MS Windows
briani 27239
Service Pack 2 DK til XP hvodan...?
Fra : Magnus

Dato : 01-09-03 18:48

Jeg har fået opfattelse af at man skal have installeret Service Pack 2 for
at kunne benytte USB 2.0 den med den høje overførelses hastighed.

Men jeg har forsøgt at hente downloade SP2 et sted fra men jeg har ikke
kunne få den installeret den version ville vist ikke godkende mit password.

Er der nogen der kan give mig en idiot sikker vejledning til hvor jeg forfat
i SP2 og især installere den på min XP Pro maskine så ville jeg blive så
glad...?

/Magnus

Fra : Preben Grøndahl

Dato : 01-09-03 19:07

"Magnus" <arnason@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forfat
> i SP2 og især installere den på min XP Pro maskine så ville jeg blive så

Jeg kender til såvel SP1 som SP1a, men SP2 er så vidt jeg er orienteret, da
slet ikke udkommet til Windows XP endnu, og skulle vist også først komme
engang på et tidspunkt fra snart af og så inden ca. omkring juli til næste
år.
Hvad angår SP1 (nu SP1a), så burde der ikke være nogen problemer med at
installerer disse via enten "Windows Update'", eller hvis du downloader SP1
fra MS egen hjemmeside, og så blot installerer den. Jeg selv har dog
fremstillet en "slipstream" CD (Windows XP Pro inkl. SP1 på), hvilket virker
helt fortrinligt godt.

--

Med positive hilsener
Preben Grøndahl

Ved email svar fjern "**"

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-09-03 19:13

Preben Grøndahl wrote:
> [...]
inkl.
> SP1 på), hvilket virker helt fortrinligt godt.

Ja den virker fint, men der skulle dog være problemer, hvis man
prøver at installere den på en piratkopi, da de mest udbredte
produktkoder er blevet blacklistet, så SP1 ikke kan installers på
dem.

Men jeg går ikke ud fra, at det er det, der problemet her.

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : N I E L S

Dato : 04-09-03 01:11

"Magnus" <arnason@email.dk> skrev

> Jeg har fået opfattelse af at man skal have installeret Service Pack 2 for
> at kunne benytte USB 2.0

SP1 er nok til at gøre det. Havde selv problemer med at installere usb2-port
indtil jeg installerede SP1! Herefter fandt XP usb2-portene af sig selv
efter genstart.

N I E L S