Lus, rotter og autonome
Fra : Bo Warming

Dato : 26-08-03 13:52

Lus, rotter og autonome

DER VAR ENGANG da stenaldermennesket gik uden tøj, og plagedes af kun
Makroparasitter, dvs rovdytr, samt lopper, fladlus , hovedlus og lignende
snyltere.

DNA-forskning har netop vist at for 70000 år siden, cirka, er vi begyndt at
bære tøj, så KROPSLUS fik en ny og farligere levevis på os - disse er langt
farlige mht spredning af tyfus m.m., og derfor søgte Himmler at gasse tøj og
madrasser så ikke hans arbejdsfyr døde - men da psykosomatik altid er
vigtigst, så gavnede dette ikke nok. At kz-krematorier skulle hindre smitte
fra nedgravede lig til brøndvand var også utilstrækkelgt.

Rotter indgik i spredning af både pest og tyfus og indtil WW2 også Weils
syge i Europa.

Det er latterligt når TV2 søger at legitimere autonomes besættelse af de
hus, der er under reparation og derfor tomt, med at der var rotter. Overalt
ialle storbyer er der rotter, og min genbo har der har boet længere tid end
jeg på Nørrebro, har set en på gaden og en der kop op af hans toilet, altså
havde kravlet på indersiden af faldstammen, og så svømmet gennem vandlåsen.
Han slog låget ned og det hindrede besøg et år, og da den kom igen, så
tættede han med træ mellemrummet ved toiletlågets hængsel og så var det
klaret.

I Afghanistan så man tiggere med spædbørn uden næser og man sagde at fordi
børn ligger i tæt svøb, så kan rotter bide næsen af, idet de ikke kan fægte
med armene. Måske forældrene ønskede medlidenheds-skabende børn der gavnede
tiggeri. Vandrehistorier går i alle retninger - viden er nul.

Der er idag kun hysteri at tage hensyn til vedr rotter - ikke sundhedsfare.

Og hovedlus i skolen burde også privatiseres for det giver ikke sygdom,
udover lidt kløe.

Engang brugte Hans Kirk og den øvrige danske bondestand udtrykket "de
fattige formerer sig som rotter" helt uden foragt.
Selvom Goebbels har lavet en ækel propaganda om at jøder kommer ind i
samfundet af alle sprækker ligesom rotter, så er der intet forhånende i at
dyrlæge Riemann sagde "tyrkere formerer sig VED FAMILIESAMMENFØRING OG
FØDSLER som rotter". Det er pædagogisk billede på dyrisk, kulturfremmed
extraordinær eksplosiv formering - ikke sammenligning af mennesker med
skadedyr.

Når man siger "Forskel på en hund og Fogh er at hunde kan ikke lære at
bluffe, når man lærer dem at spille poker" så har man ikke sagt at Fogh er
bidsk, og tilsvarende har man ikke sammenlignet muslimer og rotter ved at
sige at "den eneste forskel mellem rotter og muslimer er at rotter ikke
kender bistandsloven.

Man skal være tumpet og umusikalsk over al måde, hvis man ikke kan opleve
sådant dansk frisprog som acceptabelt - det er hverken "forhånende eller
nedgørende".
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Emil Fischer Peterse~

Dato : 26-08-03 16:38

ok?

Det hører vidst ikke til i den her nyhedsgruppe. Og med de to signature
ligner det mest af alt en x-post hvor du bare har kopieret beskeden til en
ny gruppe.

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 27-08-03 13:14

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Der er idag kun hysteri at tage hensyn til vedr rotter - ikke
sundhedsfare.

For en time siden har jeg lukket et gammelt afløb i køkkenethvor der
kravlede rotter igennem. De kom ind i muren den vej. Jeg har hørt den et
stykke tid og i dag så jeg en hale for første gang. Ved brøndinspektion med
den lokale rottefanger fandt vi en stor klump menneskelort fra et stoppet
afløb. Det var tydeligt at se at rotterne havde bevæget sig i massen. Hvis
ikke det er sundhedsfarligt at få en rotte med fremmed menneskelort på
fødderne ind i sit køkken så ved jeg ikke hvad der er sundhedsfarligt.

mvh

Stig Bang-Mortensen