tunge på min kilder.

*Uhhhhhhmmmmmmmmmm*

> Ellers er ridestillingen en anden favorit. Den giver som bekendt
> pigerne den bedste kontrol over sagerne, og det er skønt at se hendes
> hoppende babser, og hendes ansigt når hun får orgasme.

Jeg er stadig ikke helt hooked på den stilling, men det
er blevet bedre (= jeg får mere ud af det nu).

mange hilsner
nusle

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-09-03 20:27

On Thu, 4 Sep 2003 18:39:03 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

>Jeg er stadig ikke helt hooked på den stilling, men det
>er blevet bedre (= jeg får mere ud af det nu).

ja fred være med den stilling - der er altså kun noget man som man (
osm jeg ) gør af høflighed - man har jo slet ikke noget afsæt ...
bagfra også en klo i kussen omkring klitten den slår sjælden fejl for
begge parter ....

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Lars P Friberg

Dato : 05-09-03 14:38

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
> osm jeg ) gør af høflighed - man har jo slet ikke noget afsæt ...
> bagfra også en klo i kussen omkring klitten den slår sjælden fejl for

))))))))))))))))
Du er nu da også så romantisk anlagt...

For mig er det at blive redet da helt vildt lækkert, altså at se hende
tage fat, føre pikken ind og stønne sig ned over - pyhhhh, det er
lækkert.
Men en god omgang bagfra er nu heller ikke dårligt.
Og glem så ikke den gode gamle missionær - der er da noget
ekstraordinært intimt over den stilling. Tæt kontakt osv.

Her i huset kan jeg nu også skabe en del glæde ved at hun ligger på
siden, jeg løfter hendes øverste ben, sætter mig overskrævst på det andt
og kører på *SF* Min højt elskede hustru elsker faktisk at blive vækket
på den måde.

Nå, nu må hun gerne snart komme hjem *SF*

Ha' en god weekend allesammen!

LP

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 15:35

"Lars P Friberg" <djf@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Og glem så ikke den gode gamle missionær - der er da noget
> ekstraordinært intimt over den stilling. Tæt kontakt osv.

Nemlig - missionæren behøver ikke være kedelig og er absolut ikke at glemme

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-09-03 11:14

On Fri, 5 Sep 2003 13:38:26 +0000 (UTC), "Lars P Friberg"
<djf@e-mail.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

>))))))))))))))))
>Du er nu da også så romantisk anlagt...

Jesper :) bare ikke når det kommer til sex - hvis meningen altså er at
man skal have en sexet oplevelse ud af - den anden form for sublim
kælri er da ok så længe man kan holde den stående og det kan man
faktisk længer ind man regner med ....

>For mig er det at blive redet da helt vildt lækkert, altså at se hende
>tage fat, føre pikken ind og stønne sig ned over - pyhhhh, det er
>lækkert.

jamen du er sikkert også beskåret med det held i tilværlsen at du har
følse i penis - det har jeg f.eks næsten ikke - jeg er indrømmet en
gang kommet ved at der var en der red mig - men det var simeltheænd
fordi jeg synes hun var sådan en vamel so - at det må ha klicket for
mig :) ja ja jeg fik da også fnat af det bogstaveligt talt så ...eller
var det bukke ??? jeg fik i hvertilfælled en eller anden dårlig !

>Men en god omgang bagfra er nu heller ikke dårligt.

suverærn !

>Og glem så ikke den gode gamle missionær - der er da noget
>ekstraordinært intimt over den stilling. Tæt kontakt osv.

den er faktisk også OK ...

> [...]
>siden, jeg løfter hendes øverste ben, sætter mig overskrævst på det andt
>og kører på *SF* Min højt elskede hustru elsker faktisk at blive vækket

ikke en dårlig afbrydelse på en nat :)
jeg har nu også tit fantaseret om at bedøve en eller anden ogås gøre
Ting -& sager ved hende imens hun lå i en hjælpe løs Coma :)

>Nå, nu må hun gerne snart komme hjem *SF*
>

>Ha' en god weekend allesammen!

ja det er fredag ikke ???

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:57

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> jeg har nu også tit fantaseret om at bedøve en eller anden ogås gøre
> Ting -& sager ved hende imens hun lå i en hjælpe løs Coma :)

Det siger så ikke mig noget - så er det jo bare en dukke næsten.....det
intime forvinder så.

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 15:07

> Av, min arm det er også godt - at ligge sådan ud over
> sengekanten kan også bruges....... uhh, nu må jeg da
> vist heller gå i seng

Hvad skal du dog der? - sove?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 05-09-03 20:58

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvad skal du dog der? - sove?

Netop - alletiders flugt fra fantasierne - du ved, så synder
jeg ikke så længe

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:58

> Netop - alletiders flugt fra fantasierne - du ved, så synder
> jeg ikke så længe

Nåå, har man da ikke våde drømme?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 06-09-03 15:29

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nåå, har man da ikke våde drømme?

I take the fifth amendment

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 10-09-03 13:37

Nusle skrev:

>Det har jeg desværre ikke oplevet så mange piger der er med på

>Jamen, du er jo heller ikke til de liderlige piger,

Den var god Nusle :)

>du er mere til de som fornægter deres seksualitet
>indtil en mand gifter sig med dem og "pakker dem
>ud" - hvad havde du så regnet med?

>Sorry - men det er sgu' da oplagt at fremhæve din
>dobbeltmoral - pigerne skal være liderlige og med på
>den værste så du kan få udlevet dine fantasier - men
>det er alligevel ikke helt sandt, for reelt skal de
>være aseksuelle indtil du gifter dig med én af dem.

Det er ikke nemt at være mand og tænde på begge typer kvinder og så
det viser sig at en kvinde ikke kan være begge dele :)
Men sådan er der nok en del mænd.....

>Det hænger ikke en dyt sammen, medmindre du bilder
>dig ind at det er okay at du dypper snablen i så
>mange villige, liderlige kvinder som muligt, inden
>du slår dig ned med den kyske og aseksuelle ægteviv
>- hvilket forudsætter at der skal være to slags
>kvinder for at tilfredsstille dig gennem dit liv.

Sådan er der nok en del mænd som tænker :)

>Dem, du bilder dig ind ikke er til at gifte sig med,
>hvad du så end tillader at tænke om denne slags kvinder,
>som du jo glad og gerne vil dyrke sex med før du indgår
>ægteskab (og måske også når du keder dig seksuelt i dit
>kommende ægteskab) - og så dem det er okay at gifte
>sig med, fordi de netop ikke er hverken villige eller
>liderlige og dermed er "kvalificeret" til ægteskabet.

>Christ - hvor kan nogle dog bare være tåbelige i lige
>denne henseende.

Det er nok det der med multitasking. Mænd tænker kun på den situation
de lige er i :)

Fra : Thomas

Dato : 08-09-03 12:28

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message news:<3f576acf$0$13253$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> levelsen dårligere, hvis der også er en pik i min
> fisse eller røv - eller en legesyg tunge på min kilder.

Det glæder mig, at du også kan lide den stilling. Jeg må nok indrømme,
at det er det, at jeg er den dominerende, og pigen hænger med hovedet
bagover, der tænder mig, og det passer jo meget godt, med det du siger
om at føle dig forsvarsløs.

Tænder du også på, at fyren kommer i munden på dig eller i ansigtet?
Det hører i hvert fald med til min ide om dominansen.

VH

Thomas

Fra : nusle

Dato : 08-09-03 17:11

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> om at føle dig forsvarsløs.
>
> Tænder du også på, at fyren kommer i munden på dig eller i ansigtet?

Ja, det gør jeg.

> Det hører i hvert fald med til min ide om dominansen.

Jeg tænder nu engang på at blive domineret, men det kan vist
være svært med en til tider strid kælling som jeg - er man først
i "forhold", og jeg også viser mine andre sider (dem der ikke
lige er eftergivende og *åhhh-så-søde*), så går det op i hat
og briller.

Er der nogen der har nogle bud på hvordan man undgår at
"legen" med dominans mister sin "nerve" - når man er i forhold
og altså (som jeg) kan være en kælling til tider?

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 09-09-03 00:04

Nusle skrev:

> Tænder du også på, at fyren kommer i munden på dig eller i ansigtet?

Ja, det gør jeg.

> Det hører i hvert fald med til min ide om dominansen.

Det behøves vel ikke absolut at være dominans fordi fyren har pikken i
munden på en kvinde....
Man kan vel også forestille sig det omvendte at hun nærmest kaster sig
grådigt over pikken :) og tager den i munden.
Det var nok en sjovere version at være med til.

> [...]
>i "forhold", og jeg også viser mine andre sider (dem der ikke
>lige er eftergivende og *åhhh-så-søde*), så går det op i hat

Det kunne være meget sjovt at blive domineret som mand. Men nok kun
til en vis grænse. Hvis der findes en form for blid dominans.

>Er der nogen der har nogle bud på hvordan man undgår at
>"legen" med dominans mister sin "nerve" - når man er i forhold
>og altså (som jeg) kan være en kælling til tider?

Så bliver du nødt til at dominere ham :)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 10-09-03 12:26

> [...]
> kaster sig grådigt over pikken :) og tager den i munden.
> Det var nok en sjovere version at være med til.

Ja, den lyder mere spændende *SF*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Paul

Dato : 08-09-03 22:21

> [...]
> i "forhold", og jeg også viser mine andre sider (dem der ikke
> lige er eftergivende og *åhhh-så-søde*), så går det op i hat

Jeg tror faktisk der er mange kvinder, der har det som dig.

> Er der nogen der har nogle bud på hvordan man undgår at
> "legen" med dominans mister sin "nerve" - når man er i forhold
> og altså (som jeg) kan være en kælling til tider?

Tja, en måde kunne jo være at indvie fyren i hvordan du "i virkeligheden" er
allerede når du møder ham. Jeg mener, hvorfor er der en forskel fra ikke at
være i forhold til at være i forhold - hvad får enten dig, fyren eller jeres
forhold til at ændre sig så snart det bliver officielt?

Er du ikke en kælling når det endnu ikke er et forhold?
Har du lettere ved at skjule din indre kælling når det ikke er et forhold?
Hvis mændene vidste du også er en kælling, så ville du måske tiltrække nogle
helt andre fyre (nogle som også er til et længerevarende forhold)?

Jeg tror også det er et spørgsmål om "arbejdsfordeling" og disciplin i ens
sexliv. På et eller andet tidspunkt er man nødt til at tale tingene igennem
og aftale nogle spilleregler for hvordan hverdagen kører og hvordan sexlivet
kører. Det kan være en god idé at snakke med fyren om det allerede inden den
første tur i sengen. Find ud af om han er til spilleregler eller om han i
virkeligheden bliver herreræd for din indre kælling - når hun dukker op.

Paul

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 10-09-03 12:24

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er der en forskel fra ikke at være i forhold til at være i forhold
> - hvad får enten dig, fyren eller jeres forhold til at ændre sig så

Undrede også mig der skulle være forskel.....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 10-09-03 23:03

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg tror faktisk der er mange kvinder, der har det som dig.

Ja, det tror jeg også.

> Tja, en måde kunne jo være at indvie fyren i hvordan du "i virkeligheden"
er
> allerede når du møder ham.

Det gør jeg da også - men det er de færreste fyre der reelt
tager det for gode varer - jeg aner ikke hvad de så tænker,
når jeg fortæller at jeg er ultra svingende følelsesmæssigt
og godt kan være en rigtigt bitch - men i deres forelskelse
eller betagelse eller liderlighed, tænker de måske bare, at
det er "charmerende" eller også tænker de slet ikke *G*

> Jeg mener, hvorfor er der en forskel fra ikke at
> være i forhold til at være i forhold - hvad får enten dig, fyren eller
jeres
> forhold til at ændre sig så snart det bliver officielt?

Jeg er også meget svingende følelsesmæssigt i forelskelses-
fasen (hvis den opstår), så det oplever de skam allerede der,
og i den fase er der så også en del der springer fra. De som
ikke springer fra, synes måske ikke at det er så slemt, så
længe de er forelskede/betagede eller whatever - men når
så det kommer til hverdagene, så bliver det "trættende" er
jeg sikker på.

Når det er sagt, skal det også siges, at jeg ikke føler trang
til at svinge følelsesmæssigt i relationen til en fyr jeg ikke har
investeret følelser i - han kan sige og gøre hvad som helst,
dybest set rager det mig langsomt, jeg er jo ikke følelses-
mæssigt involveret i ham - når jeg så bliver følelsesmæssigt
involveret, så bliver det straks anderledes, både det han
siger og gør kommer pludselig til at vægte anderledes i
mig, jeg tillægger det simpelthen større værdi, hvorfor jeg
reagerer kraftigere på det.

> Er du ikke en kælling når det endnu ikke er et forhold?

Både/og - kommer an på om jeg føler noget særligt for ham.

> Har du lettere ved at skjule din indre kælling når det ikke er et forhold?

Hvis det er en mand der dybest set er mig ligegyldig, så har
jeg det som med f.eks. en kollega - jeg gider ikke engang
bruge den energi på det menneske en ophedet diskussion
ville kræve - så det er meget nemt - svaret ville i den givne
situation være: Ja, det er meget nemmere slet ikke at mærke
min indre kælling, når det menneske jeg er sammen med
ikke betyder noget synderligt for mig.

> Hvis mændene vidste du også er en kælling, så ville du måske tiltrække
nogle
> helt andre fyre (nogle som også er til et længerevarende forhold)?

Jeg har tiltrukket forskellige mænd, både nogle der ville et
langvarigt forhold, og nogle der ikke ville. Men det kan
også hænde, at der hvor manden vil forholdet, ender jeg
måske af andre årsager med ikke ville osv.

> [...]
> virkeligheden bliver herreræd for din indre kælling - når hun dukker op.

Tja, ved du hvad, jeg tror i mange tilfælde ikke at vi mennesker
kender os selv særligt godt - og det gælder så også mænd. Jeg
oplever det gang på gang - at det ville være lækkert med en
kvinde der er til dit eller dat, og når så man (jeg) er det, så er
det pludselig ikke så fedt alligevel.

Det gælder selvfølgelig også mig selv - jeg er også dobbelt-
moralsk.

mange hilsner
nusle

Fra : Paul

Dato : 11-09-03 02:06

> [...]
> eller betagelse eller liderlighed, tænker de måske bare, at
> det er "charmerende" eller også tænker de slet ikke *G*

Det virker også modsat, det med hvordan modparten forstår ens signaler og
det man siger. Jeg tror ikke det er kønsspecifikt.
Der er faktisk en del mænd, som ikke forstår mig og jeg forstår ikke dem -
sådan umiddelbart.
For at tage et eksempel: Jeg har aldrig interesseret mig for fodbold, aner
ikke en dyt om det, ser det aldrig (iøvrigt fed måde at score damer på .
Det er rimelig begrænset hvad jeg kan snakke om med mine mandlige kolleger,
jeg er enspænder, og jeg foretrækker kvindeligt selskab (du skulle bare vide
hvor svært DET er at forklare overfor kvinder uden de tror jeg vil i
bukserne på dem). Hvordan "almindelige" mænd er overfor kvinder er
hovedsagelig noget jeg hører fra kvindesiden, jeg er ikke som "almindelige"
mænd, så meget ved jeg da.

Nå, det jeg egentlig ville skrive er, at det kommer jo også en hel del an på
i hvilken forbindelse du møder mændene. Er det i forbindelse med at nogen
skal "scores" (et udtryk jeg iøvrigt ikke er særlig begejstret for), så
giver resten ligesom sig selv, så kan du forklare nok så meget om hvordan du
er efter "han har leveret klatten" (da de fleste mænds fornuft først vender
tilbage efter seksuel udløsning
Forklar aldrig en mand om hvordan du reelt er når i sidder og bager på
hinanden, det går ind ad det ene øre og direkte ud af det andet.
Du er nok nødt til at skrue kællingen på allerede når i sidder og bager på
hinanden, så han kan få det rigtige indtryk af dig.

> [...]
> længe de er forelskede/betagede eller whatever - men når
> så det kommer til hverdagene, så bliver det "trættende" er

Jamen, er det så ikke bare om at være "ægte" lige fra begyndelsen af.
Hvorfor være føjelig og blid for at "score" ham, hvilket han sikkert godt
kan li', for så senere at "skuffe ham". Jeg har faktisk en kollega, som
reelt har det ligesom dig. Når hun bliver følelsesmæssigt involveret i nogen
(og jeg tror hun er følelsesmæssigt involveret i mig), så bliver hun først
engleblid og imødekommende, for derefter at lade kællingen fare op i sig når
det ikke lige går som planlagt eller når hun bliver jaloux (eller whatever,
der kan være mange grunde).
Jeg har vænnet mig til at hun svinger, og dybest set er det egentlig hende,
som kommer ud af situationen i minus - hun vinder intet ved sin opførsel.
Jeg kan nu godt lide hende og har lært at se igennem fingre med hendes fejl,
selvom jeg synes det er nødvendigt at holde "kedlen i kog", da det er den
eneste måde vores "forhold" fungerer på (jeg har prøvet at gøre tingene
anderledes flere gange, men da hun er den overordnede i forhold til mig er
det svært, da hun altid skal have fornemmelsen af at hun "bestemmer").

Prøv at reflektére over det - hvem kommer ud af dine forhold i minus? Dig
eller manden? Er det reelt dig, som vil bestemme forholdet, mens du gerne
vil domineres seksuelt?

> [...]
> siger og gør kommer pludselig til at vægte anderledes i
> mig, jeg tillægger det simpelthen større værdi, hvorfor jeg

Det forstår jeg godt - det er meget naturligt.

<klip>

> [...]
> også hænde, at der hvor manden vil forholdet, ender jeg
> måske af andre årsager med ikke ville osv.

Det forstår jeg også godt - der er ikke nogen færdig "recept".

> [...]
> det pludselig ikke så fedt alligevel.
>
> Det gælder selvfølgelig også mig selv - jeg er også dobbelt-

Hvorfor dobbeltmoralsk? Det har da ikke meget med moral at gøre. Nogen gange
har man bare ikke lyst, eller også passer kemien ikke. Man kan ikke altid på
forhånd forudsige hvordan man vil reagere overfor en person man lige har
lært at kende.
Personligt ville jeg synes det ville være overfedt at kunne dyrke sex
ligesom jeg havde lyst til. Det ville da være lækkert at have en bolledukke,
som man seksuelt kunne gøre med lige hvad man ville. Men, man må også kigge
på helheden og se hvad forholdet ellers byder på.

Jeg glemmer ikke engang i min "ungdom", hvor jeg havde indrykket en
kontaktannonce i Politiken Søndag. Fik en del henvendelser, og det var
egentlig sjovt at pløje brevene igennem. En jeg fik svar fra var en
barmfager, meget korpulent kvinde, som gerne ville mødes i hendes lejlighed.
Vi snakkede, spiste og alt gik vel indtil vi så skulle til det seksuelle.
Jeg blev godt nok skuffet. Der var intet galt med at hun var ældre end mig,
meget korpulent - tja, hun var faktisk fræk og havde nogle gode bryster, men
jeg kan altså ikke fordrage at blive kommanderet rundt - det havde hun
ligesom glemt at fortælle!

Hvorom alting er nusle, der kan snildt være noget man i farten har glemt,
der gør at læsset vælter.
Jeg mener helt klart, at kommunikation er roden til alt godt. Hvis du er i
stand til at kommunikere dine behov rigtigt, så vil du også kunne finde en
mand som passer. Jeg bliver liderlig af at læse om dine seksuelle
preferencer og kunne godt tænke mig bare at give los og kneppe løs.
Men, det er jo ikke ensbetydende med at vores kemi passer sammen udover det
seksuelle. Desuden, så er jeg godt gift, som man siger, så jeg bliver på det
teoretiske plan.

> mange hilsner
> nusle

mange hilsener,

Paul

Fra : Henning

Dato : 09-09-03 07:47

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har nogle bud på hvordan man undgår at
> "legen" med dominans mister sin "nerve" - når man er i forhold
> og altså (som jeg) kan være en kælling til tider?

Tjah? Der er jo "bestillings-arbejde-metoden" hvor du, når du
har lyst til at blive taget, provokerer med at sige noget i retning
af: "Du kan/tør ikke gøre ........... og så lave en brydekamp

Så er der rollespillene, hvor du spiller en tilfangetaget
spion, en flygtet slavinde, en terrorist der skal afhøres
etc. etc. ( Når du nu er så glad for Diablo-spil *GGG* )

Du kan jo også bare smide håndjernene i skødet
på ham og en cochio-flaske og sige at hvis han ikke
bruger det på dig, gør du det på ham

Der er jo himmelvid forskel på diskutioner og skænderier
om dagligdagens gøremål og så optakten til sex *G*

Mangler du lidt spænding kan du jo altid gå i chat-room
og beskrive dig søm *slavetøsen* og spørg hvad fyrene
kunne tænke sig at gøre for at få dig til at blive en:
altid-tilrådighedstående-pikslugende-sexslavinde, når du
ikke lige har en hersker af kød og blod ved hånden,
så kan du jo sluge dildoen og mastrubere dig til orgasme
medens du læser alle de spændende forslag.

MVH
Henning

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 10-09-03 12:29

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan jo også bare smide håndjernene i skødet
> på ham og en cochio-flaske og sige at hvis han ikke
> bruger det på dig, gør du det på ham

Og han giver det tilbage til hende og siger bare gå i gang *G*

> så kan du jo sluge dildoen og mastrubere dig til orgasme
> medens du læser alle de spændende forslag.

Og måske senere bruge forslagene til noget IRL.....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Henning

Dato : 10-09-03 21:37

Ulrik Chr. wrote:

> Og han giver det tilbage til hende og siger bare gå i gang *G*

Så har du ikke hørt Nusles beskrivelse af at sparke en ½1 litters
Cola flaske op i røven på en mand *GGG*

> Og måske senere bruge forslagene til noget IRL.....

Det gør hun sgu da allerede *G*
Men de virkelige seksuelt dominante mænd hænger
ikke lige på træerne, uanset adskellige mænd har
fantasier om at dominere. Mange af de mænd der
fantasere om at dominere, forveksler seksuel dominans
med ret til at være voldelig 24/7 og kvinden bare har
at ligge i hundekurven til han fløjter!

Jeg var i 15 år gift med en masochist, så jeg har prøvet
den balangsegang det er, at holde dagligdag og seksuallivet
adskildt, ikke noget med at lade en hidssig diskution køre
over i dominans, bare fordi damen nu er/var masochist, hun
er/var det kun i forhold til sin seksualitet og det kun i perioder,
så masser af vores seksualitet havde intet med S/M at gøre.
Når det skulle være S/M indbød hun til det på flere, men
helt bestemte måder, ud fra de ønsker hun havde, så et S/M
forhold er ikke bare sådan lige at springe til, men udvikles
over længere tid før det bliver helt godt.

F. eks. En kvinde som Nusle der siger til en mand, at hun
er vild med at blive domineret, risikerer at manden tror at
han så skal voldtage og mishandle hende, så er hun lykkelig.
men han tager gruelig fejl

Selv med min erfaring vil jeg ikke umiddelbart kunne gå
ind og optræde seksuelt dominerende over for Nusle, jeg
vil være nød til at lære hendes behov at kende først og så
bygge noget op hun og jeg kan bruge.

Hun er jo ikke masochisten der siger: " Gør hvad du vil
med mig, bare jeg overlever!"

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 15-09-03 16:18

In article <3f5caa5c$0$16842$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...
> Er der nogen der har nogle bud på hvordan man undgår at
> "legen" med dominans mister sin "nerve" - når man er i forhold
> og altså (som jeg) kan være en kælling til tider?

Vær en kælling hele tiden? Så ved de hvad de går ind til *G*

Fra : nusle

Dato : 15-09-03 17:13

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Vær en kælling hele tiden? Så ved de hvad de går ind til *G*

Det har jeg lige prøvet - så bliver de ski' da "fornærmede"
*G*

mange hilsner
nusle

Fra : Paul

Dato : 15-09-03 22:15

> [...]
>
> Hej,

> Det har jeg lige prøvet - så bliver de ski' da "fornærmede"

Ikke så berøringsangst, rigtige mænd kan godt li' at få modspil (modstand).

Hvis de bliver "fornærmede", så kan du altså heller ikke forvente de senere
har "nerven" til at være dominerende overfor dig.
Og jeg taler ikke om vold eller andre ekstremiteter. "Nerven" kan efter min
mening kun holdes vedlige, hvis han fra begyndelsen ved hvad du indeholder.
Lad dem endelig blive "fornærmede" og stikke af inden i kommer for godt i
gang - eller vil du måske "nøjes" med én, som alligevel forsvinder når
hverdagen melder sig?

Desuden, så kan det at blive "fornærmet" nogen gange være en del af spillet,
men det skal man være i situationen for ligesom at kunne fornemme.

> mange hilsner
> nusle

Mange hilsener,

Paul

Fra : nusle

Dato : 15-09-03 23:59

Hej,

> Ikke så berøringsangst, rigtige mænd kan godt li' at få modspil
(modstand).

Lyder godt.

> Hvis de bliver "fornærmede", så kan du altså heller ikke forvente de
senere
> har "nerven" til at være dominerende overfor dig.

Jeg tror, du har ret.

> [...]
> Lad dem endelig blive "fornærmede" og stikke af inden i kommer for godt i
> gang - eller vil du måske "nøjes" med én, som alligevel forsvinder når

Nej - endelig ikke

Og det er klart bedre at de smutter med det samme, jeg
har bare tidligere været lidt et bløddyr og har også ladet
mig selv blive alt for involveret, alt for hurtigt.

> Desuden, så kan det at blive "fornærmet" nogen gange være en del af
spillet,
> men det skal man være i situationen for ligesom at kunne fornemme.

Jeg er ret sikker på, at der overhovedet ikke var noget
spil i dette eksempel *G*

mange hilsner
nusle

Fra : Thomas

Dato : 20-09-03 13:24

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message news:<3f5caa5c$0$16842$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Ja, det gør jeg.

Her er lige et par link til Nusles og min favoritstilling:

http://www.porndir.net/sperm/eat/

http://www.porndir.net/cumshot/teen/

VH

Thomas

Fra : nusle

Dato : 20-09-03 23:28

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Her er lige et par link til Nusles og min favoritstilling:

Jeg vil lige indskyde, at de to billeder ikke siger mig
noget

De er for "pæne" (kedelige), og så tænder jeg nu engang
af på silikone og opstillinger - næææeehhh, jeg er mere
til amatør-fotos og en ærlig fremstilling af det "beskidte"
og dyriske i sex.

mange hilsner
nusle

Fra : Thomas

Dato : 22-09-03 17:23

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message news:<3f6cd4ad$0$97224$> Jeg vil lige indskyde, at de to billeder ikke siger mig
> [...]
> af på silikone og opstillinger - næææeehhh, jeg er mere
> til amatør-fotos og en ærlig fremstilling af det "beskidte"

Okay, så søger jeg videre.

VH

Thomas

Fra : nusle

Dato : 22-09-03 17:39

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Okay, så søger jeg videre.

Thanks

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 10-09-03 10:56

Fra : nusle

Dato : 10-09-03 12:38

> [...]

liderlige og dermed er "kvalificeret" til ægteskabet.

Christ - hvor kan nogle dog bare være tåbelige i lige

Hvad siger det om dig, at du vil bolle en kvinde/pige,
som du derved samtidig _ved din handling_ stempler som
værende uegnet til at gifte sig med?

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 15:04

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Min favoritstilling er når pigen ligger på et bord med hovedet bøjet
> bagover, mens jeg står bag hende og har min pik plantet i hendes mund.

Det er altid godt at få slikket pik...

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Andropov

Dato : 06-09-03 15:41

Ulrik skrev:

> Netop - alletiders flugt fra fantasierne - du ved, så synder
> jeg ikke så længe

>Nåå, har man da ikke våde drømme?

Det er vel kun teenagedrenge der har det......

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 22:13

> Det er vel kun teenagedrenge der har det......

Humm, så er jeg stadig en teenager

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Andropov

Dato : 20-09-03 13:35

Thomas skrev:

> Ja, det gør jeg.

>Her er lige et par link til Nusles og min favoritstilling:
>http://www.porndir.net/sperm/eat/
>http://www.porndir.net/cumshot/teen/

Der er et eller andet frækt ved når det er en kvinde som har briller
på og ligner en skolelærerinde og han så kommer i ansigtet på hende :)

Fra : Camilla

Dato : 04-09-03 19:59

Jeg elsker at ride på manden, så får jeg pikken helt i bund.

Camilla

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 14:54

> [...]

> Jeg er lidt nysgerrig, men hvilke sex stillinger kan I bedst lide? jeg
> foretrækker selv at ligge på alle fire og blive taget bagfra (ikke i

Vi ville passe godt sammen...
Kan klart bedst li at tage pigen bagfra i doggy-style.....

Ellers kan jeg også godt li at tage pigen "bagfra" mens hun står op af en
væg - altså med front mod væggen.

>eller ligge på ryggen og han så støder dybt og hårdt/hurtigt.

Lyder nu heller ikke så dårligt.

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : REX

Dato : 05-09-03 22:02

Hej Helle ....

Der er mange "stillinger" der er gode og som mand
må jeg give dig ret den du nævner med "på alle fire"
og bagfra er god ...

Men som et dejligt morgen-knald / opvågning
er den samme god blot i liggende stilling "ske" ...

En dejlig måde at begynde en ny dag på både for
manden og kvinden ...

Du hygger dig - du har god kontakt med din partner
og som mand føler du at du kommer langt op i den
elskede ... kanon stilling til morgen opvågnings
knald .....

Kærlig hilsen Rex .....

--
Liggende bagfra til højre eller venstre er en
pragtfuld oplevelse søndag morgen også selv

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-09-03 23:35

> [...]
> foretrækker selv at ligge på alle fire og blive taget bagfra (ikke i
> numsen!) eller ligge på ryggen og han så støder dybt og hårdt/hurtigt.

Bagfra er god, men hende på ryggen på et bord i en passende højde (vores
spisebord i køkkenet er perfekt) er også godt.

Ellers er det også perfekt når hun ligger med en pude under numsen, så kan
man bedre støde i bund.

Lars

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 10-09-03 12:30

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers er det også perfekt når hun ligger med en pude under
> numsen, så kan man bedre støde i bund.

Det er altid godt at komme helt i bund...

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Paul

Dato : 11-09-03 03:19

> [...]

> foretrækker selv at ligge på alle fire og blive taget bagfra (ikke i
> numsen!) eller ligge på ryggen og han så støder dybt og hårdt/hurtigt.

Den bedste stilling for mig er nok at tage hende bagfra mens hun er nede på
alle fire. Hun skal sprede benene en anelse og stritte så meget med bagdelen
som muligt. Jeg er mest udholdende og nyder det bedst hvis jeg kan stå op
imens, dvs. hun er på sengen eller i sofaen mens jeg står på gulvet.
Jeg synes stillingen er bedst fordi jeg har begge hænder fri til enten at
holde om hendes baller, hofter eller om livet, og så kan hun godt li', hvis
jeg masserer hendes baller imens. Det er også en god stilling, fordi jeg kan
massere hendes bryster imens vi elsker. Så tænder jeg iøvrigt på den duft
hendes (rene) numsehul udsender, som opvarmning kan jeg godt finde på at
slikke det og eventuelt pirre det lidt med en finger.

Skal vi absolut elske i mørke, og det er man engang imellem nødt til, så
foretrækker vi missionærstillingen, da vi kan kysse blidt imens og hviske
det der skal siges til hinanden.

> Mvh Helle

M.v.h.

Paul

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-09-03 07:55

[Helle | Wed, 3 Sep 2003 18:23:05 +0200]

>Jeg er lidt nysgerrig, men hvilke sex stillinger kan I bedst lide?

Jeg tror min favorit er når jeg ligger på ryggen, passivt, og bliver
suttet til udløsning af et par søde/frække fyre - min egen og en
legekammerat.

Så kan man skiftevist have hænderne bag hovedet eller nusse dem i nakke
- og hvis der er en snert af dominas i det, kan man holde hovedet fast
på fyren i hvis mund man sprøjter

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk