Ændre Netværks opsætning
Fra : Jeppe

Dato : 31-08-03 20:31

Jeg har et problem, jeg er ret newbie og jeg har et problem,
når jeg starter en konsol står der følgende
"[nomacy@dhcppc9 nomacy]$" hvordan ændre jeg dhcppc9 til noget
andet, det er ret irriterende fordi det også vises i samba.

Mvh Jeppe

Fra : Heine Laursen

Dato : 31-08-03 21:26

Jeppe <jeppeREMOVE@klubchill.dk> wrote in

> [...]
> "[nomacy@dhcppc9 nomacy]$" hvordan ændre jeg dhcppc9 til noget
> andet, det er ret irriterende fordi det også vises i samba.

Er det ikke en del af dit dns navn som du får tildelt af din udbyder?

Heine Laursen

Fra : Jeppe

Dato : 01-09-03 16:02

Heine Laursen wrote:

> Jeppe <jeppeREMOVE@klubchill.dk> wrote in

> Er det ikke en del af dit dns navn som du får tildelt af din udbyder?

Det skal da nok passe, tak

> --
> Mvh
> Heine Laursen