MS Windows
briani 27239
Opgradering fra Windows 98 Til Windows 200~
Fra : BOH

Dato : 31-08-03 15:58

Hej Alle

Efter opgradering af PC er der problemer.

Logget på som Administrator virker alt fint.
Men brugere som logger ind for fejl, bla. office 200 std (besked om at man
skal geninstallere)

Det ændrer ikke noget at pågældende bruger er med i Lokal Administratorer
Gruppen (ER medlem når de logger ind første gang)

Jeg har en formodning om at der er brugerens Profil den er gal med, og at
fejlen kommer fra Default User Profilen.
Jeg har prøvet at kopiere Administrators profil til 'Default User' uden
held.

Så spørgsmålet er: Hvordan får jeg "nulstillet" 'Default User' mappen?

--
Mvh Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-08-03 16:16

"BOH" <mbn_cool@homtail.com> skrev :

>Efter opgradering af PC er der problemer.
>
>Logget på som Administrator virker alt fint.
>Men brugere som logger ind for fejl, bla. office 200 std (besked om at man
>skal geninstallere)

Såfremt du har lagt 2000 oveni Win 98 (og ikke nyinstalleret), så
er det ikke utænkeligt at denne fejl kommer.

I en del programmer skal man under installation vælge om det er
kun er administrator eller det er alle brugere, der skal kunne
benytte et program.

Og er officepakken installeret under Win 98, så er der sikkert
kun tilladelse til at administratoren må bruge programmet.
--
Knud

Fra : BOH

Dato : 02-09-03 16:28

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
>
> Og er officepakken installeret under Win 98, så er der sikkert
> kun tilladelse til at administratoren må bruge programmet.

Løst ved at slette (omdøbe) Default User.
Den brokker sig, og genererer en ny

--
Mvh Morten