"Trygleren [9000]" <HesteskeletSPAM@hesteskeletSPAM.dk> wrote in message
news:3f55c577$0$48914$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Har altid haft TDC og har ikke haft andet end bøvl med deres
kundeservice.
>
> Samme her.
>
> > Bliver flyttet til Tele2 her om en uge og kan kun sige at jeg glæder
mig.
> > Mit valg: Bliver hos TDC, får dårlig kundeservice og betaler meget,
eller
> > flytter til Tele2, får stadig dårlig kundeservice men billigt Internet.
>
> Der er jeg ikke enig. Jeg mener at TDCs kundeservice er helt ok.
Øverst skriver du 'samme her' bla. til, at du ikke har haft andet end bøvl
med TDC kundeservice.
Desuden vil da altid være gode og dårlige oplevelser.
Kan dog ikke fordrage dem som skriver herinde, at TDC's kundeservice er bare
den bedste, senere viser det sig så, at de kun har kontaktet kundeservice 1
gang på 2 år eller ligende, og problemet var enten simpelt eller
selvforskyldt.
Jeg har haft kontakt med dem mindst 25 gange på få måneder, hvor de har
løjet, ikke gidet at fine ud af noget, og når man endelig selv finder hvad
problemet er, gør de ikke en pind ved det.
Har søgt på google.com efter de indlæg jeg lavede ang. SpeedStream 2601
routeren, men har intet kunne finde. Det er et par år siden nu.
Det gik på, at ved åben NAT kørte min 1024/256 kun 512/256. Det gik frem og
tilbage mellem TDC og jeg, snakkede endda med en afdeling chef.
Efter et halvt år, fandt jeg endelig problemet. Routeren kunne simpelthen
kun klarer 512/512 ved åben NAT.
I mellem tiden fik jeg smidt alt muligt lort i hovedet, at det var sikkert
min egen skyld, de yder ikke support på routeren osv.
Da jeg så ringer ind og fortæller at de sælger et produkt som ikke kan
klarer deres linje vil de ikke have noget med det at gøre.
Samt de udlejer Cisco routeren som sagtens kan klarer presset.
Svaret var simpelt, jeg måtte selv købe en router hvis jeg var utilfreds
over at min linje blev halveret eller skifte udbyder.
1 år efter kom et godt tilbud fra Tele2 og det får jeg nu om 1 uge.
Jeg synes det er dårlig kundeservice. Det lyder ikke så slemt på papiret
men, hvis I bare kunne hav overvåget alle telefonsamtaler, så vidste I hvad
jeg snakkede om. Det var uforskammede medarbejder som ligefrem bare sad og
grinte af mig. Jeg vidste at problemet ikke var selvforskyldt, som jeg så
tilsidst bevidste.
TDC var ikke engang klar over at deres skod router ikke kunne klarer
presset.
Det er for dårligt.
EOD.
Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
-->
http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil