Orgasme?
Fra : Raz

Dato : 31-08-03 16:37

Hej,

Min kæreste får tit nogle ret vilde orgasmer. Når hun kommer, kan hun
sprøjte op til 1 m.! Hun presser med underlivet og kommer bedst når jeg lige
har trukket mig ud. Hun påstår selv det intet har med vandladning at gøre,
men jeg er altså i tvivl når det er så voldsomt.
Giver nogle gode gule pletter i sengetøjet. Hvad mener I?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 31-08-03 17:00

Raz <virker@ikke.dk> skrev:

Hej Raz

> [...]
> vandladning at gøre, men jeg er altså i tvivl når det er så voldsomt.
> Giver nogle gode gule pletter i sengetøjet. Hvad mener I?

Hun ejakulerer bare. Kvinder sprøjter ofte, når de får en g-punkts orgasme.

--
Mark

Fra : missie

Dato : 03-09-03 21:52

Hejsa

Disse definitioner er fundet i "Sexleksikon- fra abe til Aarestrup" af
Christian Graugaard:

"Ejakulation, kvindelig:
I tilslutning til intens seksuel ophidselse eller orgasme oplever 10-40% af
kvinder sivende eller sprøjtende afgang af klar væske fra urinrøret,
undertiden ganske kraftigt. Skønt beskrevet i århundreder er fænomenet
fortsat omdiskuteret. Der menes, at de såkaldte Skenes kirtler er ansvarlige
for den pludselige væskeproduktion. Kirtlerne sammenlignes med mandens
blærehalskirtel og omtales endda som en "kvindelig prostata". Nogle hævder,
at stimulation af g-punktet skal være særligt befordrende for kvindelig
ejakulation.

Skenes kirtler (efter den amerikanske gynækolog Alexander Johnston Chalmers
Skene, 1838-1900) to småkirtler som er beliggende under blæren og munder ind
i kvindens urinrør. Skenes kirtler er analoge til mandens blærehalskirtel og
omtales undertiden som "en kvindelig prostata". Det menes, at kvindelig
ejakulation hidrører fra disse kirtler. I sjældne tilfælde ses betændelse,
såkaldt skeneitis."

Så det er ikke urin som sådan, men da det munder ud i kvindens urinrør, kan
det tage farve herefter m.m. - dog er det normalt klart og uden lugt

Men under alle omstændigheder - lucky you...og hende - det er bestemt ikke
alle kvinder, der kan/ved de kan ejakulere.

Læs evt. mere på: http://www.the-clitoris.com/f_html/ejacula.htm

KH
missie

Fra : Per, Odense

Dato : 26-09-03 21:55

missie wrote:

> [...]
>
> Men under alle omstændigheder - lucky you...og hende - det er bestemt ikke
> alle kvinder, der kan/ved de kan ejakulere.

Ja, det kan være ret vildt. Min kone (gift ca 2 mdr. )kommer også
med så meget sprøjt at vi har købt et par gummilagner til barnesenge.
Det er (for mig) dejligt at opleve at hun kan blive så ophidst.
Jeg tror ikke det har noget at gøre med vandladning, hun kommer lig
kraftigt om hun har været på toilettet eller ej.
Per

Fra : -= Two-Bit Member =-

Dato : 02-10-03 21:47

hmmmm En kvinde skal nydes og kæles for... Så lad hende komme med
fuld fryd og Gamme! Fuck at der kommer pletter på lagnet, ´se på hende og
nyd hende og leg med hende! når det bliver gjort rigtigt og du giver dig
god tid til hende og ikke alt det kanin knepperi, så kan det kun! blive
super godt!

J.L.C

Fra : Peter

Dato : 31-08-03 17:46

Raz" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg er altså i tvivl når det er så voldsomt.

> Giver nogle gode gule pletter i sengetøjet. Hvad mener I?

Hende gad jeg sgu godt at kende, jeg prøvede engang at elske med en pige der
sprøjtede med kussen. Hendes klitoris og indre skamlæber udvidede sig og
antog en stærkt penislignede form, clitoris lå som lang regnorm i det
piklignende rør. Uforglemmelig oplevelse.

Fra : Samsara

Dato : 31-08-03 22:45

> [...]
> men jeg er altså i tvivl når det er så voldsomt.
> Giver nogle gode gule pletter i sengetøjet. Hvad mener I?

Jeg har prøvet det to gange og første gang var det meget pinligt !

Jeg var ikke helt klar over hvad det var, men min daværende
kæreste vidste besked og han syntes bare, at det var enormt
fedt at jeg ejakulerede.

Så vidt jeg husker, var det en klar væske og altså ikke gult.

Rare hilsner
Samsara

Fra : Andropov

Dato : 01-09-03 16:38

Manse skrev:

>Hejsan

>http://www.seksualterapi.dk/ i.flg denne dame er det urin............

På ovenstående hjemmeside kan man også læse følgende:

"En tredjedel af alle kvinder i Danmark får aldrig orgasme hverken
sammen med en mand eller alene."

Fra : Manse

Dato : 01-09-03 19:58

> På ovenstående hjemmeside kan man også læse følgende:
>
> "En tredjedel af alle kvinder i Danmark får aldrig orgasme hverken
> sammen med en mand eller alene."

Og ????

Manse

Fra : Samsara

Dato : 01-09-03 20:37

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> På ovenstående hjemmeside kan man også læse følgende:
>
> "En tredjedel af alle kvinder i Danmark får aldrig orgasme hverken
> sammen med en mand eller alene."

Jeg vil stadig påstå, at det ikke var urin og har lige fået det bekræftet af
min eks. Det VAR en helt klar væske der kom.

Jeg har kun oplevet en skedeorgasme et par gange, men en klitoris-
orgasme har jeg fået mange gange - både med en mand og alene.

Venligst Samsara

Fra : Manse

Dato : 02-09-03 14:25

Det tror jeg nu heller ikke, fordi så står det sløjt til i DK med de
kvinder...... *S*

> [...]
>
> Jeg har kun oplevet en skedeorgasme et par gange, men en klitoris-
> orgasme har jeg fået mange gange - både med en mand og alene.

Okay, tror man sammenblander en gang imellem....... Det er rigtig at man ved
G-punkt orgasme kan opleve man sprøjter en væske ud, min erfaring er at når
man masserer g-punktet, kan der ophobe en væske i en kirtel som kommer ud
via urinrøret i størrer eller mindre grad og der er nogle som simpelhed
delvis tømmer blæren af urin fordi de samtidig presser under orgasme.

Kendte engang en, hvor 2 dyner var næsten gennemblødte efter den gik på
hende, og da videnskaben ikke kan finde andre blære end urinblæren må man
stille sig spørgsmålet ,hvad det så var ?

Manse

Fra : nusle

Dato : 02-09-03 16:26

"Manse" <11kili@sol.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Kendte engang en, hvor 2 dyner var næsten gennemblødte efter den gik på
> hende, og da videnskaben ikke kan finde andre blære end urinblæren må man
> stille sig spørgsmålet ,hvad det så var ?

Hmmm...... altså, urin er gult og lugter.

De meget, meget få gange jeg har prøvet at "ejakulere"
har væsken været klar og nærmest duftfri (eller at sam-
menligne med duften af mit liderlige køn iøvrigt) - så jeg
synes nu ikke, at det burde være så svært at bedømme
- medmindre kvinden altså kommer til at tisse samtidig
med at hun kommer/ejakulerer - og så er det vel heller
ikke den store katastrofe - bare hun nyder det

mange hilsner
nusle

Fra : Jens og Jannie

Dato : 02-09-03 20:41

nusle wrote:

> Hmmm...... altså, urin er gult og lugter.

Jeg kender ikke noget til at ejakulere, men jeg ved da at urin langt fra
altid er gult, og at der kan være stor forskel på lugten.

Jens

Fra : Nicolai

Dato : 02-09-03 18:52

On 1 Sep 2003 08:37:34 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>http://www.seksualterapi.dk/ i.flg denne dame er det urin............

Jeg har læst en beretning om et forsøg engang, gjort i oveværelse af
nogle forskere. En kvinde indtog et stof som farvede urinen blåt.
Onanerede herefter til en våd udløsning - det var ikke blåt - tissede
herefter ved siden af plettet - det var blåt.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Andropov

Dato : 01-09-03 20:29

Mans skrev:

> På ovenstående hjemmeside kan man også læse følgende:
>
> "En tredjedel af alle kvinder i Danmark får aldrig orgasme hverken
> sammen med en mand eller alene."

Og ????

Det undrer mig at en tredjedel af alle kvinder ikke en gang får orgasme alene....

Fra : Andropov

Dato : 02-09-03 15:02

Manse skrev:

>Det tror jeg nu heller ikke, fordi så står det sløjt til i DK med de
>kvinder...... *S*

Så er det måske derfor at en tredjedel af Danmarks befolkning er
singler.......?
Fordi mændene ikke kan finde en kvinde fordi de er frigide og dermed
umulige at score ?

Fra : Henning

Dato : 02-09-03 16:27

Andropov wrote:

> Så er det måske derfor at en tredjedel af Danmarks befolkning er
> singler.......?
> Fordi mændene ikke kan finde en kvinde fordi de er frigide og dermed
> umulige at score ?

Selv om en kvinde er *frigid* ( ikke evner at få orgasme ) er hun
oftest glad for sex alligevel, for det seksuelle samværd er dejligt
i sig selv og giver en nærhed og samhørigheds følelse, der sjælden
kan opnås på anden måde

( Min kone kunne ikke få orgasme i de første 2½ år vi kom sammen
og havde som 25 år gammel, endnu ikke oplevet at få orgasme, men
hun var vild med sex alligevel )

MVH
Henning

Fra : Manse

Dato : 01-09-03 16:24

Hejsan

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-03 19:46

> [...]
| men jeg er altså i tvivl når det er så voldsomt.
| Giver nogle gode gule pletter i sengetøjet. Hvad mener I?

Hvad smager det af?

VH jakob