3510i til unlock
Fra : land

Dato : 26-08-03 20:37

hvor kan man købe en 3510i med det billigste abb. hvor man så kan få
unlocket den og betale det billigst mulige abb i de 6 måneder den nu er
bundet. har kigget på en med telia abb men der koster abb 99 kr. pr. måned i
6 måned - kan det ikke gøres billgere???

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 26-08-03 20:53

Prøv www.elgiganten.dk
Købte en 3510i for 99 kr med TDCtalk

Fra : Per Thomsen

Dato : 27-08-03 07:57

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller(fjern dette)@get2net.> skrev i en
meddelelse news:3f4bbaa9$0$97273$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Prøv www.elgiganten.dk
> Købte en 3510i for 99 kr med TDCtalk

Så slipper du også for rykkergebyrene til Telia :)

Per

Fra : helloo.dk

Dato : 27-08-03 05:59

"land" <liine@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bundet. har kigget på en med telia abb men der koster abb 99 kr. pr. måned
> 6 måned - kan det ikke gøres billgere???

Du kan ihvertfald få den unlockd GRATIS på www.helloo.dk kik under knappen
Gratis Unlock.
Der skulle ikke være noget at tage fejl af..
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 27-08-03 12:15

Eller prøv www.gratisunlock.dk det virkede for mig

Fra : Sabine

Dato : 28-08-03 07:21

www.gratisunlock.dk virkede også for mig

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller(fjern dette)@get2net.> skrev i en
meddelelse news:3f4c929a$0$97220$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : helloo.dk

Dato : 28-08-03 09:39

"Sabine" <jesperogsabine@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> www.gratisunlock.dk virkede også for mig

Ja men desvære kan de ikke klare DEBITEL og DLG gratis.. Men det kan vi på
www.helloo.dk
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-08-03 10:29

Dan skrev:

>Ja men desvære kan de ikke klare DEBITEL og DLG gratis.

Dan, det begynder at nærme sig spamming det du har gang i! Du har 3
gange i sammen tråd (inden for meget kort tid) skrevet stort set det
samme reklameindlæg! - Ud over de andre tråde, og en tråd du bl.a.
selv har startet om det samme!

Hold venligst igen, tak!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...

Fra : helloo.dk

Dato : 28-08-03 11:40

> Hold venligst igen, tak!

Ok.. Jeg lover ikke at skrive mere de næste 3 dage..
Hilsen Dan
P.S. Tak for den venlige tone..

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-08-03 12:17

Dan skrev:

>Ok.. Jeg lover ikke at skrive mere de næste 3 dage..

Og derefter vil du genoptage spammerierne?

FUT: dk.admin.netikette

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...

Fra : helloo.dk

Dato : 28-08-03 09:39

Fra : Esben

Dato : 29-08-03 07:33

Lasse nu syntes jeg snart du nærmer dig grænsen for hvad DU kan tillade dig
at spamme vi andre med, er du eneejer af denne gruppe og forresten også de
andre telefon grupper? man ser meget TIT dine kommentarer om hvad vi andre
gør og må efterhånden.
MVH.
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-03 13:59

"Esben" skrev i en meddelelse > Lasse nu syntes jeg snart du nærmer dig
> [...]
> andre telefon grupper? man ser meget TIT dine kommentarer om hvad vi andre

Jeg kan da ikke se det gale i at vores alle sammens lille vagthund ( lasse )
altid bjæffer... Vi har da udnævnt ham til konge , har vi ikke ?

Nu må vi jo huske på, at det er ham der har eneretten her ude, er det ikke ?

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-03 15:19

"Nokia-Unlock.dk"

> [...]
>

> --
>Jeg har nu endelig mødt Hr. lasse Hedegård, ( åbent Hus , Telmore ) og han
er vist ikke så slem alligevel
og har måske på visse punkter endda ret

--
MVH.