Skærme
Fijala 3554
Ny skærm, Har radeon 9800 pro.
Fra : Pendragon

Dato : 02-09-03 23:54

Hej

Jeg har lige købt næsten det hele til ny computer bla.
Powercolor Radeon 9800 Pro med 265mb
P4 3ghz

Min gamle monitor kan ikke køre med mere en 60hz ved 1024, så jeg synes at
mit grafikkort og jeg fortjener bedre.
Jeg spiller meget 3D spil og vil gerne kunne køre med høj opløsning, vil nok
foretrække CRT skærm og minimum 19".

Er der nogen som kan anbefale mig en god skærm til mit system, helst ikke
dyrere end ca 3000kr.

Jonas

Fra : Jesper

Dato : 03-09-03 00:01

"Pendragon" <Pendragon@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> foretrække CRT skærm og minimum 19".
>
> Er der nogen som kan anbefale mig en god skærm til mit system, helst ikke

Samsung Syncmaster 959NF til ca. 2200,-