/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Farmand på prøve - spil til Mac OS 9/OS X
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 31-08-03 08:47

Min ældste søn er efterhånden ved at komme i den alder, hvor det ikke
længere er så fedt at "far mener at en Mac er den fedeste computer og at
en PC aldrig kommer over dørtærskelen." Han begynder så småt at
efterspørge de "fede" (PC) spil, som de andre snakker om i skolen.
Problemet er bare at jeg ikke ved en døjt om computerspil, og derfor
ikke ved hvilke findes til både Mac og PC.

Har I et bud på hvilke spil man bør gå efter? Han (min søn Johannes)
snakker en del om spillet Red Alert, men jeg kan ikke se at det findes
til "vores" OS - er det rigtigt?

De bud I kommer med skal gerne kunne spilles på en 400MHz G4 (pumpet op
til 533MHz) med et GeForce 4 MX - 32mb ram grafik kort.

Hvis I evt. har noget til salg kunne dette også ha' interesse.

--
Mvh Martin
| mailto://mb(snabel-a)talent.dk | iChat://mbredthauer |
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |
| "Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end" |

 
 
Poul Skovmand Thingh~ (31-08-2003)
Kommentar
Fra : Poul Skovmand Thingh~


Dato : 31-08-03 09:47

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Problemet er bare at jeg ikke ved en døjt om computerspil, og derfor
> ikke ved hvilke findes til både Mac og PC.

Lidt til svarene:
http://www.macgame.dk/
http://www.apple.com/games/
Jeg spiller ikke selv og min dreng er 4 år, så det er kun KidPix og
Heroes Of M&M 3.
De danske mac-sites (macnyt og mediamac) skriver en gang imellem om de
nyeste spil, der forventes til mac. Bl.a. det nyeste halflife
(CounterStrike-maskinen) vil komme til OSX, men med vilde krav til
maskinen.
--
Poul

Martin Bredthauer (31-08-2003)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 31-08-03 20:47

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> Lidt til svarene:
> http://www.macgame.dk/
> http://www.apple.com/games/

Aha, tak for ovenstående. Har nu hentet demoer af warcraft III og C&C.

> Jeg spiller ikke selv og min dreng er 4 år, så det er kun KidPix og
> Heroes Of M&M 3.

Hvad er det sidstnævnte?

> De danske mac-sites (macnyt og mediamac) skriver en gang imellem om de
> nyeste spil, der forventes til mac. Bl.a. det nyeste halflife
> (CounterStrike-maskinen) vil komme til OSX, men med vilde krav til
> maskinen.

Ja, der må husets PM G4 nok melde pas

Tak for hjælpen Poul!

--
Mvh Martin
| mailto://mb(snabel-a)talent.dk | iChat://mbredthauer |
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |
| "Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end" |

Henrik Münster (01-09-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 01-09-03 01:01

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:
>
> > De danske mac-sites (macnyt og mediamac) skriver en gang imellem om de
> > nyeste spil, der forventes til mac. Bl.a. det nyeste halflife
> > (CounterStrike-maskinen) vil komme til OSX, men med vilde krav til
> > maskinen.
>
> Ja, der må husets PM G4 nok melde pas

Hvis du vil bevare sønnen på Mac-siden, så bliver du nødt til at sørge
for, at hardwaren er i orden. Ellers kommer du jo alligevel til at punge
ud til en ny pc. Jeg synes tit, det er et problem, at folk kender en
gammel Mac et sted fra, og så bliver den brugt til at sammenligne med
nye pc'er. En ny G5 med et stort grafikkort vil jo være en helt
anderleds kapabel maskine at sammenligne med.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

David Blangstrup (01-09-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 01-09-03 12:23

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:
>
> > Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:
> >
> > > De danske mac-sites (macnyt og mediamac) skriver en gang imellem om de
> > > nyeste spil, der forventes til mac. Bl.a. det nyeste halflife
> > > (CounterStrike-maskinen) vil komme til OSX, men med vilde krav til
> > > maskinen.
> >
> > Ja, der må husets PM G4 nok melde pas
>
> Hvis du vil bevare sønnen på Mac-siden, så bliver du nødt til at sørge
> for, at hardwaren er i orden. Ellers kommer du jo alligevel til at punge
> ud til en ny pc. Jeg synes tit, det er et problem, at folk kender en
> gammel Mac et sted fra, og så bliver den brugt til at sammenligne med
> nye pc'er. En ny G5 med et stort grafikkort vil jo være en helt
> anderleds kapabel maskine at sammenligne med.

Ja, det kan jeg også godt gå med til. Og min søn. En G5 ville være i
orden.
--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på
http://david.blangstrup.dk

Martin Bredthauer (01-09-2003)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 01-09-03 21:43

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Jeg synes tit, det er et problem, at folk kender en
> gammel Mac et sted fra, og så bliver den brugt til at sammenligne med
> nye pc'er.

Sådan nogle "folk" kender jeg godt. De har ofte også en kone. Koner og
G5 går nemlig ikke så godt i spænd

--
Mvh Martin
| mailto://mb(snabel-a)talent.dk | iChat://mbredthauer |
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |
| "Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end" |

Henrik Münster (01-09-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 01-09-03 22:28

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
>
> > Jeg synes tit, det er et problem, at folk kender en gammel Mac et sted
> > fra, og så bliver den brugt til at sammenligne med nye pc'er.
>
> Sådan nogle "folk" kender jeg godt. De har ofte også en kone. Koner og
> G5 går nemlig ikke så godt i spænd

Nej. Jeg mener, at mange er negative overfor Mac. De har skam prøvet
den, og det er noget værre møg. Når man så går dem på klingen, så har de
engang prøvet en gammel Performa eller sådan noget. Der er også dem, der
har en gammel Mac og nu køber en ny pc. De synes også, at den nye
computer er langt bedre end den gamle Mac. Den kan jo både gå på nettet
og alt muligt. Det er jo ikke retfærdigt at sammenligne Mac med pc på
den måde.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

David Blangstrup (02-09-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 02-09-03 08:56

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:
>
> > Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
> >
> > > Jeg synes tit, det er et problem, at folk kender en gammel Mac et sted
> > > fra, og så bliver den brugt til at sammenligne med nye pc'er.
> >
> > Sådan nogle "folk" kender jeg godt. De har ofte også en kone. Koner og
> > G5 går nemlig ikke så godt i spænd
>
> Nej. Jeg mener, at mange er negative overfor Mac. De har skam prøvet
> den, og det er noget værre møg. Når man så går dem på klingen, så har de
> engang prøvet en gammel Performa eller sådan noget. Der er også dem, der
> har en gammel Mac og nu køber en ny pc. De synes også, at den nye
> computer er langt bedre end den gamle Mac. Den kan jo både gå på nettet
> og alt muligt. Det er jo ikke retfærdigt at sammenligne Mac med pc på
> den måde.

Nej, du har helt ret. Mine sønner kender Mac fra skolen, og hader derfor
Mac. Nu skal det jo lige tilføjes, at på mange skoler står der stadig
nogle af de små macintosher i de små klasser - gjorde i hvert fald
indtil for ganske nylig. Og selvom de holder godt er det jo ikke
ligefrem nogen reklame.
Det værste for Mac'en blandt unge er dog, at der næsten ingen spil er
til platformen. Jeg mener, spil der ikke allerede er gamle når de
udkommer.
--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på
http://david.blangstrup.dk

Martin Bredthauer (02-09-2003)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 02-09-03 19:42

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Nej. Jeg mener, at mange er negative overfor Mac. De har skam prøvet
> den, og det er noget værre møg. Når man så går dem på klingen, så har de
> engang prøvet en gammel Performa eller sådan noget. Der er også dem, der
> har en gammel Mac og nu køber en ny pc. De synes også, at den nye
> computer er langt bedre end den gamle Mac. Den kan jo både gå på nettet
> og alt muligt. Det er jo ikke retfærdigt at sammenligne Mac med pc på
> den måde.

Ja, jeg kunne godt genkende typen fra det første du skrev. Min kommentar
var mere rettet mod at jeg selv nok ikke får en G5 i denne omgang


--
Mvh Martin
| mailto://mb(snabel-a)talent.dk | iChat://mbredthauer |
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |
| "Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end" |

Morten Lind (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 10-09-03 12:25

fMartin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:


> > Jeg spiller ikke selv og min dreng er 4 år, så det er kun KidPix og
> > Heroes Of M&M 3.
>
> Hvad er det sidstnævnte?

Magnus&Myggen?
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Poul Skovmand Thingh~ (11-09-2003)
Kommentar
Fra : Poul Skovmand Thingh~


Dato : 11-09-03 18:21

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> fMartin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:
>
>
> > > Jeg spiller ikke selv og min dreng er 4 år, så det er kun KidPix og
> > > Heroes Of M&M 3.
> >
> > Hvad er det sidstnævnte?
>
> Magnus&Myggen?

Hehe, det er Heroes of Might & Magic - noget rimeligt andet end magnus
og myggen, men den er osse fin.
I Heroes har du dog lidt - hm - sejere figurer, der kan - hm - lave
noget sejt på hinanden. Minotaurer, troldmænd og ærkeengle kan man ikke
lære at styre for tidligt!
--
Poul

Morten Lind (12-09-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 12-09-03 08:01

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:
>
> > fMartin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:
> >
> >
> > > > Jeg spiller ikke selv og min dreng er 4 år, så det er kun KidPix og
> > > > Heroes Of M&M 3.
> > >
> > > Hvad er det sidstnævnte?
> >
> > Magnus&Myggen?
>
> Hehe, det er Heroes of Might & Magic - noget rimeligt andet end magnus
> og myggen, men den er osse fin.
> I Heroes har du dog lidt - hm - sejere figurer, der kan - hm - lave
> noget sejt på hinanden. Minotaurer, troldmænd og ærkeengle kan man ikke
> lære at styre for tidligt!

Hæ, hæ......hvad hjertet er fuldt af.........
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

David Blangstrup (31-08-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 31-08-03 12:31

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Min ældste søn er efterhånden ved at komme i den alder, hvor det ikke
> længere er så fedt at "far mener at en Mac er den fedeste computer og at
> en PC aldrig kommer over dørtærskelen." Han begynder så småt at
> efterspørge de "fede" (PC) spil, som de andre snakker om i skolen.
> Problemet er bare at jeg ikke ved en døjt om computerspil, og derfor
> ikke ved hvilke findes til både Mac og PC.
>
> Har I et bud på hvilke spil man bør gå efter? Han (min søn Johannes)
> snakker en del om spillet Red Alert, men jeg kan ikke se at det findes
> til "vores" OS - er det rigtigt?
>
> De bud I kommer med skal gerne kunne spilles på en 400MHz G4 (pumpet op
> til 533MHz) med et GeForce 4 MX - 32mb ram grafik kort.
>
> Hvis I evt. har noget til salg kunne dette også ha' interesse.

Du køber en PlayStation2. Og så går du online med SOCOM NAVY SEALS+en
adaptor, så er lykken gjort.

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på
http://david.blangstrup.dk

[2900] Jesper Haaber~ (31-08-2003)
Kommentar
Fra : [2900] Jesper Haaber~


Dato : 31-08-03 12:45

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:
>
> > Min ældste søn er efterhånden ved at komme i den alder, hvor det ikke
> > længere er så fedt at "far mener at en Mac er den fedeste computer og at
> > en PC aldrig kommer over dørtærskelen." Han begynder så småt at
> > efterspørge de "fede" (PC) spil, som de andre snakker om i skolen.
> > Problemet er bare at jeg ikke ved en døjt om computerspil, og derfor
> > ikke ved hvilke findes til både Mac og PC.
> >
> > Har I et bud på hvilke spil man bør gå efter? Han (min søn Johannes)
> > snakker en del om spillet Red Alert, men jeg kan ikke se at det findes
> > til "vores" OS - er det rigtigt?
> >
> > De bud I kommer med skal gerne kunne spilles på en 400MHz G4 (pumpet op
> > til 533MHz) med et GeForce 4 MX - 32mb ram grafik kort.
> >
> > Hvis I evt. har noget til salg kunne dette også ha' interesse.
>
> Du køber en PlayStation2. Og så går du online med SOCOM NAVY SEALS+en
> adaptor, så er lykken gjort.

Enig. En computer er ikke til spil - den er til at arbejde på.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/
ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am CET

Martin Bredthauer (31-08-2003)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 31-08-03 20:47

[2900] Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote:

> Enig. En computer er ikke til spil - den er til at arbejde på.

Min søn er ikke helt enig. Han og "gutterne" siger der er noget vi har
misforstået

Jeg har faktisk haft Connectix PS 1 emulering kørende på G4'eren, men da
jeg skiftede grafikkort gik det ikke længere, idet Connectix kun
understøttede ATI kort. Jeg har også en svoger som har lovet at donnere
sin brugte PS 1 til min huset, så der er udsigt til at far og søn igen
kan tæske hinanden i Tekken 3.

Men jeg tænkte at der da måtte være lidt spil som kørte direkte på
Mac'en, men det er ikke det helt store kan jeg godt se. (Hvilket minder
mig om den switch parodi fra "drunken gamers". De havde sgu' ret!)

Noget helt andet er, at jeg i min søgen efter spil faldt over X-Plane
flysimulator. Er der nogen der har prøvet det?


--
Mvh Martin
| mailto://mb(snabel-a)talent.dk | iChat://mbredthauer |
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |
| "Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end" |

Michael Holm (31-08-2003)
Kommentar
Fra : Michael Holm


Dato : 31-08-03 22:45

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [2900] Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote:
>
> > Enig. En computer er ikke til spil - den er til at arbejde på.
>
> Min søn er ikke helt enig. Han og "gutterne" siger der er noget vi har
> misforstået

Jeg holder med din søn,
på den "gamle" imac rev. b, med OS 9 og CVGS
drøner PS 1 spillene der udaf (tekken, ishockey og fodbold) + div.
pixeline,
dragegrotten,
palle pirat,
ara Croft 1,2,3 osv
Diablo 1 +2
+ div. fra DR Oline hjemmeside.
nå ja : Star Wars Episode 1 Pod racer,
løvernes konge,
Mia,
OIe Odder,
Findus (rigtigt godt),
Carmageddon 2,
Alladin,
The Sims,
Dracula,
Age of Empire 1
Timon og Pumba (masse små spil- enkle og sjove

> Jeg har faktisk haft Connectix PS 1 emulering kørende på G4'eren, men da
> jeg skiftede grafikkort gik det ikke længere, idet Connectix kun
> understøttede ATI kort. Jeg har også en svoger som har lovet at donnere
> sin brugte PS 1 til min huset, så der er udsigt til at far og søn igen
> kan tæske hinanden i Tekken 3.
>
> Men jeg tænkte at der da måtte være lidt spil som kørte direkte på
> Mac'en, men det er ikke det helt store kan jeg godt se. (Hvilket minder
> mig om den switch parodi fra "drunken gamers". De havde sgu' ret!)
nope de har ikke ret

her er et dump fra min iMac 17" fladskærm

Age of Empire 2,
Airbust,
Alechemy Deluxe,
Aliens vs Predator (glæde mig til 2'eren kommer :)
Birdi Shoot demo,
Blac & White,
BloodRayne,
Civilization Gold ",
CocoaMines,
Deimos Rising,
Diablo 2
DopeWars X
Freeverse Board Games
Giants (fedt)
Glider Proi (klassiker)
Jedi Knight 2 (supert - demo'en er også ok)
Jinni Zeala Pinball,
MacMoorhuhn
Mike's Card
MyPong
Oni (fint til din)
Otto Matic
Pillars of Garendall demo
Quake 3
RealMyst
Reckless Drivin
SlopeRider
Snood
Spiderman
Warcraft 3
the Sims

> Noget helt andet er, at jeg i min søgen efter spil faldt over X-Plane
> flysimulator. Er der nogen der har prøvet det?


--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk
kiaikido(at)mac(dot)com
iChat: kiaikido

David Blangstrup (01-09-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 01-09-03 12:23

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:
>
> > [2900] Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote:
> >
> > > Enig. En computer er ikke til spil - den er til at arbejde på.
> >
> > Min søn er ikke helt enig. Han og "gutterne" siger der er noget vi har
> > misforstået
>
> Jeg holder med din søn,
> på den "gamle" imac rev. b, med OS 9 og CVGS
> drøner PS 1 spillene der udaf (tekken, ishockey og fodbold) + div.
> pixeline,
> dragegrotten,
> palle pirat,
> ara Croft 1,2,3 osv
> Diablo 1 +2
> + div. fra DR Oline hjemmeside.
> nå ja : Star Wars Episode 1 Pod racer,
> løvernes konge,
> Mia,
> OIe Odder,
> Findus (rigtigt godt),
> Carmageddon 2,
> Alladin,
> The Sims,
> Dracula,
> Age of Empire 1
> Timon og Pumba (masse små spil- enkle og sjove
>
> > Jeg har faktisk haft Connectix PS 1 emulering kørende på G4'eren, men da
> > jeg skiftede grafikkort gik det ikke længere, idet Connectix kun
> > understøttede ATI kort. Jeg har også en svoger som har lovet at donnere
> > sin brugte PS 1 til min huset, så der er udsigt til at far og søn igen
> > kan tæske hinanden i Tekken 3.
> >
> > Men jeg tænkte at der da måtte være lidt spil som kørte direkte på
> > Mac'en, men det er ikke det helt store kan jeg godt se. (Hvilket minder
> > mig om den switch parodi fra "drunken gamers". De havde sgu' ret!)
> nope de har ikke ret
>
> her er et dump fra min iMac 17" fladskærm
>
> Age of Empire 2,
> Airbust,
> Alechemy Deluxe,
> Aliens vs Predator (glæde mig til 2'eren kommer :)
> Birdi Shoot demo,
> Blac & White,
> BloodRayne,
> Civilization Gold ",
> CocoaMines,
> Deimos Rising,
> Diablo 2
> DopeWars X
> Freeverse Board Games
> Giants (fedt)
> Glider Proi (klassiker)
> Jedi Knight 2 (supert - demo'en er også ok)
> Jinni Zeala Pinball,
> MacMoorhuhn
> Mike's Card
> MyPong
> Oni (fint til din)
> Otto Matic
> Pillars of Garendall demo
> Quake 3
> RealMyst
> Reckless Drivin
> SlopeRider
> Snood
> Spiderman
> Warcraft 3
> the Sims
>
> > Noget helt andet er, at jeg i min søgen efter spil faldt over X-Plane
> > flysimulator. Er der nogen der har prøvet det?

Problemet for en ung gut er bare, at de er yt dine spil. Man bryster sig
over Tony Hawk 3 er kommet til Mac, når den er håbløst uddateret og alle
spiller Tony Hawk 4 på nettet. Den er også yt for resten, nu venter vi
på Tony Hawk Underground og spiller SOCOM NAVY SEALS. Når den - hvis den
gør - kommer til Mac'en er den forældet. Set fra en tweeners og teeners
synspunkt er Mac en død spilplatform. Vi andre kan godt nøjes med lidt
ældre spil måske. Derfor anbefaler jeg en PlayStation, da jeg helst ikke
vil købe mig en pc.

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på
http://david.blangstrup.dk

Martin Bredthauer (01-09-2003)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 01-09-03 21:43

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> Jeg holder med din søn,

Tak for den lange liste af spil. Nu er jeg gået i gang med at jagte
demoer og free-/shareware version, og så må vi se om vi skal ud og købe
noget.

Personligt kunne jeg godt finde på at købe Tiger Woods golfspil. Det er
dejligt at spille et spil i eget tempo og uden vold.

--
Mvh Martin
| mailto://mb(snabel-a)talent.dk | iChat://mbredthauer |
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |
| "Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end" |

Michael Holm (02-09-2003)
Kommentar
Fra : Michael Holm


Dato : 02-09-03 09:35

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:
>
> > Jeg holder med din søn,
>
> Tak for den lange liste af spil. Nu er jeg gået i gang med at jagte
> demoer og free-/shareware version, og så må vi se om vi skal ud og købe
> noget.
>
> Personligt kunne jeg godt finde på at købe Tiger Woods golfspil. Det er
> dejligt at spille et spil i eget tempo og uden vold.
jeps jeg har lige fået en T610 (mobil) med minigolf på man kan
enda spille over bluetoth med vennerne

Tony haws skateboard spil er også sjove.. jeg har børn fra 5 til 16 år
+ mig selv (viven spiler ikke) og hvis man skulle købe alle spil blev
man hurtigt fattig, så jeg downloader tit demo'er og spiller dem, har
som regl ikke tid / tålmodighed nok til at spille fulde spil færdige
alligevel :)

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Michael Holm (31-08-2003)
Kommentar
Fra : Michael Holm


Dato : 31-08-03 22:47

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [2900] Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote:
>
> > Enig. En computer er ikke til spil - den er til at arbejde på.

pjat !

så også lige denne her på mactalk:
http://www.mactalk.dk/news_thread.php?tid=1702
>

uddrag:

Feral Interactive har netop lanceret 3D real-time strategi spillet
Warriors Kings til Mac og det skulle findes på hylderne i næste uge. Det
kan allerede nu downloades i en demoversion og demoversionen er faktisk
allerede blevet downloadet mere end 20.000 gange siden den blev gjort
tilgængelig tidligere i august måned.


> Noget helt andet er, at jeg i min søgen efter spil faldt over X-Plane
> flysimulator. Er der nogen der har prøvet det?

nej... er ikke rigtig til fly
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk
kiaikido(at)mac(dot)com
iChat: kiaikido

Martin Bredthauer (01-09-2003)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 01-09-03 01:09

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> Feral Interactive har netop lanceret 3D real-time strategi spillet
> Warriors Kings til Mac og det skulle findes på hylderne i næste uge. Det
> kan allerede nu downloades i en demoversion og demoversionen er faktisk
> allerede blevet downloadet mere end 20.000 gange siden den blev gjort
> tilgængelig tidligere i august måned.

Er i gang med at hente. Tak for tippet!

--
Mvh Martin
| mailto://mb(snabel-a)talent.dk | iChat://mbredthauer |
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |
| "Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end" |

Hanne Hertzog (01-09-2003)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 01-09-03 15:51

Der er nogen i vores forening MacBruger der er helt vilde med det spil.
Det skal være fuldstændig som selv at flyve sin maskine. Desværre sidder
jeg i Norge med en brækket arm.m.m for ellers kunne jeg sende dig et nr af
dobbeltklik, hvor det er omtalt. Men jeg ved at de har en hjemmeside. Der
kan du måske finde noget. Ellers send mig en privat mail, så skal jeg
henvise dig til en ekspert

Bedste hilsen hanne


Ollie (07-09-2003)
Kommentar
Fra : Ollie


Dato : 07-09-03 23:49

In article <1g0jtnm.1yt5mf03jbs30N%spam_spam_spam@talent.dk>, Martin
Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Min ældste søn er efterhånden ved at komme i den alder, hvor det ikke
> længere er så fedt at "far mener at en Mac er den fedeste computer og at
> en PC aldrig kommer over dørtærskelen." Han begynder så småt at
> efterspørge de "fede" (PC) spil, som de andre snakker om i skolen.
> Problemet er bare at jeg ikke ved en døjt om computerspil, og derfor
> ikke ved hvilke findes til både Mac og PC.
>
> Har I et bud på hvilke spil man bør gå efter? Han (min søn Johannes)
> snakker en del om spillet Red Alert, men jeg kan ikke se at det findes
> til "vores" OS - er det rigtigt?
>
> De bud I kommer med skal gerne kunne spilles på en 400MHz G4 (pumpet op
> til 533MHz) med et GeForce 4 MX - 32mb ram grafik kort.
>
> Hvis I evt. har noget til salg kunne dette også ha' interesse.

Check også her:

http://www.macgame.dk/

Mvh.

Ole

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408907
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste