Peter North
Fra : Andropov

Dato : 02-09-03 15:21

>Jeg har ikke meget forstand på biologi, så jeg undrer mig over,
>hvordan den amerikanske pornostjerne Peter North kan levere så meget
>sperm, som han gør i sine film.

>Nogle gange sprøjter han sæd i op mod 30 sekunder eller længere. Så
>vidt jeg kan se, så er der ikke tale om fup, for spermen kommer lige
>fra pikken.

Jeg så en gang han havde bollede med flere flotte piger i en film.
Til sidst hvor han skulle komme sad der 3 piger med ansigtet tæt ved
hinanden.
Han spurgte hvem vil have først og de råbte her i munden på hinanden
:)
De fik en pæn ladning hver i munden.

Jeg har også set en anden fyr som oversprøjtede en pige i ansigtet.
Han kunne også lang tid næsten længere tid end Peter North. Jeg tror
han leverede næsten 20 sprøjt i hovedet på hende. Hun lignede nærmest
en som havde været udsat for enmandsbukake bagefter.

Fra : Thomas

Dato : 02-09-03 19:03

> [...]
> han leverede næsten 20 sprøjt i hovedet på hende. Hun lignede nærmest
> en som havde været udsat for enmandsbukake bagefter.

www.pornopusher.dk så jeg engang et videoklip med titlen
"Overdrevent cumshot" eller noget i den stil.

Sæden ramte pigen lige i ansigtet, og kom simpelthen med sådan en
fart, at hun var ved at flække sammen af grin.

VH

Thomas

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 15:14

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> På www.pornopusher.dk

Den adresse findes ikke mere?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Thomas

Dato : 07-09-03 14:41

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> wrote in message news:<3f589a0c$0$430$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Den adresse findes ikke mere?

Så har den nok skiftet navn. Det var ellers en fed side, med masser af
gratis billeder og videoklip.

VH

Thomas

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 09-09-03 23:16

> Så har den nok skiftet navn. Det var ellers en fed side, med
> masser af gratis billeder og videoklip.

Øv altså.....!

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Andropov

Dato : 20-09-03 14:31

Thomas skrev:

> [...]
> en som havde været udsat for enmandsbukake bagefter.

>Han skulle jo også have lavet nogle bøssepornofilm under navnet Matt
Ramsey.

Han ser også så bodybuilded ud. Er der ikke noget med at bøsser går
lidt mere op i den slags ? Ikke for at genere bøsser.

Så er han vel også bøsse i privatlivet. Kunne ikke forestille mig at
man kan lave bøssepornofilm uden at være bøsse.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-09-03 21:48

[Andropov | 20 Sep 2003 06:30:52 -0700]

>Han ser også så bodybuilded ud. Er der ikke noget med at bøsser går
>lidt mere op i den slags ? Ikke for at genere bøsser.

Nogle bøsse gør, andre ikke - jeg tænder f.eks. slet ikke på disse
hårdtpumpede fyre; tværtimod.

Markedet for bøssefilm er vel 40% amerikanske med store muskuløse fyre,
40% tyske/østeuropæiske med kønne unge fyre og 20% "andet".

>Så er han vel også bøsse i privatlivet. Kunne ikke forestille mig at
>man kan lave bøssepornofilm uden at være bøsse.

Sagtens; hvis man blot har en snert biseksuallitet i sig. F.eks. den
danske pornoskuespiller, Pornolasse, har efter eget udsagn lavet flere
bøssefilm (har dog ikke set dem).

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk