Gratis Unlock af Debitel ! ..·.. Tja... hv~
Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 25-08-03 13:40

Nu er jeg også én af dem som tilbyder unlock på min side - men efter som der
er dukket Gratis-unlockere op, så hvorfor ikke hoppe med på vognen.

Har du TeleDanmark, Sonofon, Telia eller Orange - så brug
www.gratisunlock.dk

Har du derimod Debitel, vil jeg nu (også) tilbyde GRATIS UNLOCK på min side!

Skriv "(gratis unlock)" efter dit navn - så får du det gratis!
(Vil stadig tage sølle 50kr ellers, da "udstyret" + tid jo skal betales)

- Denne service vil jeg køre i ubestemt tid.....

GRATIS UNLOCK -> http://Nokia.Fluii.dk

- Er din telefon låst til udlandet - så kan jeg selvfølgelig også klare
det...

· Esben Sunddal Hansen
· www.Fluii.dk