Unlock af Siemens s55
Fra : Erik Hejlskov

Dato : 29-08-03 22:30

Er der nogen der kan henvise til noget software der kan unlocke en s55?

Fra : X-Lock

Dato : 31-08-03 21:26

Du kan kontakte MobiFix på tlf. 87389999 eller John@MobiFix.dk

Fra : Henrik Larsen

Dato : 05-09-03 10:09

Jeps !

det hedder Freesiemens og virker PERFEKT. Man kan endda ændre IMEI nr.,
lave nye SIM-låse til valgfrie teleudbydere (hva' man så lige skal bruge DET
til). Skal lige bruge et datakabel til det.....

Fra : Ivan G

Dato : 05-09-03 11:01

"Henrik Larsen" <hf@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
DET
> til). Skal lige bruge et datakabel til det.....

lidt flere oplysninger? Hvor? evt. link?

Google har ingen brugbare links(svjks)

div. større p2p services finder heller ikke noget.....

Fra : Henrik Larsen

Dato : 05-09-03 11:21

Hej !

Jeg har brugt MANGE aftener på at finde programmet, så jeg kan desværre ikke
huske HVOR jeg fandt det.

Som jeg skriver i et andet indlæg poster jeg programmet på mobildebat.dk når
jeg er tilbage ved min egen PC - dette bliver først en gang i næste uge.

/Henrik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-09-03 11:36

Henrik Larsen skrev:

>Jeg har brugt MANGE aftener på at finde programmet, så jeg kan desværre ikke
>huske HVOR jeg fandt det.

Programmet er LIGE blevet frigivet, derfor har du ikke fundet det før
nu.

>Som jeg skriver i et andet indlæg poster jeg programmet på mobildebat.dk når
>jeg er tilbage ved min egen PC - dette bliver først en gang i næste uge.

Jeg har uploadet det hertil: http://www.simlock.dk/temp/freesiemens/,
det ligger der kun en times tid eller to - vil ikke have serveren
kommer til at hoste og hakke

Jeg tager INTET ansvar for brug af programmet, jeg bruger selv en
anden løsning (som også klarer M55). Flere har meldt, at programmet
virker, dog ikke altid - og det har lavet ballade i nogles telefoner
(det laver en "buffer overflow" for at låse telefonen op, hvilket er
noget uautoriseret

Venligst,
Lasse Hedegaard

--