Fejlkoder???
Fra : Kjeld Pedersen

Dato : 26-08-03 17:28

Hej gruppe...

Jeg har prøvet at unlocke et par SE'er men der har været nogle jeg har aft
problemer med...

Er der nogen som kan hjælpe mig med et sted hvor man kan se betydningen af
fejlkoder???

Det er med en Sony Ericsson Dongle som giver fejlkoder (A102, A103 og 3101)

Det er ikke kun havd disse fejlkoder betyder men også om der er etsted hvor
de er offentliggjord så man selv kan se havd fjelen er. Evt. en fejl 40.

På forhånd tak

Bimmer

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-03 15:09

"Kjeld Pedersen"

> Det er med en Sony Ericsson Dongle som giver fejlkoder (A102, A103 og
3101)

Jeg havde de samme fejl, så skiftede jeg software, vupti så var den der !

(skriv til mig privat, for evt. udveksling af software )

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk