Kæreste gennem snart 2 år
Fra : Van the Stan

Dato : 30-08-03 02:02

Jeg har haft en kæreste gennem snart 2år. Hun er dejlig, smart, forstående,
hjælpsom, elskelig, smuk og alt det andet som alle fyre går og drømmer om.
Måske er det mig der er noget galt med jeg ved det ikke, men jeg har det
bare sådan indeni at jeg gerne vil videre i mit liv. Hun har haft de
kærester hun vil have og jeg ved at hun håber jeg er hendes livs store
kærlighed. Problemet er bare at jeg slet ikke har det på samme måde. Jeg
elsker hende, mere end alt andet på denne jord, jeg ved bare ikke hvor eller
hvad det er der går galt. Jeg har det som om min ungdom lige så stille siver
ud gennem fingrene på mig. Hun er 19år, jeg er 20 og føler simpelthen jeg
ikke har levet mit liv fuldt ud endnu. Jeg er slet ikke klar til fast
forhold, flytte sammen, være par og alt det der. Jeg tror det er seksuelt
jeg stræber efter at prøve en masse, men jeg ved det ikke helt, måske også
bare livserfaringsmæssigt jeg savner noget inden jeg slår mig fast og lever
resten af mit liv i et parforhold.
Det ironiske er egentlig at vi nok er på 2 forskellige tidspunkter i hvert
vores liv, jeg har brug for at slå mig løs og opleve en masse og hun vil
gerne "bare" slå sig ned og have det godt. Hvis jeg havde mødt hende et par
år senere ville jeg nok have det på samme måde som hende. Hun har selv
beskrevet hvordan hun har haft det overfor sine tidligere kærester, og det
hun beskrev var nøjagtig som jeg føler det. Men jeg har det meget svært ved
at overhovedet komme ind på emnet af fare for at såre hende, fordi jeg
elsker hende sådan.
Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver denne nyhedsgruppe mail til en
gruppe mennesker jeg slet ikke kender, har måske brug for at få "lukket lidt
damp ud" i håb om nogen kan forstå mine vrøvlerier. Godnat med jer, jeg må
hellere se at få sovet min lille brandert ud.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-08-03 09:45

"Van the Stan" <vanthestan@lortespambots.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg har haft en kæreste gennem snart 2år. Hun er dejlig, smart,
forstående,
> hjælpsom, elskelig, smuk og alt det andet som alle fyre går og drømmer om.

Det ser dejligt ud, synes jeg.

> Måske er det mig der er noget galt med jeg ved det ikke, men jeg har det
> bare sådan indeni at jeg gerne vil videre i mit liv.

Da jeg jo aldrig har haft en kæreste, kan jeg ikke udtale mig om, hvorvidt
det er dig, der er noget galt med, eller om det er helt normalt. Alligevel
er der to spørgsmål, der presser sig på hos mig:

Hvor er det mere præcis, du gerne vil hen i dit liv?
Er du sikker på, du ikke kan få din nuværende kæreste med?

> [...]
> kærlighed. Problemet er bare at jeg slet ikke har det på samme måde. Jeg
> elsker hende, mere end alt andet på denne jord

Det virker noget paradoksalt på mig - som om du egentlig også håber, hun er
dit livs store kærlighed, men alligevel ikke helt kan forlige dig med
tanken.

> [...]
> ikke har levet mit liv fuldt ud endnu. Jeg er slet ikke klar til fast
> forhold, flytte sammen, være par og alt det der.

Uden at vide det, vil jeg gætte på, du måske har en forkert forestilling af,
hvad et sådant fast forhold indebærer. Du synes måske, det hører til at
blive at næsten lige så gammel, som jeres forældre er, og det unge liv er
slut, når man flytter sammen. Efter min opfattelse er det ikke korrekt. Jeg
har set mange par, som kan lave meget både sammen og hver for sig, som hører
ungdommen til.

Omvendt har jeg også erfaring (bl.a. fra mig selv) for, at man kan føle,
livet er slut, selvom man er alene. Der er ganske mange ensomme ældre, og
det kan i mine øjne være en risiko ved bruge hele ungdommen på at prøve at
komme alene videre med sit liv. Det bliver ikke lettere at finde en kæreste,
når man bliver ældre, og hvis din beskrivelse af din nuværende kæreste er
rigtig, vil hun sikkert hurtigt blive overtaget af nye mænd, hvis du giver
slip på hende. Jeg tror, du vil fortryde det, hvis du slipper hende nu for
at komme videre i dit liv, og ikke kan finde en ny kæreste, når du er klar
til fast forhold, flytte sammen o.s.v. om 10-20 år.

> Det ironiske er egentlig at vi nok er på 2 forskellige tidspunkter i hvert
> vores liv, jeg har brug for at slå mig løs og opleve en masse

Måske vil det hjælpe lidt at prøve at gøre dig klart, hvad du egentlig vil
opleve.

> [...]
lidt
> damp ud" i håb om nogen kan forstå mine vrøvlerier.

Det ved jeg naturligvis heller ikke, men der er sikkert mange i denne
gruppe, som kan forstå dine såkaldte vrøvlerier. Så vidt jeg ved, er de
absolut ikke usædvanlige. Faktisk er der skrevet mange sange om emnet.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 17:08

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Da jeg jo aldrig har haft en kæreste, kan jeg ikke udtale mig om, hvorvidt
> det er dig, der er noget galt med, eller om det er helt normalt.

Ikke for at træde i det, men kan ikke lade være med at spørge hvor gammel du
er? - for det er sjældent at se fyre der ikke har haft en kæreste.

> [...]
Jeg
> har set mange par, som kan lave meget både sammen og hver for sig,

Det kan jeg kun tilslutte mig - kender også par i starten af 20'erne som bor
sammen, men absolut lever deres ungdom ud.....

> [...]
> fortryde det, hvis du slipper hende nu for at komme videre i dit liv...

Sådan som han beskriver hende er jeg ikke i tvivl om han vil fortryde det...

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-09-03 17:55

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke for at træde i det, men kan ikke lade være med at spørge hvor gammel
du
> er? - for det er sjældent at se fyre der ikke har haft en kæreste.

Du er åbenbart ret ny i denne gruppe. Jeg er 41 år, og både Andropov og PerX
er mine "lidelsesfæller".

> Sådan som han beskriver hende er jeg ikke i tvivl om han vil fortryde
det...

Ganske enig, selvom vi bør være forsigtige med at spå om fremtiden.

Personligt kender jeg dog lidt for godt smerten ved ikke alene at være
single som midaldrende, men også kunne huske nogle dejlige piger, man bare
lod forsvinde til andre mænd.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:51

> Du er åbenbart ret ny i denne gruppe.

Jep - er forst startet i gruppem i dag, men regner med at blive her

> Jeg er 41 år, og både Andropov og PerX er mine "lidelsesfæller".

Ok, det er ikke tit man ser det.....

> Ganske enig, selvom vi bør være forsigtige med at spå om fremtiden.

Selvfølgelig skal man være forsigtig, men man har jo altid en idé om
fremtiden.....

> Personligt kender jeg dog lidt for godt smerten ved ikke alene at være
> single som midaldrende, men også kunne huske nogle dejlige piger, man
> bare lod forsvinde til andre mænd.

Selv om jeg kun er 25 kender jeg det også....!
- det er ikke en behagelig følse...!´

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-09-03 21:11

> Jep - er forst startet i gruppem i dag, men regner med at blive her

Hjertelig velkommen.

Jeg vil lige fortælle, at jeg ikke prøvede at spille smart ved at skrive, at
du vist var ny. Det er bare et emne, der har været debatteret længe og
indgående flere gange.

Derudover kan jeg da fortælle, at der kan forekomme meget snik-snak i denne
gruppe, men det er ikke velset at etablere FUT til dk.snak.snik, da sådan
snik-snak nemt kommer til at handle om seksualitet igen senere.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:08

> Hjertelig velkommen.

Takker...

> Jeg vil lige fortælle, at jeg ikke prøvede at spille smart ved at skrive,
at
> du vist var ny. Det er bare et emne, der har været debatteret længe og
> indgående flere gange.

Det har jeg da regnet ud

> Derudover kan jeg da fortælle, at der kan forekomme meget snik-snak
> i denne gruppe, men det er ikke velset at etablere FUT til dk.snak.snik,
> da sådan snik-snak nemt kommer til at handle om seksualitet igen senere.

Det er taget til efterretning..

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-03 14:17

In article <3f58c094$0$54824$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> "Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

> du
>
> Du er åbenbart ret ny i denne gruppe. Jeg er 41 år, og både Andropov og PerX
> er mine "lidelsesfæller".

Hallå, hvis du skal omtale mig, kan du så ikke nævne mine positive ting
*G*

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-09-03 14:44

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Hallå, hvis du skal omtale mig, kan du så ikke nævne mine positive ting
> *G*

Det må du selv gøre.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-03 03:33

In article <3f59eb94$0$97256$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Det må du selv gøre.

Og du nævner kun de negative ting?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 07-09-03 07:43

> Og du nævner kun de negative ting?

Jeg nævnte kun én ting, som jeg syntes havde direkte relation til de lidt
specielle diskussioner, vi roder os ud (eller ind) i med mellemrum.

Ulrik Chr. undrede sig jo også, at jeg ikke havde haft en kæreste trods min
forholdsvis høje alder, og i den forbindelse fandt jeg det relevant at gøre
opmærksom på, at vi - så vidt jeg ved - er tre mænd i den situation, og det
er diskuteret længe og indgående flere gange.

Hvis jeg gik for vidt, beklager jeg dybt.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 07-09-03 11:35

> [...]
> at gøre opmærksom på, at vi - så vidt jeg ved - er tre mænd i den
> situation, og det er diskuteret længe og indgående flere gange.

Jep, det er mig der bare kommer og laver rod i det hele *G*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 07-09-03 11:55

> Jep, det er mig der bare kommer og laver rod i det hele *G*

Kvardrat-, kubik- eller gule-rod? *G*

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 07-09-03 18:11

> Kvardrat-, kubik- eller gule-rod? *G*

Kvadrat-rod - det er nemlig praktisk og god...

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-08-03 10:15

On Sat, 30 Aug 2003 03:01:58 +0200, "Van the Stan"
<vanthestan@lortespambots.invalid> wrote:

> [...]
>damp ud" i håb om nogen kan forstå mine vrøvlerier. Godnat med jer, jeg må
>hellere se at få sovet min lille brandert ud.

Kender det alt for godt. Det var sådan at mit sidste forhold gennem 2½
år endte. Her var det mig der var parat til at binde mig med hende og
hende der ville videre. Men hun var så også 15 og jeg 19 da vi begyndte
at være sammen og vi var så 18 og 22 da det sluttede. Jeg var da
selvfølgelig ked af det, men ikke så meget at gøre ved det.
Flemming Jacobsen

Fra : pet detektive

Dato : 30-08-03 11:20

> [...]
> damp ud" i håb om nogen kan forstå mine vrøvlerier. Godnat med jer, jeg må
> hellere se at få sovet min lille brandert ud.

Tror vi er mange der kender det.. I mit tilfælde endte det sidste år i
august. Min og jeg gennem 6år gik fra hinanden, vi havde nok begge troet det
var os for resten af livet men vi var begge kun 17 år da vi mødtes, vi
flyttede sammen og var et par og næsten gift, det hele var kun os to og
vores venner var også alle par der havde være sammen 4-7 år. Jeg savnede
meget at gå i byen og ...ja rent ud sagt fremmed sex, som jeg også tror er
det du lidt prøver at sige du mangler lidt. Istedet for at ende det hele
trak vi det bare ud og blev mere og mere sure på hinanden, for selvom vi var
23 var sex kun noget der skete 2-3 gange i måneden ;o(... for at gøre en
lang historie kort(..ok lidt for sent vi gik fra hinanden sidste år,
fordi det bare ikke gik længere, ja for satan det var hårdt, men stadig er
godt, hun lever livet nu..går i byen og rigtig for givet den gas, det gjorde
jeg også et par mdr, hvor jeg fik prøvet alt det jeg havde "drømt" om...en
ny pige med hjem hver weekend, leve alene og ja bare være selv og kunne gøre
hvad man vil. efter at have levet livet et halvt år, fandt jeg så min nye
kæreste og blev for første gang i 4 år rigtig forelsket igen, troede ikke
det kune lade sig gøre og havde helt glemt hvordan det var, er det
dejligste. ...konklusion.... hvis du ikke er 110% sikker og "allerede" nu er
lidt usikker, så gør det forbi, for det ender galt. jeg er glad for at jeg
tog springet, for man tror ikke man kan finde kærlighed igen, men det kan
du, der er ikke kun en eneste ene, der er nok et par stykker, og min
ekskæreste ser jeg stadig som ven.... ved ikke om du kan bruge noget af det
her, men blev bare nød til at skrive, for din historie minder meget om
min...held og lykke

MVH

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 30-08-03 17:14

"pet detektive" <nikihansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
-SNIP, Van the Stan skriver flg.-
> siver
jeg

Det kender jeg godt, hvorfor jeg ikke gad den kæreste jeg i længst tid har
haft, længere. Jeg føler mig også for ung til at skulle binde mig,
ihvertfald indtil jeg er færdiguddannet og har fået stabil indkomst, fast
job og den slags...

> lever

Yep, det er ikke dig, den er gal med... (det er hende *SSS* - hun vil
manipulere med dig, og have én som kan tage imod alt hendes ævl og kævl og
som kan trøste hende)...

> par
> ved

Du skal bare fortælle hende det og så må hun enten tage det til sig eller
skride, IMO.
Hvis hun så skrider, så er hun alligevel ikke værd at samle på og så kan du
leve dit liv som du vil uden indblanding...

-SNIP svarer nu på pet-detective´s indlæg-

> [...]
> det du lidt prøver at sige du mangler lidt. Istedet for at ende det hele

Sådan havde jeg det også... Og nu /får/ jeg fremmed sex *SSSSSSS*
Vi kan også stemme for hvad Van The Stan skal gøre: Jeg siger lad dig ikke
binde. Du er kun ung én gang i dit liv.

-SNIP-
> dejligste. ...konklusion.... hvis du ikke er 110% sikker og "allerede" nu
er
> lidt usikker, så gør det forbi, for det ender galt. jeg er glad for at jeg

Yeps! Fuldstændig korrekt.

> [...]
det
> her, men blev bare nød til at skrive, for din historie minder meget om

Og det minder også om min, historie

Og såfremt jeg havde bundet mig for efterhånden snart 2 år siden og ikke
droppet hende så havde jeg stadig været en lille umoden "dreng" som ikke har
prøvet at være sammen med flere forskellige kvinder og det nyder jeg
virkeligt at jeg kan gøre nu, hvis jeg har lyst....

Derudover hader jeg det der med at kvinder forsøger at kontrollere én ved at
fortælle at de elsker én og alt muligt. Bullshit. Min eks, bollede da meget
udenom når vi var uvenner og hun forsøgte i meget lang tid at holde fast på
mig... Men godt jeg skred... Det samme syntes jeg at du (Van the Stan) burde
gøre, hvadenten hun så er så flot, sød og klog som du beskriver hende som
værende... Jeg har ligesom på fornemmelsen at du ikke tør at sige fra
overfor hende og det kan hun sku´ ligeså lære med det samme.

Så bliver du i det mindste ikke røvrendt/såret vildt meget for det vil i
modsat fald ske tror jeg...

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : nusle

Dato : 30-08-03 19:09

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Derudover hader jeg det der med at kvinder forsøger at kontrollere én ved
at
> fortælle at de elsker én og alt muligt. Bullshit. Min eks, [...]

Din "eks" definerer ikke "kvinder", hun er én kvinde.

> [...]

burde
> gøre, hvadenten hun så er så flot, sød og klog som du beskriver hende som

Van the Stan kunne rent faktisk være sammen med "the
real deal" - under alle omstændigheder er sandsynligheden
for at han lige præcis er sammen med din eks nok ret lille.

> Jeg har ligesom på fornemmelsen at du ikke tør at sige fra
> overfor hende og det kan hun sku´ ligeså lære med det samme.

Der er forskel på at sige fra og så at sige farvel.

> Så bliver du i det mindste ikke røvrendt/såret vildt meget for det vil i
> modsat fald ske tror jeg...

Hvad bygger du det på?

Van the Stan beskriver sin kæreste som en flot, sød og klog
pige - hvordan vender du det til en pige der skulle ønske at
røvrende/såre vildt meget?

mange hilsner
nusle

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 31-08-03 13:37

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> at
>
> Din "eks" definerer ikke "kvinder", hun er én kvinde.

Jaja, men jeg taler jo også for mig eget vedkommende ikke
Jeg skrev ikke at hun definerede kvinder men jeg har da prøvet det der
"skuespil" med at hun elsker alle og enhver hun boller med

> [...]
> real deal" - under alle omstændigheder er sandsynligheden
> for at han lige præcis er sammen med din eks nok ret lille.

Jeg fornemmer ligesom at han ikke gider at binde sig og hvis hun var den
rigtige for ham ville jeg nok ikke sidde med den fornemmelse...

> Der er forskel på at sige fra og så at sige farvel.

Men han skal ikke være bange for at fortælle hende hvad han føler,
ihvertfald... Han skriver jo "men jeg har det meget svært ved at overhovedet
komme ind på emnet af fare for at såre hende, fordi jeg elsker hende
sådan".... Og til det vil jeg bare påpege at hvis hun ikke kan tåle at du er
ærlig over dig så er hun jo nok ikke den rigtige for dig...

> Hvad bygger du det på?

På at hun har haft mange kærester før og at på at (citat fra Van the Stan):
"Hun er dejlig, smart, forstående, hjælpsom, elskelig, smuk og alt det andet
som alle fyre går og drømmer om."

Hvis hun er så dejlig, smuk, elskelig og alle fyre går og drømmer om hende
og "har haft haft de kærester hun vil have og jeg ved at hun håber jeg er
hendes livs store kærlighed" så har hun nok heller ikke svært ved at finde
sig en ny (lidt groft sagt, men okay)...

> Van the Stan beskriver sin kæreste som en flot, sød og klog
> pige - hvordan vender du det til en pige der skulle ønske at
> røvrende/såre vildt meget?

Jeg tror bare at hun vil have en som kan høre på alle hendes problemer og
som hun kan bestemme over... Jeg bygger det på at Van the Stan ikke tør
fortælle hende om sine tanker og så en eller anden fornemmelse for hvordan
hun er...

Men okay, måske tager jeg fejl... Men jeg ville helt klart ikke tøve 1
sekund med at fortælle hende hvad jeg føler... Hvis hun ikke kan tåle det
(fordi hun bliver såret) så kan hun jo bare skride for så er hun alligevel
ikke værd at samle på for Van the Stan, IMO...

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : nusle

Dato : 30-08-03 13:52

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jaja, men jeg taler jo også for mig eget vedkommende ikke

Well, du skrev nu engang "kvinder"

> Men han skal ikke være bange for at fortælle hende hvad han føler,
> ihvertfald...

Enig.

Men igen, hvad er "bange" i denne forbindelse?

Hvis det er fordi han ikke ønsker at såre hende, og det er
det han er bange for - så har det jo ret beset intet med
hende at gøre.

> [...]
> hendes livs store kærlighed" så har hun nok heller ikke svært ved at finde
> sig en ny (lidt groft sagt, men okay)...

Hun har jo valgt ham - velvidende at hun rent faktisk har
noget at vælge imellem. Og det at hun er tiltrækkende og
har nogle egenskaber der gør at hun også er interessant
for mange andre mænd, betyder intet for hvordan hun
er i et forhold.

> Jeg tror bare at hun vil have en som kan høre på alle hendes problemer og
> som hun kan bestemme over... Jeg bygger det på at Van the Stan ikke tør
> fortælle hende om sine tanker

Han skriver jo bare, at han ikke vil såre hende - og det
har hun jo ikke "bestemt" at han skal føle, at han vil undgå.

> [...]
> (fordi hun bliver såret) så kan hun jo bare skride for så er hun alligevel
> ikke værd at samle på for Van the Stan, IMO...

Vis mig et menneske, som ikke ville blive såret over at
kæresten kom og sagde, at han/hun altså gerne ville
dyrke sex med fremmede.

Det er da som udgangspunkt noget af det sværeste at
skulle forholde sig til - og hvilken respons skulle der
være?

"Okay, sweetie - tag du i byen med vennerne og scor og
gå i seng med alle de piger/kvinder det passer dig - så
vil jeg vente pænt herhjemme."

Det er da godt nok utopisk. Men hvis vi leger lidt med
tanken... så ville jeg da gerne lige høre Van the Stan om
han så syntes det ville være lige så ok at hun gjorde det
samme. Det kunne tænkes, at hun fik meget mere ud af
det arrangement end han gjorde (alle hendes fortræffelig-
heder taget i betragtning).

Jeg var i et forhold engang, hvor manden foreslog et åbent
forhold som løsning på vores seksuelle "mislyde" - det fik
han ikke noget ud af, men jeg fik da prøvet det af en enkelt
gang - og tog direkte hjem og afsluttede forholdet. Når jeg
elsker, så elsker jeg også med min krop - og hvis min krop
elsker med en anden, bryder jeg mig ikke om at kæresten
skal røre mig igen. Det er så min holdning til forhold og sex.

Jeg er nok det man kalder serielt monogam *GG*.

mange hilsner
nusle

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 31-08-03 14:58

> Hvis det er fordi han ikke ønsker at såre hende, og det er
> det han er bange for - så har det jo ret beset intet med
> hende at gøre.

Helt enig. Det er nu svært at se fra sammenhængen, om den udlægning er
rigtig, selvom det nok er den mest sandsynlige.

> [...]
> har nogle egenskaber der gør at hun også er interessant
> for mange andre mænd, betyder intet for hvordan hun

Enig.

Derimod er der en risiko for, at manden føler et større selvværd ved at
vide, han har vundet en attraktiv kæreste, og det kan i sig selv give ham
nyt mod på at prøve at score andre attraktive piger, hvor han måske ikke
troede, han havde en chance.

> Vis mig et menneske, som ikke ville blive såret over at
> kæresten kom og sagde, at han/hun altså gerne ville
> dyrke sex med fremmede.

I hvert fald vil det være et stort spørgsmål, hvor godt et forhold vil være,
hvis den ene part egentlig er ligeglad med, hvad den anden part foretager
sig seksuelt. Der er vel næppe meget, der er mere ødelæggende for et
parforhold, end ligegyldighed.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : nusle

Dato : 31-08-03 18:35

> [...]

> nyt mod på at prøve at score andre attraktive piger, hvor han måske ikke

Måske.

Fra : Andropov

Dato : 03-09-03 17:14

Nusle skrev:

> Det er da latterligt at måtte lyve sig til sex. Er man et svin
> med sit lem kan man da lige så godt være ærlig omkring
> det. Jeg vil i al fald hellere være et ærligt svin, end et sølle
> løgnagtigt svin. Kan man ikke score tøserne uden at lyve
> for dem så er man sgu en sølle fyr. Så kom nu frem med
> ærligheden og vis kvinderne lidt respekt, ved at give dem
> alle muligheder for at _tro_, at de selv har valgt at være
> sammen med lige netop dig.

>Se, sådan skal det være - det kan man respektere!

Der er nok en del don juan'er som fylder kvinderne med løgn for at
komme i trusserne på dem.

Fra : nusle

Dato : 03-09-03 20:14

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Der er nok en del don juan'er som fylder kvinderne med løgn for at
> komme i trusserne på dem.

Latterligt - som om man ikke kan komme i trusserne på
en kvinde med oprigtighed.

Min tidligere elsker var da 100% ærlig, og sagde fra starten
af at han bare ville have noget fed sex - og det havde vi så.

mange hilsner
nusle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-09-03 21:49

nusle wrote:

> Latterligt - som om man ikke kan komme i trusserne på
> en kvinde med oprigtighed.
>
> Min tidligere elsker var da 100% ærlig, og sagde fra starten
> af at han bare ville have noget fed sex - og det havde vi så.

sjovt*G* det sagde min kæreste også til mig*G* at den bemærkning så har fået
en lille tilføjelse er jo bare skønt......
der er nemlig kommet et lille "med dig!" på¨*G*

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : nusle

Dato : 03-09-03 21:59

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> sjovt*G* det sagde min kæreste også til mig*G* at den bemærkning så har
fået
> en lille tilføjelse er jo bare skønt......
> der er nemlig kommet et lille "med dig!" på¨*G*

SÅ ER DET GODT!!!!!!!

(ja, undskyld jeg råber sådan)

Jeg kan ikke bære "misundelsen" - jeg vil også ha' en, sådan en
mand du ve'!!!!

*suk*

nusle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-09-03 22:07

nusle wrote:

> SÅ ER DET GODT!!!!!!!
>
> (ja, undskyld jeg råber sådan)
>
> Jeg kan ikke bære "misundelsen" - jeg vil også ha' en, sådan en
> mand du ve'!!!!
>
> *suk*

måske skulle du kigge i det nordjyske*G* der var der jeg fandt min ;)
derudover hører jeg faktisk om flere og flere kvinder der finder gode og
skønne mænd deroppe*G* mon ikke det var forsøget værd?

Fra : nusle

Dato : 03-09-03 22:19

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> måske skulle du kigge i det nordjyske*G* der var der jeg fandt min ;)
> derudover hører jeg faktisk om flere og flere kvinder der finder gode og
> skønne mænd deroppe*G* mon ikke det var forsøget værd?

Altså - Sabina - der har jeg da været, det gik ikke

Jeg tror faktisk ikke, at der er det sted i DK, hvor jeg
ikke har været *LOL* - det skulle da lige være Born-
holm.

Er der nogen der ved om bornholmske mænd er noget
særligt *fnis*?

mange hilsner
nusle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-09-03 22:30

nusle wrote:
> Altså - Sabina - der har jeg da været, det gik ikke

øv osse.... troede lige*G*
det sjove er faktisk at selv min søns farmor har fundet sig en mand deroppe
fra*G* via tv2's dating service tror jeg endda ;) den der med at man chatter
via sms på tekst-tv*G*

> [...]
> ikke har været *LOL* - det skulle da lige være Born-
> holm.
>
> Er der nogen der ved om bornholmske mænd er noget

*fniz* desværre, der har jeg heller ikke været*G* men jeg har da mødt en
mand fra bornholm som jeg synes var rigtig rigtig sød ;) omend svær at
forstå til tider*GGG*

Fra : nusle

Dato : 03-09-03 22:49

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> øv osse.... troede lige*G*

Jeg kunne jo også prøve igen - måske, hvis en interessant
mand dukkede op og tilfældigvis var derfra *G*.

> [...]
deroppe
> fra*G* via tv2's dating service tror jeg endda ;) den der med at man

Åh, nej - ikke flere muligheder, jeg kan ikke overskue det

> *fniz* desværre, der har jeg heller ikke været*G* men jeg har da mødt en
> mand fra bornholm som jeg synes var rigtig rigtig sød ;) omend svær at
> forstå til tider*GGG*

Mænd er ikke til at forstå alligevel - så er det vel bare helt
fint at kunne skyde skylden på sproget *hehe*

mange hilsner
nusle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-09-03 23:11

nusle wrote:

> Jeg kunne jo også prøve igen - måske, hvis en interessant
> mand dukkede op og tilfældigvis var derfra *G*.

hehe, nu jeg tænker over det så var min kæreste faktisk den 2. eller 3. fyr
fra nordjylland jeg mødte*G* måske der er en fejlmargen?

> Åh, nej - ikke flere muligheder, jeg kan ikke overskue det

*GGG* ok ok ;)

> Mænd er ikke til at forstå alligevel - så er det vel bare helt
> fint at kunne skyde skylden på sproget *hehe*

heheee ;)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 17:58

> Mænd er ikke til at forstå alligevel - så er det vel bare helt
> fint at kunne skyde skylden på sproget *hehe*

Hey - vi er da nemme at forstå.... *snøft*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 05-09-03 20:08

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hey - vi er da nemme at forstå.... *snøft*

Alser - når man kan få tårer i øjnene af at se "en eller anden"
score et mål i en fodboldkamp på tv, eller når man står i
en "gør-det-selv"-shop og bliver opstemt ved synet af en
skruenøgle - så kan man ikke samtidig hævde, at man er
nem at forstå *skriger af grin*

mange hilsner
nusle

Fra : John Sahl

Dato : 05-09-03 22:14

nusle <nusle@mail.dk> wrote:
> [...]
> en "gør-det-selv"-shop og bliver opstemt ved synet af en
> skruenøgle - så kan man ikke samtidig hævde, at man er

Vi kan jo ikke alle have den slags tendenser mht den nyeste
stegepande med teflonbelægning, så lad os nu bare ,-)

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : nusle

Dato : 06-09-03 01:37

Hej,

> Vi kan jo ikke alle have den slags tendenser mht den nyeste
> stegepande med teflonbelægning, så lad os nu bare ,-)

Ja, ja - og I må også gerne have jeres fetisch for Wunderbaums
- go ahead *hihi*

mange hilsner
nusle

Fra : John Sahl

Dato : 06-09-03 10:13

nusle <nusle@mail.dk> wrote:
> Ja, ja - og I må også gerne have jeres fetisch for Wunderbaums
> - go ahead *hihi*

Hvis jeg skulle have noget der duftede i min bil, var det
helt sikkert ikke _den_ duft jeg ville vælge

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:12

> Vi kan jo ikke alle have den slags tendenser mht den nyeste
> stegepande med teflonbelægning, så lad os nu bare ,-)

Sådan en teflonpande er nu ellers dejlig *får drømmeblik i mine små øjne*

*GGG*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-03 03:30

In article <3f59cf02$0$440$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nettet@uac.dk
says...
> "John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan en teflonpande er nu ellers dejlig *får drømmeblik i mine små øjne*
>
> *GGG*

Følger du ikke med i nyhederne? De har fastslået at teflon kan frigive
giftige dampe hvis man varmer panden for meget op. Tid til støbejern tror
jeg.

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 07-09-03 11:43

> Følger du ikke med i nyhederne?

Joda, sådan nogenlunde.....

> De har fastslået at teflon kan frigive giftige dampe hvis man varmer
> panden for meget op.

Ja, og i morgen er det noget andet, der viser sig at være farligt.

Skal man tage notits af alt det, de siger der er farligt, kan man snart kun
sidde i en økologisk papkasse på en økologisk mark og spise økologiske
gulerødder hele dagen - selvfølgelig uden tøj, for det er sikkert også
farligt.

Så jeg tager sgu ikke alle deres "advarsler" så meget til mig - jeg lever
livet og gør det jeg har lyst til.

Om jeg så lever 79 år eller 81 år - tjaaa, som man sikkert vil behandle
gamle, når jeg bliver det, så vil man nok alligevel helst leve de 79 år kun.

Det var lige mit sure opstød til det samfund jeg lever i *G*

Og skal vi så ikke smile og være glade?

> Tid til støbejern tror

Kan selv godt lide den serie der hedder Scanpan - det er også støbejern

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:11

> Alser - når man kan få tårer i øjnene af at se "en eller anden"
> score et mål i en fodboldkamp på tv,

Undkyld mig, men det er sgida også kun drengerøve der gider bruge tid på at
se fodbold
Livet er sgida for kort til at sidde og se på en skide bold...!

> eller når man står i en "gør-det-selv"-shop og bliver opstemt ved synet
> af en skruenøgle

Bliver du da aldrig opstemt af en lang stiv ting..?

> - så kan man ikke samtidig hævde, at man er nem at forstå
> *skriger af grin*

Ok, ikke os alle er lige nemme - du får delvis ret og jeg får fred

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-03 14:25

In article <3f58df38$0$32470$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
> en "gør-det-selv"-shop og bliver opstemt ved synet af en
> skruenøgle - så kan man ikke samtidig hævde, at man er

Nej, men det er jo heller ikke alle der gør det. Jeg syntes da at dem som
går op i forbold har en skrue løs (det er måske der skruenøglen kommer
ind? ;)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 15:16

> Nej, men det er jo heller ikke alle der gør det. Jeg syntes da at dem som
> går op i forbold har en skrue løs (det er måske der skruenøglen kommer
> ind? ;)

Aha, det hænger logisk sammen det hele *GGG*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 05-09-03 15:06

In article <03t5b.64587$Kb2.2930584@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...

> [...]
> fra*G* via tv2's dating service tror jeg endda ;) den der med at man chatter

Hm.. chatter via sms? Det gode ved den metode er at man ved de har for
mange penge *g*

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:00

> Hm.. chatter via sms? Det gode ved den metode er at man ved de
> har for mange penge *g*

Jep, men ingen tilbage, når man begynder et forhold med dem *GGGG*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 17:56

> [...]

> det sjove er faktisk at selv min søns farmor har fundet sig en mand
> deroppe fra*G* via tv2's dating service tror jeg endda ;) den der med

Ok - troede virkelig ikke der kom noget alvorligt og seriøst ud af den
service.....

> *fniz* desværre, der har jeg heller ikke været*G* men jeg har da mødt en
> mand fra bornholm som jeg synes var rigtig rigtig sød ;) omend svær at
> forstå til tider*GGG*

Du skal da bare lærer svensk - altså sproget ikke

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-09-03 19:08

Ulrik Chr. wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Ok - troede virkelig ikke der kom noget alvorligt og seriøst ud af den
> service.....

live and learn....

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 04-09-03 20:28

nusle wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

Tjaah, gode mænd tror jeg er alle steder, ligesom "gode" kvinder nok også er
det alle steder. Det afhænger mest af øjnene, der ser...

> [...]
> ikke har været *LOL* - det skulle da lige være Born-
> holm.
>
> Er der nogen der ved om bornholmske mænd er noget

Det tror jeg ikke de er (gætter jeg på).

Men du må gerne besøge mig i/ved København på mit kollegie-værelse, hvis du
har lyst *S*

Jeg læser mange flere af de indlæggene her, end jeg kan nå at svare på fordi
jeg ofte ikke har så meget tid her om aftenen før jeg skal sove, men jeg
syntes egentligt at mange at dine synspunkter er ret fornuftige og kan
genkende meget af det du skriver.

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-09-03 20:35

Martin Jorgensen wrote:

> Tjaah, gode mænd tror jeg er alle steder, ligesom "gode" kvinder nok
> også er det alle steder. Det afhænger mest af øjnene, der ser...

enig*G* det var nu også bare et forslag.....

> Men du må gerne besøge mig i/ved København på mit kollegie-værelse,
> hvis du har lyst *S*

hmmmmm........

> [...]
> sove, men jeg syntes egentligt at mange at dine synspunkter er ret
> fornuftige og kan genkende meget af det du skriver.

hvem af os taler du egentlig til??

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:02

> hvem af os taler du egentlig til??

Er du da også fri på markedet? - HopHopHop

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : John Sahl

Dato : 05-09-03 18:20

Ulrik Chr. <nettet@uac.dk> wrote:
> Er du da også fri på markedet? - HopHopHop

Ja i havnen, hun er stadig optaget

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:52

> Ja i havnen, hun er stadig optaget

Det er for koldt nu - kunne du ikke ha bedt mig om det for et par uger
siden?

Øv, de gode er jo altid optaget (næsten)

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : John Sahl

Dato : 05-09-03 21:18

Ulrik Chr. <nettet@uac.dk> wrote:
> Det er for koldt nu - kunne du ikke ha bedt mig om det for et par uger
> siden?

Bange for pingviner og isbjørne?

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:14

> Bange for pingviner og isbjørne?

Nææ, men isbjørne kan slå hårdt...

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 05-09-03 18:36

Sabina Hertzum wrote:

> enig*G* det var nu også bare et forslag.....

> hmmmmm........

Vil du også have tilbuddet?

> hvem af os taler du egentlig til??

Det ved jeg faktisk heller ikke
Den som syntes det er rettet på sig selv, tror jeg

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-09-03 19:09

Martin Jorgensen wrote:

> Vil du også have tilbuddet?

tak som byder*G* men jeg har nu rigeligt med mænd i mit liv pt*G*

> Det ved jeg faktisk heller ikke
> Den som syntes det er rettet på sig selv, tror jeg

ahhh ok ;)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:16

> tak som byder*G* men jeg har nu rigeligt med mænd i mit liv pt*G*

Øv, så er der ikke plads til mig?

Humm, kan du ikke klare flere på engang da? *GGG*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-03 13:32

Ulrik Chr. wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Øv, så er der ikke plads til mig?

desværre der er rigeligt ;)

> Humm, kan du ikke klare flere på engang da? *GGG*

det kommer an på hvad du mener med flere.... lige pt har jeg 3 forskellige
der kræver min opmærksomhed ;)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:56

> desværre der er rigeligt ;)

Øv altså - de gode har aldrig tid

> det kommer an på hvad du mener med flere.... lige pt har jeg 3 forskellige
> der kræver min opmærksomhed ;)

Nåå, tænkte vist mere på i sengen på samme tid - kan du der klare flere på
engang?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-03 14:02

Ulrik Chr. wrote:

> Nåå, tænkte vist mere på i sengen på samme tid - kan du der klare
> flere på engang?

hmmmm det maximale jeg har haft i sengen på en gang var to stykker*G*
men der sov vi sku alle sammen*G*

Fra : nusle

Dato : 04-09-03 20:53

> [...]

Hej,

> Men du må gerne besøge mig i/ved København på mit kollegie-værelse, hvis

*Mmmmmmmmmm*

Lyst kan jeg da altid få

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:03

> *Mmmmmmmmmm*
>
> Lyst kan jeg da altid få

Lyst til hvad dog? *GF*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 05-09-03 20:09

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Lyst til hvad dog? *GF*

You name it

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:16

> You name it

Hed sex?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-03 14:25

In article <3f58df57$0$32447$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> You name it

Klippe min hæk?

Fra : nusle

Dato : 07-09-03 10:20

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Klippe min hæk?

Nu har jeg fornyligt været involveret i at klippe en hæk, jeg
blev ikke færdig med at klippe den - men jeg bemærkede
at det var en god måde at få brugt min krop på - så det
kunne mærkes (av, mine arme *G*).

Så - hvis ellers din hæk befinder sig inden for en overskuelig
afstand fra mig, så kunne jeg da godt få lyst til at klippe den
(jeg har jo ingen selv *S*).

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 07-09-03 11:45

> Nu har jeg fornyligt været involveret i at klippe en hæk, jeg
> blev ikke færdig med at klippe den - men jeg bemærkede
> at det var en god måde at få brugt min krop på - så det
> kunne mærkes (av, mine arme *G*).

Ja, det kan godt være hårdt - var det en tjørnehæk?

Men jeg kunne nu godt finde en bedre måde, at få brugt min krop på *SF*

> Så - hvis ellers din hæk befinder sig inden for en overskuelig
> afstand fra mig, så kunne jeg da godt få lyst til at klippe den
> (jeg har jo ingen selv *S*).

Det tilbud ville jeg ikke lade gå forbi...!

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : John Sahl

Dato : 07-09-03 12:16

nusle <nusle@mail.dk> wrote:
> Så - hvis ellers din hæk befinder sig inden for en overskuelig
> afstand fra mig, så kunne jeg da godt få lyst til at klippe den
> (jeg har jo ingen selv *S*).

Hey, hvad med min, den TRÆNGER Hækken altså..

Fra : nusle

Dato : 07-09-03 20:23

Hej,

> Hey, hvad med min, den TRÆNGER Hækken altså..

SABINAAAAAAAA!!!!!!

John lokker, han gør så

Og John - jeg er sikker på, at Sabina kan klippe en hæk
meget, meget, meget bedre og flottere end jeg - hun er
vel nærmest uddannet i den retning (altså, sådan på et
lidt abstrakt plan *GGG*)

mange hilsner
nusle

Fra : John Sahl

Dato : 07-09-03 20:33

nusle <nusle@mail.dk> wrote:
> SABINAAAAAAAA!!!!!!
>
> John lokker, han gør så

Jeg må gerne, for hun så nemlig også gerne dig kigge
forbi.. Det er jo længe siden.. ,-)

> Og John - jeg er sikker på, at Sabina kan klippe en hæk
> meget, meget, meget bedre og flottere end jeg - hun er
> vel nærmest uddannet i den retning (altså, sådan på et
> lidt abstrakt plan *GGG*)

Hun har klippet i Mics hår i dag, så jeg er sikker på at
du har ret *G*

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 09-09-03 20:42

> Hun har klippet i Mics hår i dag, så jeg er sikker på at
> du har ret *G*

Må man forsigtigt spørge hvem Mics er?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 11-09-03 13:22

In article <TFL6b.67047$Kb2.3057559@news010.worldonline.dk>,
spamtrap6@mandezonen.dk says...

> Hun har klippet i Mics hår i dag, så jeg er sikker på at
> du har ret *G*

Og nu ligner det en liguster? *G*

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-09-03 22:36

nusle wrote:
> SABINAAAAAAAA!!!!!!
>
> John lokker, han gør så

*fniz* det ved jeg da godt ;)

> Og John - jeg er sikker på, at Sabina kan klippe en hæk
> meget, meget, meget bedre og flottere end jeg - hun er
> vel nærmest uddannet i den retning (altså, sådan på et
> lidt abstrakt plan *GGG*)

nu er det værktøj jeg plejer at bruge VÆSENTLIGT mindre end dem der er
nødvendigge for at klippe hæk*G* jeg ville sku bare ende med at kappe en
finger af*G*
nej du... giv mig en rosensaks og en busk, så skal jeg nok hygge mig*G*

Fra : nusle

Dato : 07-09-03 22:46

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa,

> *fniz* det ved jeg da godt ;)

Det er altså for galt at I sådan "rotter" jer sammen

> [...]
> finger af*G*
> nej du... giv mig en rosensaks og en busk, så skal jeg nok hygge mig*G*

Nå, alser - så vil jeg have det samme udstyr som dig, og
så kan du tage mig i lære - så kan du måske hjælpe mine
feminine sider frem i lyset *LOL*

mange hilsner
nusle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-09-03 23:23

nusle wrote:

> Det er altså for galt at I sådan "rotter" jer sammen

bare det virker ;)

> Nå, alser - så vil jeg have det samme udstyr som dig, og
> så kan du tage mig i lære - så kan du måske hjælpe mine
> feminine sider frem i lyset *LOL*

det skulle nu ikke være det store problem, men så er spørgsmålet om du er
til det elektriske eller det kunstneriske*G*

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 09-09-03 20:45

> det skulle nu ikke være det store problem, men så er spørgsmålet
> om du er til det elektriske eller det kunstneriske*G*

Spændende spørgsmål at stille i en gruppe om sex

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 09-09-03 20:44

> Det er altså for galt at I sådan "rotter" jer sammen

Skal jeg så holde med dig søde, så du ikke er helt alene? *SMS*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 09-09-03 20:43

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> nej du... giv mig en rosensaks og en busk, så skal jeg nok
> hygge mig*G*

Findes der virkelig sakse specielt til roser?
Troede det bare var en havesaks man brugte

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-09-03 21:04

Ulrik Chr. wrote:

> Findes der virkelig sakse specielt til roser?
> Troede det bare var en havesaks man brugte

tjaaa*G* jeg ved faktisk ikke om det helt specielt hedder en rosensaks, den
jeg bruger er sådan en lille en som kan holdes i en hånd ;)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 09-09-03 22:42

> den jeg bruger er sådan en lille en som kan holdes i en hånd ;)

Søde, nu skal du ikke gøre John flov over størrelsen.....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : John Sahl

Dato : 09-09-03 23:22

Ulrik Chr. <nettet@uac.dk> wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev
>
> Søde, nu skal du ikke gøre John flov over størrelsen.....

Det er ikke noget problem, jeg ved jo hvor meget hun kan tåle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-09-03 06:23

Ulrik Chr. wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Søde, nu skal du ikke gøre John flov over størrelsen.....

*G* nu talte jeg om saksen, det andet plejer jeg at skulle bruge begge
hænder til ;)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 10-09-03 10:46

> *G* nu talte jeg om saksen, det andet plejer jeg at skulle bruge
> begge hænder til ;)

Og bruger også med glæde begge hænder?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Andropov

Dato : 10-09-03 10:59

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message news:<Myy7b.69915

> *G* nu talte jeg om saksen, det andet plejer jeg at skulle bruge begge
> hænder til ;)

Jeg prøvede lige at sætte begge hænder sammen. Det bliver 19 cm hvis
der så skal lidt bevægelse til skal man have lidt af en hestepik :)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 10-09-03 12:19

> Jeg prøvede lige at sætte begge hænder sammen. Det bliver 19
> cm hvis der så skal lidt bevægelse til skal man have lidt af en
> hestepik :)

Humm, nu ved jeg ikke om Sabina rider

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-09-03 12:55

Andropov wrote:
> Jeg prøvede lige at sætte begge hænder sammen. Det bliver 19 cm hvis
> der så skal lidt bevægelse til skal man have lidt af en hestepik :)

jeg sagde jo ikke noget om at det udelukkende var omkredsen vel*G* derudover
er jeg ret overbevist om at du har større hænder end jeg*G*

Fra : PerX ...

Dato : 11-09-03 13:30

In article <Myy7b.69915$Kb2.3159863@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...

> *G* nu talte jeg om saksen, det andet plejer jeg at skulle bruge begge
> hænder til ;)

Har du små hænder? ;)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-09-03 13:57

PerX ... wrote:

> Har du små hænder? ;)

jeg har vist typiske kvindehænder......

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 09-09-03 20:41

> SABINAAAAAAAA!!!!!!
>
> John lokker, han gør så

Og?

> Og John - jeg er sikker på, at Sabina kan klippe en hæk
> meget, meget, meget bedre og flottere end jeg - hun er
> vel nærmest uddannet i den retning (altså, sådan på et
> lidt abstrakt plan *GGG*)

Og det er du ikke? *GF*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 11-09-03 13:21

In article <3f5af882$0$97212$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> Nu har jeg fornyligt været involveret i at klippe en hæk, jeg
> blev ikke færdig med at klippe den - men jeg bemærkede
> at det var en god måde at få brugt min krop på - så det
> kunne mærkes (av, mine arme *G*).

Mja, men sikke nogle bøffer man får *G*

Iøvrigt skal man passe på at kvarterets lamme hundeejere ikke har presset
deres hund lige i rabatten - nogen har den vane at rydde op efter hunden
i en plastik pose... og så skuppe posen ind under hækken! Fæpander. Jeg
må set at få købt nogle partisan søm! *G*

> Så - hvis ellers din hæk befinder sig inden for en overskuelig
> afstand fra mig, så kunne jeg da godt få lyst til at klippe den
> (jeg har jo ingen selv *S*).

Weee, men det var det jo så ikke (en overskuelig afstand :)

Fra : nusle

Dato : 11-09-03 16:18

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> i en plastik pose... og så skuppe posen ind under hækken! Fæpander. Jeg
> må set at få købt nogle partisan søm! *G*

Det er da synd for hundene!

> Weee, men det var det jo så ikke (en overskuelig afstand :)

Hmmm.... vi har ikke defineret "overskuelig"

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 05-09-03 15:06

In article <3f565aea$0$97190$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...
> Er der nogen der ved om bornholmske mænd er noget
> særligt *fnis*?

De er vilde med sild! *G*

Fra : nusle

Dato : 05-09-03 20:10

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> De er vilde med sild! *G*

Ikke dårligt, ikke dårligt *LOL*

Er der så nogen der ved, hvad en sild er - hvis det altså
ikke lige er en lille slimet sag fra havet?

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:19

> Er der så nogen der ved, hvad en sild er - hvis det altså
> ikke lige er en lille slimet sag fra havet?

Ja - dig

En sild, når man snakker piger, er for mit vedkommen en pige som er pæn,
glad for sex og seriøs både i og uden for sengen.

Og så gerne lidt yngre end mig selv, men dog ikke et krav..

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 07-09-03 10:22

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja - dig

> En sild, når man snakker piger, er for mit vedkommen en pige som er pæn,
> glad for sex og seriøs både i og uden for sengen.
> Og så gerne lidt yngre end mig selv, men dog ikke et krav..

Altså: Pæn, seriøs og glad for sex!

Hvad så når man indimellem ikke er seriøs?

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 07-09-03 11:48

> Altså: Pæn, seriøs og glad for sex!

Nogen ala den stil ja

> Hvad så når man indimellem ikke er seriøs?

Der skal da også være tid til fis og ballade - men man skal generelt tage
livet seriøst - man har jo kun det ene

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 07-09-03 11:58

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Der skal da også være tid til fis og ballade - men man skal generelt tage
> livet seriøst - man har jo kun det ene

Jeg tror, at jeg indimellem tager livet lidt for seriøst, og
jeg er ikke sikker på, at det er "vejen".

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 07-09-03 18:13

> Jeg tror, at jeg indimellem tager livet lidt for seriøst,

Humm, lyder kedeligt

> og jeg er ikke sikker på, at det er "vejen".

Nej, man skal finde en god balance.....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 11-09-03 13:10

In article <3f5af8dd$0$97248$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> Altså: Pæn, seriøs og glad for sex!

Hm, man kan da ikke være Pæn og seriøs OG glad for sex! Fyda *G*

> Hvad så når man indimellem ikke er seriøs?

Hvad hvis man aldrig er det? ;)

Fra : nusle

Dato : 11-09-03 16:19

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hm, man kan da ikke være Pæn og seriøs OG glad for sex! Fyda *G*

Orrrkk, jow. Det er der bare nogle mænd der ikke har
fattet en brik af endnu

> Hvad hvis man aldrig er det? ;)

Så bliver det også kedeligt

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 12-09-03 23:56

In article <3f609296$0$97247$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Orrrkk, jow. Det er der bare nogle mænd der ikke har
> fattet en brik af endnu

Så hun kan godt være en hore i soveværelset og en lady udenfor? :)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 17:54

> [...]

> derudover hører jeg faktisk om flere og flere kvinder der finder gode og
> skønne mænd deroppe*G* mon ikke det var forsøget værd?

NejNej - hun skal jo lokkes omkring Fyn *GGG*

Jeg har for resten oplevet det sammen med piger. Jeg har snakket med utrolig
mange søde piger fra det nordjyske - det er på en eller anden måde nede på
jorden.

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Anita

Dato : 09-09-03 12:48

> [...]

utrolig
> mange søde piger fra det nordjyske - det er på en eller anden måde nede på

*G* ja vi er bare go'e heroppe

/Anita

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 09-09-03 20:46

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> *G* ja vi er bare go'e heroppe

Jep, men fynboerne er stadig de dejligste

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 17:52

> SÅ ER DET GODT!!!!!!!
>
> (ja, undskyld jeg råber sådan)
>
> Jeg kan ikke bære "misundelsen" - jeg vil også ha' en, sådan en
> mand du ve'!!!!

Troede da du var i forhold? - det var mit indtryk....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 05-09-03 20:11

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Troede da du var i forhold? - det var mit indtryk....

Jeg er single - det er ganske urimeligt, og jeg er sikker på,
at der må være en kur

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:20

> Jeg er single - det er ganske urimeligt, og jeg er sikker på,
> at der må være en kur

Kom forbi Odense, så finder vi måske ud af en kur

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-03 14:23

In article <3f58dfe0$0$32545$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Jeg er single - det er ganske urimeligt, og jeg er sikker på,
> at der må være en kur

Yep, tag noget af det her og slug (ikke noget med at gurgle) -

kom igen hvis det ikke virker *G*

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 15:18

> Yep, tag noget af det her og slug (ikke noget med at gurgle) -
>
> kom igen hvis det ikke virker *G*

Lægens universal-middel *G*

Er det egentlig ikke naturmedicin?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 17:50

> Min tidligere elsker var da 100% ærlig, og sagde fra starten
> af at han bare ville have noget fed sex - og det havde vi så.

Søde - jeg vil gerne ha noget fed sex.......*ser på dig med små søde øjne*

Nåja, det skal jo lige forsøges

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 05-09-03 20:13

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Søde - jeg vil gerne ha noget fed sex.......*ser på dig med små søde øjne*
>
> Nåja, det skal jo lige forsøges

Ja, nu bor jeg jo altså ikke liiiige omkring Fyn *hehe*

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:20

> Ja, nu bor jeg jo altså ikke liiiige omkring Fyn *hehe*

Øv altså.... *suk*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 17:48

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Der er nok en del don juan'er som fylder kvinderne med løgn for at
> komme i trusserne på dem.

Det er der vist ingen tvivl om.... desværre.

Det er nul respekt for pigerne

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Andropov

Dato : 06-09-03 14:04

Ulrik skrev:

> Hov hov onsdag aften er gaderne næsten tomme for mænd fordi der
> er der fodbold i fjernsynet.

>Forkert - der er næsten tomt for drengerøve, de rigtige mænd er der
ude et
>sted - også onsdag aften

Så får de sku' travlt de få scorekarle som er ude på gaderne onsdag
aften, hvis de alene skal ordne alle damerne :)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 17:45

> [...]

> nyt mod på at prøve at score andre attraktive piger, hvor han måske ikke

Tjooo, men har man scoret en dejlig pige, så har man vel ikke brug for at
score andre?

Det lyder lidt som om livet kun går ud på at score - det gør det altså ikke
!

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-09-03 18:04

> Tjooo, men har man scoret en dejlig pige, så har man vel ikke brug for at
> score andre?

I princippet er jeg enig Alligevel er jeg ikke i tvivl om, at det kan være
nødvendigt for nogen at overbevise sig selv om, at de stadig kan forføre
(for kvinder) eller score (for mænd). Ellers eksisterede utroskab
formodentlig ikke. I den forbindelse ser vi bort fra den mulighed, at
parforhold forliser og parterne går hver til sit.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:55

> [...]
> nødvendigt for nogen at overbevise sig selv om, at de stadig kan forføre
> (for kvinder) eller score (for mænd). Ellers eksisterede utroskab

Jamen vi er enige - men hvis man har fundet en dejlig pige kan man jo
forføre hende - hvem siger en pige kun kan forføres engang...?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Andropov

Dato : 06-09-03 13:56

Ulrik skrev:

> At tage i silvan siger heller ikke mig ret meget.

>Nu snakkede vi jo også værktøj og ikke børne-legetøj der går i stykker før
>man kommer hjem med det....!

Man kan vel købe en Bosch boremaskine f.eks. i Silvan....

>Den computer jeg har i dag - min hovedcomputer, har også et par små til at
>lege lidt med, den står mig i ca. 80.000 kr....

Så må den vel næsten kunne slå Kasperov i skak til den pris.....

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 15:21

> Man kan vel købe en Bosch boremaskine f.eks. i Silvan....

Jada, og Bosch er da ok.

> Så må den vel næsten kunne slå Kasperov i skak til den pris.....

Næææ, men har meget udstyr og en del originale programmer der koster - bl.a.
AutoCad, det kostede mig penge..!

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 17:42

> [...]

> "Okay, sweetie - tag du i byen med vennerne og scor og
> gå i seng med alle de piger/kvinder det passer dig - så

Sig lige til hvis du finder en pige med den holdning *GGGG*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 05-09-03 18:43

Ulrik Chr. wrote:
> "nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Sig lige til hvis du finder en pige med den holdning *GGGG*

Jeg kendte engang en pige som syntes at man skulle være åben omkring hvis
man havde været utroskab, da det var det faktum, at hvis man løj - der var
det værste problem.
Derfor måtte begge parter i hendes forhold gerne være utro, blot de fortalte
det åbent til hinanden....

På en måde kan jeg godt følge tankegangen...... Og egentligt også meget
smart for hende selv, da hun selv var en ret attraktiv pige

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 17:38

> [...]

> Jeg skrev ikke at hun definerede kvinder men jeg har da prøvet det der
> "skuespil" med at hun elsker alle og enhver hun boller med

Du skriver da kvinder i flertal og bruger ordet "de"...... for mig er det
også alle kvinder du omtaler.....

> [...]
kan
> tåle at du er ærlig over dig så er hun jo nok ikke den rigtige for dig...

Der er vi sådan nogenlunde enige - han er nød til at snakke med hende om
det, og er hun den sød pige han beskriver hende som tror jeg sagtens de kan
finde en løsning sammen.....

> [...]
> håber jeg er hendes livs store kærlighed" så har hun nok heller ikke svært
> ved at finde sig en ny (lidt groft sagt, men okay)...

Korrekt, men derfor er der jo ikke nogen der siger hun vil finde en anden
mens de er sammen?

Og det lyder jo som om det er ham hun vil være sammen med og ikke andre..

> [...]
> og som hun kan bestemme over... Jeg bygger det på at Van the Stan ikke
> tør fortælle hende om sine tanker og så en eller anden fornemmelse for

Hvordan har du fået den fornemmelse af hun vil bestemme over sin fyr og bare
have en hun kan læsse sine problemer over på?

Fatter ikke helt hvordan du får hende til at fremstå som skurken...?

> Men okay, måske tager jeg fejl... Men jeg ville helt klart ikke tøve 1
> sekund med at fortælle hende hvad jeg føler...

Se der er vi enige - han er nød til at fortælle hende hvad han føler....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Andropov

Dato : 03-09-03 21:00

Nusle skrev:

> Der er nok en del don juan'er som fylder kvinderne med løgn for at
> komme i trusserne på dem.

>Latterligt - som om man ikke kan komme i trusserne på
>en kvinde med oprigtighed.

Jo, det kan man også med nogle kvinder.
Men der findes også kvinder som er mere til kramme og ikke så meget
sex.
Disse piger bliver så besnæret af en don juan som kun er ude på sex.
Nu er jeg som sagt ikke don juan typen men prøver at beskrive hvordan
don juan agerer.

Fra : Andropov

Dato : 05-09-03 17:51

Ulrik skrev:

> [...]
>score andre?

>Det lyder lidt som om livet kun går ud på at score - det gør det altså ikke

Det gør det vel hvis man er single!

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-09-03 18:07

> Det gør det vel hvis man er single!

Nej. Det er nu ikke særlig lang tid siden, jeg erkendte, at det kun giver
anledning til frustrationer hos vi single, hvis vi mener, livet kun går ud
på at score. Man er så sårbar, når man kun har det succeskriterie - lidt
ligesom hvis det eneste, der kan glæde én, er, at man vinder 1 million
kroner i lotto.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:57

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør det vel hvis man er single!

Nej, det mener jeg ikke det gør - heller ikke som single...

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Andropov

Dato : 06-09-03 13:47

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:58

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:04

> Men der findes også kvinder som er mere til kramme og ikke
> så meget sex.

De bedste er dem der ligger ca. midt mellem

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 01-09-03 00:33

In article <3f50cd26$0$24625$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
megafedt@hotmail.com says...
> Derudover hader jeg det der med at kvinder forsøger at kontrollere én ved at
> fortælle at de elsker én og alt muligt. Bullshit.

Det lyder mere som bullshit hvad du skriver. Hvis de siger de elsker dig
er det vel fordi de tro det gør det. Ikke fordi de håber at få dig til at
gøre noget specielt. Men det er måske noget du selv gør? ;)

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 02-09-03 18:37

> In article <3f50cd26$0$24625$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> megafedt@hotmail.com says...
> >

> Det lyder mere som bullshit hvad du skriver. Hvis de siger de elsker dig
Du lyder naiv i mine ører og faktisk ret små-dum...

> er det vel fordi de tro det gør det. Ikke fordi de håber at få dig til at
.... Er det vel fordi, spørger du??? Det skal du ikke altid tage for gode
varer.

> gøre noget specielt. Men det er måske noget du selv gør? ;)

Jeg kan da godt være ekstra sød overfor en pige, fordi jeg vil i seng med
hende. Dvs. jeg kan f.eks. godt fortælle en pige at jeg elsker hende, selvom
jeg bare vil i seng med hende. Hvem herinde kunne ikke finde på det,
undskyld jeg spørger? Man er sgu´ da for dum, hvis man ikke forstår at
spille de kort rigtigt, man har på hånden...

Det er naivt altid at tro på at folk fortæller sandheden. Jeg kender masser
af folk, der ikke er 100% ærlige overfor deres kærester og hvis DU nu f.eks.
kiggede lidt på dig selv, så tror jeg ærligt talt ikke at dig eller nogen
anden i denne gruppe aldrig har stukket kæresten en eller anden form for
"lille hvid løgn" eller tilsvarende... Du lyder, IMO, ganske enkelt ret naiv
hvis du mener at det er bullshit, når jeg udtaler mig om at det med at "jeg
elsker dig" kan anvendes til at kontrollere folk!
Og det er et faktum, som jeg ikke gider at diskutere. Du må forstå det,
eller forblive i din egen lille naive verden...

"Jeg elsker dig" er IKKE nødvendigvis ensbetydende med at kvinden elsker
manden, men ofte savner kvinden tryghed i sin tilværelse og har hun ikke
manden at støtte sig op af, bliver hun ensom og føler sig forladt hvilket
kan medføre depressioner...

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Anita

Dato : 02-09-03 23:17

"Martin Jorgensen" skrev

> [...]
> undskyld jeg spørger? Man er sgu´ da for dum, hvis man ikke forstår at
> spille de kort rigtigt, man har på hånden...

Så lyder du sgu som et rigtig dumt svin!

> [...]
> anden i denne gruppe aldrig har stukket kæresten en eller anden form for

Jeg er her, og jeg har aldrig løjet for min eller tidligere kærester og slet
ikke om noget så essentielt som hvorvidt jeg elsker ham eller ej. Jeg har
aldrig sagt dette til en person uden at mene det!

> Du lyder, IMO, ganske enkelt ret naiv
> hvis du mener at det er bullshit, når jeg udtaler mig om at det med at
"jeg
> elsker dig" kan anvendes til at kontrollere folk!

Det kan det da, men det er direkte klamt at gøre det!

> Og det er et faktum, som jeg ikke gider at diskutere. Du må forstå det,
> eller forblive i din egen lille naive verden...

Hmm...

> [...]
> manden at støtte sig op af, bliver hun ensom og føler sig forladt hvilket

Så det er så din lille naive verden?

/Anita

Fra : Henning

Dato : 03-09-03 02:43

Anita wrote:
> "Martin Jorgensen" skrev

> Så lyder du sgu som et rigtig dumt svin!

Hvis mænd vil have sex og kun sex, ER de nogle dumme svin
bare for at opnå deres mål og det værdste ved det er, at kvinder
falder i svime over disse hensynsløse mænd, der bare tager
for sig af retterne

> Det kan det da, men det er direkte klamt at gøre det!

Ingen tvivl om det, men det dumme svin, vil til enhver tid
bruge alle de ord og vendinger, der tryller trusserne ned
om hælene på objektet for deres behov for at onanere i et
hul

Og min erfaring omkring det er, at nu større ry som horebuk,
des nemmere får disse mænd huller at tømme sig i, " For han
må da kunne noget som andre mænd ikke kan "?
Jeg har oplevet kvinder nærmest stå i kø og vente på ders tur
for bedækning hos sådan en tyr.

MVH
Hening

Fra : Thomas

Dato : 03-09-03 08:23

> [...]
> må da kunne noget som andre mænd ikke kan "?
> Jeg har oplevet kvinder nærmest stå i kø og vente på ders tur

Ja, piger er nogle liderlige sataner

VH

Thomas

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:18

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, piger er nogle liderlige sataner

Det er mænd nu også

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:17

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis mænd vil have sex og kun sex, ER de nogle dumme svin
> bare for at opnå deres mål og det værdste ved det er, at kvinder
> falder i svime over disse hensynsløse mænd, der bare tager
> for sig af retterne

Ja, og som sagt tidligere, er det sådan mænd der ødelægger det for os
andre....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 03-09-03 01:43

In article <3f54d528$0$24652$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
megafedt@hotmail.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> ved at

> Du lyder naiv i mine ører og faktisk ret små-dum...

Integritet ses ofte som dumhed af dem som ikke har det.

> [...]
> varer.

> Jeg kan da godt være ekstra sød overfor en pige, fordi jeg vil i seng med

Det er ikke at være ekstra sød, det er at være en løghals.

> Dvs. jeg kan f.eks. godt fortælle en pige at jeg elsker hende, selvom
> jeg bare vil i seng med hende. Hvem herinde kunne ikke finde på det,
> undskyld jeg spørger?

Mig. Man er sgu da en ussle mand hvis man lyver på den måde.

>Man er sgu´ da for dum, hvis man ikke forstår at
> spille de kort rigtigt, man har på hånden...

Det er ikke at spille sin kort, det er at være uden moral.

> [...]
> Og det er et faktum, som jeg ikke gider at diskutere. Du må forstå det,
> eller forblive i din egen lille naive verden...

Dem som lyver går som regl ud fra at alle andre gør det. Men hvis du ikke
taler pænt, så har vi ikke mere at tale om.

Fra : John Sahl

Dato : 03-09-03 06:58

Martin Jorgensen <megafedt@hotmail.com> wrote:
> [...]
> finde på det, undskyld jeg spørger? Man er sgu´ da for dum, hvis man
> ikke forstår at spille de kort rigtigt, man har på hånden...

Ja, jeg gad godt nok ikke spille det spil du åbenbart gør.
Jeg har aldrig haft problemer med at få de piger/kvinder
jeg ville have, udelukkende ved at være hudløst ærlig,
også i de tilfælde (de fleste) hvor det udelukkende drejede
sig om at dække min lyst til sex.

> [...]

> det er bullshit, når jeg udtaler mig om at det med at "jeg elsker
> dig" kan anvendes til at kontrollere folk!

Hvor langt tror du man kommer i et parforhold med den
opførsel? Jah, parforhold, du ved, dem man ikke får ret
lange af fordi man er en løgnagtig stodder

Men selvfølgelig kan man da bruge det, hvis man vil.

Fra : nusle

Dato : 03-09-03 16:03

Hej,

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 03-09-03 18:29

John Sahl wrote:

> [...]
> jeg ville have, udelukkende ved at være hudløst ærlig,
> også i de tilfælde (de fleste) hvor det udelukkende drejede

Hvad er dit trick så? At blinke med dine søde små, blå, "rene", uskyldige
øjne?

Og så får du alle de piger du gerne vil have? Jeg tror at der er nogen der
misforstår noget i denne tråd, og jeg gider helt ærligt ikke at bruge min
tid på at besvare latterlige indlæg fra folk som tror de selv er så "rene og
ærlige", eller tilsvarende... tsk. tsk... Og som mener at jeg er "et dumt
svin" og lignende. Jeg tvinger sgu´ ikke nogen til noget som helst. De piger
jeg er sammen med, er sammen med mig fordi de godt kan lide mig. Punktum!
EOD!

Jeg tror egentligt heller ikke jeg gider at besvare flere indlæg, rettet på
ovenstående.

Og vil du så vente til den "ægte kærlighed" dukker op? Der er masser af
mennesker der venter hele deres liv uden at finde en den "ægte kærlighed".
Der er /mange/ singler i DK. Som fyr gør man sku´ da bare alle de enlige
piger en tjeneste, ved at være sammen med dem - og de vil jo gerne selv.
Glem ikke det!

> [...]
> det. Jeg vil i al fald hellere være et ærligt svin, end et sølle
> løgnagtigt svin. Kan man ikke score tøserne uden at lyve

Godt for dig og godt for mig, så. Jeg er ikke et svin med mit lem. Er du et
svin? I så fald, er du så et ærligt svin eller et løgnagtigt svin? Hvem
definerer hvad du er? Tror du ikke at der er mindst én af dine tidligere
eks-kærester som syntes du er svin? Eller klasse-kammerater? Eller naboer?
Eller kollegaer på arbejdspladsen? Eller du er måske den eneste "rene"
engel, som findes på denne jord og som alle omkring dig, godt kan lide fordi
du er sådan en "engel"???

Og i så fald, er du også den første "engel" jeg nogensinde har hørt om, hvis
man skulle tage dine udsagn for gode varer (hvad jeg iøvrigt overhovedet
ikke gør).

Dit indlæg, var i modsætning til et par stykker andre´s, tilgengæld skrevet
med et tilpas temperament til at jeg gider at besvare det. Der var nogle af
de andre indlæg, som decideret er skrevet af nogle deciderede tabere kan jeg
læse... Jeg vidste ikke at det var sådan Machoman følte... Men nu mener jeg
sku´ helt seriøst at der sidder nogle enlige fyre som totalt er nogen tabere
og læser med og skriver i denne gruppe *LOL*...
(- Insert your favourite looser-comment, here) *SSS*

> for dem så er man sgu en sølle fyr. Så kom nu frem med
> ærligheden og vis kvinderne lidt respekt, ved at give dem
> alle muligheder for at _tro_, at de selv har valgt at være
> sammen med lige netop dig.

Men de /har/ jo netop selv valgt at være sammen /lige netop/ med mig, for
fanden mand! Tror du jeg tvinger dem eller voldtager dem? Ang. det med
respekt: LOL... og EOD....! Du fatter det ganske enkelt ikke og det vil du
nok aldrig komme til
(- Insert your favourite looser-comment, here) *SSS*

> Hvor langt tror du man kommer i et parforhold med den
> opførsel? Jah, parforhold, du ved, dem man ikke får ret
> lange af fordi man er en løgnagtig stodder

For det første søger jeg absolut ikke lange parforhold. Snarere tværtimod.
Acceptér det, eller sæt dig ned og tud over alle de "dumme svin" som er her
i verdenen... Eller vær misundelig, hvis du nu lyver og alligevel ikke kan
finde ud af at score noget fisse selv. Sidst, men ikke mindst, så husk at
svine mig og Machoman, evt. andre til også (altså, generelt, dem som er
herinde og som får fisse fra kvinder der gerne vil være sammen med nogle
almindelige fyre som ikke er nogle tabere i modsætning til net-nørderne med
leverpostej på brillerne, som er herinde)...
(- Insert your favourite looser-comment, here) *SSS*

Dernæst:
Der er mange mennesker der er kommet langt med at lyve overfor sin partner
og der er mange gifte mænd og kvinder som har været sin partner utro uden at
ville indrømme det. Hvor dum tror du selv du lyder i mine ører, når du
spørger mig om hvor langt jeg tror man kommer i et parforhold med "den
opførsel"? Hvad dette spørgsmål angår gider jeg heller ikke at diskutere
sagen videre, idet jeg ganske enkelt /ved/ at jeg har ret... Små hvide løgne
er uundgåelige i ethvert længerevarende forhold, på den ene eller anden
måde. Og du er ikke en skid bedre selv. EOD. (der kommer nok en masse
kommentarer til dette og jeg griner allerede af dem på forhånd) *S*
(- Insert your favourite looser-comment, here) *SSS*

Du kan jo ikke "kigge igennem" folk og se om de nogensinde har været deres
partner utro. Men det tror du at du kan, ved at fremkomme med sådan noget
moralsk bræk og ved f.eks. at kalde mig for et dumt svin - og folk kommer
hver især med folk´s forskellige naive synspunkter, fordi folk ikke vil se
sandheden i øjnene. Konklusionen er at verdenen engang imellem er ret
uretfærdig og det kan de naive folk jo så sætte sig ned og tude over, hvis
de ikke vil høre sandheden. (Eller ikke selv tør at spille sine kort
ordentligt)... Og de tuder sgu´ nok allerede i forvejen, nu hvor de jo er
singler og aldrig får fisse).
(- Insert your favourite looser-comment, here) *SSS*

Har jeg derudover skrevet at jeg godt kan lide at være min partner utro? Har
jeg det? Ikke mig bekendt. Folk er sgu´ lidt for dumme, i denne NG engang
imellem og specielt taber-mændene som føler at deres "mandighed" bliver
mindre (hvilket er ukorrekt at den skulle gøre, men det føler taber-mændene
jo og derfor skal man angribes for at skrive hvad man tænker)...

Virkeligheden er bare ikke altid som man tror den ser ud, og det er for
naivt at tro at der ikke er en stor del af DK´s befolkning som aldrig har
været deres partner utro... Men det er naturligvis ikke noget man går og
"reklamerer" med, hvis man har været sin partner utro. Hvorfor skulle man?
Og tror du folk fortæller det til folk i deres omgangskreds? Selvfølgelig
ikke - den slags rygtes jo.

> Men selvfølgelig kan man da bruge det, hvis man vil.

Nåh, men tak for det så. Det er hverken kriminelt, ulovligt eller noget at
fortælle folk hvor glad man er for dem. Snarere vil jeg sige, tværtimod. Der
er masser af mennesker, der ikke kan finde ud af at sige de ord. Hvad er
problemet? Er i bange for at sige de ord? Paranoia? Det er sgu´ ikke mig der
skal lære noget her (hvilket jeg heller ikke gider at diskutere).

Jeg tror egentligt jeg nu vil læne mig tilbage og se hvad i skriver (uden at
kommentere videre).

Det er, IMO, tidspilde at diskutere med folk, som ikke /VIL/ forstå hvad man
skriver.
(- Insert your favourite looser-comment, here) *SSS*

mvh.
Martin Jørgensen.

p.s. Og ja, så siger vi bare at jeg er et "dumt svin", hvis der er nogen der
bliver glade for det (og det ved jeg jo at der er).... LOL

Fra : nusle

Dato : 03-09-03 20:01

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

[snip - en lang, kedsommelig smøre]
> p.s. Og ja, så siger vi bare at jeg er et "dumt svin", hvis der er nogen
der
> bliver glade for det (og det ved jeg jo at der er).... LOL

Det gjorde ondt kan jeg forstå - men dit "forsvar" og dine
argumenter, de hverken holder eller nytter.

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 05-09-03 20:28

> [...]

>en "gør-det-selv"-shop og bliver opstemt ved synet af en
>skruenøgle - så kan man ikke samtidig hævde, at man er

Så så respekt for manderacen :)

Det er ligesom når kvinder med julelys i øjnene går ned i en butik med
forskellige klædestoffer og hvad de ellers har og køber hjem for at
skulle lave bukser og andet selv om det måske egentlig næsten kan
købes billigere i en tøjbutik. Sådan er det også for mænd når de skal
have indkøbt noget værktøj som de absolut må have fordi det ser
raffineret ud men som de nok sjældent får brug for.

Fra : nusle

Dato : 05-09-03 21:40

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Så så respekt for manderacen :)

*aheeem* - jamen, det prøver jeg da også ihærdigt ¨på
at udvise *GG*

> [...]
> have indkøbt noget værktøj som de absolut må have fordi det ser
> raffineret ud men som de nok sjældent får brug for.

Jamen, sådan noget pjat kan jeg da heller ikke relatere til.
Til gengæld ville en monster-computer leveret på mit dør-
trin nok kunne lokke en glædeståre eller to ud af mig, og
hvis så der følger noget seriøst software til billedmanipulation
og spil a la Diablo med - så ville jeg altså blive virkelig rør-
strømsk. Et gavekort til et forfatterkursus ville nu også
blive modtaget med jubelskrig og tåbelig adfærd iøvrigt

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:28

> *aheeem* - jamen, det prøver jeg da også ihærdigt ¨på at udvise *GG*

Men det er ikke let?

> Til gengæld ville en monster-computer leveret på mit dør-
> trin nok kunne lokke en glædeståre eller to ud af mig,

Oz mig - sådan en motherfucker fed maskine med 21" fladskærm og det
hele...... *tørre mundvandet til side*

> seriøst software til billedmanipulation

Der køre jeg med PhotoShop - det er bare kanon...!

> og spil a la Diablo med

Gider ikke spille alverden (på putteren altså *SF*)
- så det må du ha for dig selv.

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-03 03:29

In article <3f58f4af$0$32501$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
> hvis så der følger noget seriøst software til billedmanipulation
> og spil a la Diablo med - så ville jeg altså blive virkelig rør-

Ja men det er da også lige til at knibe en tåre over *G* (Måske lige med
undtagelse af Diablo, har man set et skelet har man set dem alle ;)

> Et gavekort til et forfatterkursus ville nu også
> blive modtaget med jubelskrig og tåbelig adfærd iøvrigt

Bare få dig en hjemmeside og begynd at skrive, de fås ned til 12 kr *G*

Fra : nusle

Dato : 07-09-03 10:30

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja men det er da også lige til at knibe en tåre over *G* (Måske lige med
> undtagelse af Diablo, har man set et skelet har man set dem alle ;)

Jamen, hvad med alle de der barbarer på Expansion-banerne,
altså den første bane - det er da en fed tilføjelse. Og så er
der bare noget ved hele stemningen, når man spiller sammen
på to pc'ere hele natten og det indimellem er "skide" uhyggeligt
*GG*

Ja, indrømmet - min søster og jeg elsker at spille det sammen.

> Bare få dig en hjemmeside og begynd at skrive, de fås ned til 12 kr *G*

Det er ikke det samme som at få læst sit stof igennem og bedømt,
så man kan opøve sine færdigheder

Og jeg har forøvrigt haft en hjemmeside med tekster på, men
gad den egentlig ikke til sidst (det handler også om tid).

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 07-09-03 11:54

> Ja, indrømmet - min søster og jeg elsker at spille det sammen.

Pas på - tøsserne vil erober verden *GG*

> Det er ikke det samme som at få læst sit stof igennem og bedømt,
> så man kan opøve sine færdigheder

Det har du ret i - man bliver kun bedre af at få bedømt sit arbejde
kritisk...

> Og jeg har forøvrigt haft en hjemmeside med tekster på, men
> gad den egentlig ikke til sidst (det handler også om tid).

Ja, tiden er den største tidsrøver

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 11-09-03 13:16

In article <3f5afad1$0$97189$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Jamen, hvad med alle de der barbarer på Expansion-banerne,
> altså den første bane - det er da en fed tilføjelse.

Ja ja, det er godt lavet. Blizzard laver some regl nogle fantastiske spil
(håber bare det bliver ved, nu når toppen af udvikler gruppen har forladt
firmaet for at stifte sit eget) - jeg syntes bare Diablo er lidt
repetitivt; *hak* *hak* *hak* *rode* *rode* *rode* *sælge* *sælge*
*sælge* gentag (nogle gange afbrudt af *hak* *hak* *hak* *arrgh!*
*bande* *bande* *bande* )

> Og så er
> der bare noget ved hele stemningen, når man spiller sammen
> på to pc'ere hele natten og det indimellem er "skide" uhyggeligt
> *GG*

Du er sikker på du ikke bruger det som score tricks? ;)

> Ja, indrømmet - min søster og jeg elsker at spille det sammen.

Nå, ikke *G*

Fra : nusle

Dato : 11-09-03 16:26

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja ja, det er godt lavet. Blizzard laver some regl nogle fantastiske spil
> (håber bare det bliver ved, nu når toppen af udvikler gruppen har forladt
> firmaet for at stifte sit eget)

Det bliver spændende at se - men hvis ikke de kan holde
standarden, så kommer det måske fra "de gamle" under
nyt navn.

> - jeg syntes bare Diablo er lidt
> repetitivt; *hak* *hak* *hak* *rode* *rode* *rode* *sælge* *sælge*
> *sælge* gentag (nogle gange afbrudt af *hak* *hak* *hak* *arrgh!*
> *bande* *bande* *bande* )

Det er også rigtigt - min største indvending har nu engang
været, at jeg syntes det kunne have været fedt, hvis der
var "tidsmæssig" forskel på normal, hell og nightmare - så
både banerne og karakterene gennemgik en "udvikling".
Og så at der blev indført nogle quests der rummede anden
udfordringen end bare at slå ihjel - jeg syntes så at det er
ret fedt at man skal befri fangerne i Expansion, og hende
der er frosset fast, det er også ret fedt.

> Du er sikker på du ikke bruger det som score tricks? ;)

Jeg vidste ikke at det var muligt

Det er hermed taget til efterretning.... hmmmmmm.....

mange hilsner
nusle

Ps.: Det her hører altså ikke hjemme i dss, og jeg prøvede
at maile dig privat i stedet - det kunne jeg ikke. Så nu
futter jeg os over i dk.snak.snik

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 07-09-03 11:51

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Bare få dig en hjemmeside og begynd at skrive, de fås ned til 12 kr *G*

Har hun en forfatter i sig, så ville jeg kaste et blik på www.fyldepennen.dk

Den side er bare kanon...! - har selv et par tekster liggende på den
- digte og erotiske noveller har jeg primært skrevet.

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 07-09-03 12:03

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Har hun en forfatter i sig, så ville jeg kaste et blik på
www.fyldepennen.dk

Dengang de oprettede siden havde de fået øje på mine tekster,
og skrev til mig, om jeg ville have dem på deres side - men det
ville og vil jeg ikke. Ikke fordi det ikke er en god side.

Faktisk fortryder jeg lidt, at et af mine engelske digte er
udgivet i en samling (coffee table edition) i England (eller
var det to digte?).

> Den side er bare kanon...! - har selv et par tekster liggende på den
> - digte og erotiske noveller har jeg primært skrevet.

Det er en god side, det er jeg enig i - jeg føler dog at den
med fordel kunne struktureres bedre. Man farer snart helt
vild i dens mangfoldighed.

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 07-09-03 18:26

> Dengang de oprettede siden havde de fået øje på mine tekster,
> og skrev til mig, om jeg ville have dem på deres side

Ok, så kender du Lotte-mor?

> - men det ville og vil jeg ikke.

Hvorfor ikke?

> Det er en god side, det er jeg enig i - jeg føler dog at den
> med fordel kunne struktureres bedre. Man farer snart helt
> vild i dens mangfoldighed.

Ja, den indeholder mange ting, og man kan hurtigt bruge for lang tid på
siden

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 07-09-03 20:25

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvorfor ikke?

Jeg vil udgives på skrift.

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 09-09-03 20:47

> Jeg vil udgives på skrift.

Ok, kan du uddybe hvorfor det absolut skal være på skrift?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : nusle

Dato : 09-09-03 22:00

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ok, kan du uddybe hvorfor det absolut skal være på skrift?

Nostalgi, sentimentalitet og drømme.

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 09-09-03 22:43

> Nostalgi, sentimentalitet og drømme.

Det er faktisk utrolig gode grunde...

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 11-09-03 13:18

In article <3f5b8645$0$97166$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Jeg vil udgives på skrift.

Det er også skrift på en skærm.
Alt er forgængelige
En bog kan brænde
En skærm kan slukkes *G*

Fra : nusle

Dato : 11-09-03 16:31

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det er også skrift på en skærm.
> Alt er forgængelige
> En bog kan brænde
> En skærm kan slukkes *G*

Åh, for en der læste sin første bog som 7 årig (Birgitte fra
Strandgaarden - hed den), og som hele livet har elsket at
ligge og nærmest falde i søvn med ansigtet begravet i en
bog - så er det nu noget særligt, og skærmen når det ikke
til sokkeholderne. De knitrende sider, en bog der følger
en gennem årene og hvor man, når man læser den for
3. gang over et par årtier opdager at siderne er gulnet
- det er nostalgi, så jeg bliver helt blød om hjertet. Jeg
elsker bøger, hvis jeg kunne, ville jeg have mit eget lille
private bibliotek - gerne rundt og med reoler fra gulv til
loft - og så med en vidunderlig lænestol og en læselampe
midt i rummet... jeg kan høre det for mig, når så min mand
tager telefonen: "Desværre, fruen kan ikke komme til
telefonen - hun er i biblioteket og vil ikke forstyrres" *GG*

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:25

> [...]

> Det er ligesom når kvinder med julelys i øjnene går ned i en butik med
> forskellige klædestoffer og hvad de ellers har og køber hjem for at

Tjaa, jeg har stadiog ikke fattet hvordan sådan en symaskine virker *G*

> selv om det måske egentlig næsten kan købes billigere i en tøjbutik.

Tror ikke det har noget med økonomi at gøre......

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Andropov

Dato : 05-09-03 20:31

Nusle skrev:

> De er vilde med sild! *G*

>Ikke dårligt, ikke dårligt *LOL*

>Er der så nogen der ved, hvad en sild er - hvis det altså
>ikke lige er en lille slimet sag fra havet?

Nej, hun er vel først slimet bagefter :)

Fra : John Sahl

Dato : 03-09-03 20:41

Martin Jorgensen <megafedt@hotmail.com> wrote:
> Hvad er dit trick så? At blinke med dine søde små, blå, "rene",
> uskyldige øjne?

Der er sgu ikke noget trick, ærlighed og rene ord om hvad
man vil, thats it. At det ikke virker for alle kan vi nok hurtigt
enes om, men det har virket _fint_ for mig.

> [...]
> ikke nogen til noget som helst. De piger jeg er sammen med, er sammen
> med mig fordi de godt kan lide mig. Punktum! EOD!

Jeg tror næppe jeg noget sted i mit forrige indlæg betegnede
DIG som et dumt svin. Jeg fortalte bare at jeg var det. For
der er ingen tvivl om at uanset hvor ærlig jeg var om mine
hensigter så var der flere af pigerne der trods alt forsøgte at
hænge ved. Det endte grimt ind i mellem, so be it.

> Jeg tror egentligt heller ikke jeg gider at besvare flere indlæg,
> rettet på ovenstående.

Det må du jo så selv om.

> [...]
> kærlighed". Der er /mange/ singler i DK. Som fyr gør man sku´ da bare
> alle de enlige piger en tjeneste, ved at være sammen med dem - og de

Nu har jeg så været i fast og lækkert forhold de sidste 4½ år
så den ægte kærlighed kender jeg nu godt

> Godt for dig og godt for mig, så. Jeg er ikke et svin med mit lem. Er
> du et svin?

Nej, men jeg VAR et svin.

> I så fald, er du så et ærligt svin eller et løgnagtigt
> svin?

Ærligt svin.

> Hvem definerer hvad du er?

Det gør jeg da selv, jeg har aldrig haft de store bekymringer
om hvad mine omgivelser har tænkt om mig.

> Tror du ikke at der er mindst én af
> dine tidligere eks-kærester som syntes du er svin?

Jo, det er der helt klart, men dem om det. Det er da
deres problem, ikke mit.

> Eller klasse-kammerater?

Med 100% garanti.

> Eller naboer?

Med 100% garanti

> Eller kollegaer på arbejdspladsen?

Nix, jeg har ikke blandet den slags med mit arbejde.

> Eller du er måske den eneste "rene" engel, som findes på denne jord
> og som alle omkring dig, godt kan lide fordi du er sådan en "engel"???

Næh, og det har jeg vist heller aldrig påstået.

> Og i så fald, er du også den første "engel" jeg nogensinde har hørt
> om, hvis man skulle tage dine udsagn for gode varer (hvad jeg iøvrigt
> overhovedet ikke gør).

Dig om det.

> [...]
> nogle enlige fyre som totalt er nogen tabere og læser med og skriver
> i denne gruppe *LOL*... (- Insert your favourite looser-comment,

Du kender tilsyneladende den looser-comment, så kom
bare med den

> [...]
> for fanden mand! Tror du jeg tvinger dem eller voldtager dem? Ang.
> det med respekt: LOL... og EOD....! Du fatter det ganske enkelt ikke

Jeg synes mænd eller kvinder der er nødt til at LYVE for
at få det de vil have er nogle sølle skabninger. Du siger
pigerne har valgt at være sammen med dig, men det valg
er jo (Hvis du lyver for dem) baseret på et helt forkert
grundlag, så det er jo netop ikke lige netop dig, men den
løgn du har bygget op de vælger at være sammen med.

> (- Insert your favourite looser-comment, here) *SSS*

Kom nu, du vil så gerne ud med det.

> [...]
> kvinder der gerne vil være sammen med nogle almindelige fyre som ikke
> er nogle tabere i modsætning til net-nørderne med leverpostej på

På et eller andet tidspunkt i dit liv når også du et punkt hvor
du finder ud af at længere parforhold er noget for dig, det vil
jeg med næsten sikkerhed garantere.

<Snip en masse lort>

> [...]
> at sige de ord. Hvad er problemet? Er i bange for at sige de ord?
> Paranoia? Det er sgu´ ikke mig der skal lære noget her (hvilket jeg

Næh ingen har påstået at de er bange for at sige de ord, men
jeg siger dem altså først når jeg mener dem.

> Jeg tror egentligt jeg nu vil læne mig tilbage og se hvad i skriver
> (uden at kommentere videre).

Farvel.

> Det er, IMO, tidspilde at diskutere med folk, som ikke /VIL/ forstå
> hvad man skriver.

Ikke at forstå, er ikke det samme som ikke at være enig.

> p.s. Og ja, så siger vi bare at jeg er et "dumt svin", hvis der er
> nogen der bliver glade for det (og det ved jeg jo at der er).... LOL

Om du er et dumt svin er da helt op til dig selv. Jeg er
personligt pisseligeglad.

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 19:05

> [...]
> grundlag, så det er jo netop ikke lige netop dig, men den
> løgn du har bygget op de vælger at være sammen med.

Lige nettop - så de har ikke selv valgt det....!

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-09-03 21:44

Martin Jorgensen wrote:

> Hvad er dit trick så? At blinke med dine søde små, blå, "rene",
> uskyldige øjne?

jeg kan af personlig erfaring sige at john absolut ikke blinker med små blå
øjne ( eftersom han ikke ejer et sådant par ;) )
men hvad han derimod gør, er at tage det han vil have..... på en ret så
overbevisende måde faktisk ;)
det tog ham max 10 minutter at score mig første gang han så mig..... dvs
sige 10 minutter fra første øjekast til første kys ;)

> Og så får du alle de piger du gerne vil have?

han fik ihvertfald mig... nu kan jeg så ikke sige andet, da jeg ifølge min
viden er den sidste han scorede ;)
men jeg har da hørt mere eller mindre skumle historier fra både familie og
venner om hvordan han var før ;) og han var bestemt ikke et af guds bedste
børn.... faktisk kender jeg kun en person der er værre ;)

> [...]
> ikke at bruge min tid på at besvare latterlige indlæg fra folk som
> tror de selv er så "rene og ærlige", eller tilsvarende... tsk. tsk...

der er forskel på at være ren og på at være ærlig....... man kan sagtens
være et dumt svin og stadig være ærlig..... man kan derimod også være super
sød udadtil, men samtidig være et dumt svin og uærlig.....

> Og som mener at jeg er "et dumt svin" og lignende. Jeg tvinger sgu´
> ikke nogen til noget som helst. De piger jeg er sammen med, er sammen
> med mig fordi de godt kan lide mig. Punktum! EOD!

jamen hvad er det ved dig de kan lide??
jeg har mødt flere forskellige typer, og jeg må ærligt indrømme at de mænd
der ALDRIG har fået et ben til jorden er dem der lægger ud med at erklære at
jeg er deres eneste sande kærlighed.....
måske er jeg kynisk, men jeg vil da langt hellere have en fyr der ærligt
siger "ved du hvad, jeg har bare den vildeste lyst til at hive dig med om
bag ved og kneppe dig sønder og sammen" end en fyr der kommer og falder på
knæ og siger "du er så usansyneligt dejlig at jeg ville give et år af mit
liv for en nat med dig"......
og jeg skal måske for en god ordens skyld sige at disse to eksembler ikke er
hevet ud af den blå luft ;) behøver jeg sige at fyr nummer 1 scorede, men
fyr nummer 2 måtte gå med uforrettet sag ;)

> Og vil du så vente til den "ægte kærlighed" dukker op?

ægte kærlighed kommer den dag man er klar til den....... og er bevidst om at
den ikke kommer gratis og uden personlige omkostninger.....

> [...]
> kærlighed". Der er /mange/ singler i DK. Som fyr gør man sku´ da bare
> alle de enlige piger en tjeneste, ved at være sammen med dem - og de

jeg nød sku da at score og blive scoret da jeg var singel...... men der er
nu engang forskel på at score for en enkelt aften og så finde manden i sit
liv...... de indledende øvelser kan måske være magen til hinanden, men det
er hvad der sker inden i imens der tæller......

> Godt for dig og godt for mig, så. Jeg er ikke et svin med mit lem. Er
> du et svin? I så fald, er du så et ærligt svin eller et løgnagtigt
> svin?

han har været en ærligt svin..... og han er stadig ærlig ;) nu er jeg dog
den eneste han sviner med ;)

> Hvem definerer hvad du er?

forhåbentlig definerer man det selv, og overfor sig selv..... det ville sku
da være ret latterligt at bilde sig selv ind at man er ærlig, hvis man aften
efter aften fortæller den ene hvide løgn efter den anden for at score et
eller andet tilfældigt kvindfolk.....

> Eller du er måske den eneste "rene" engel, som findes på denne jord
> og som alle omkring dig, godt kan lide fordi du er sådan en "engel"???

jeg er faktisk overordentlig glad for at jeg kender til hans skumle fortid
;) og endnu mere glad for at han har haft den, for det betyder at det at han
er min nu, skyldes at han ved han nu har fundet guldet, og holder godt fast
i det ;) der er jo intet nemmere end at være et svin overfor sin kæreste
eller kone........

> Og i så fald, er du også den første "engel" jeg nogensinde har hørt
> om, hvis man skulle tage dine udsagn for gode varer (hvad jeg iøvrigt
> overhovedet ikke gør).

kan du så acceptere mine?
og "engel" vil jeg iøvrigt aldrig nogen sinde påstå han er eller har
været*G* men måske en lille liderlig djævel ;)

> Men de /har/ jo netop selv valgt at være sammen /lige netop/ med mig,
> for fanden mand! Tror du jeg tvinger dem eller voldtager dem?

der er sku forskel på at være sammen med en fyr for en aften fordi han
tænder en rent fysisk, og så på at han prøver at score en med halvfærdige
scorereplikker der aldrig kan have hold i virkeligheden.....
desværre er der MANGE kvinder derude der tror på de fyre der kommer og fyrer
en eller anden flad scorereplik af som de har afprøvet på 10 forskellige
kvinder inden de rammer plet...... de kvinder er jo nemme at score netop
fordi de tror på det BS de bliver fodret.....

> [...]
> lyder i mine ører, når du spørger mig om hvor langt jeg tror man
> kommer i et parforhold med "den opførsel"?

ja, der er mange mænd der gør det... ja der er mange kvinder der falder for
det..... men hvis man virkelig vil have et forhold der er noget værd, så
lader man være med det, og længere er den altså bare ikke........ og igen
her er det erfaringen der taler ;)

> Små hvide løgne er uundgåelige i
> ethvert længerevarende forhold, på den ene eller anden måde. Og du er
> ikke en skid bedre selv.

hvad betragter du som små hvide løgne??

> Du kan jo ikke "kigge igennem" folk og se om de nogensinde har været
> deres partner utro.

nej, men man kan selv vælge at være ærlig overfor en kommende partner og
fortælle at man tidligere har været sin partner utro.......

> [...]
> verdenen engang imellem er ret uretfærdig og det kan de naive folk jo
> så sætte sig ned og tude over, hvis de ikke vil høre sandheden.

forskellen her er jo netop at vi begge foretrækker sandheden frem for en
flok halvfærdige løgne.......

> [...]
> utro. Hvorfor skulle man? Og tror du folk fortæller det til folk i
> deres omgangskreds? Selvfølgelig ikke - den slags rygtes jo.

igen, man kan vælge at starte på en frisk og fortælle sin kommende partner
at man før i tiden har været utro og grundlaget herfor...... det gjorde jeg
;)

> [...]
> sige, tværtimod. Der er masser af mennesker, der ikke kan finde ud af
> at sige de ord. Hvad er problemet? Er i bange for at sige de ord?

der er alt for mange mennesker der bruger de ord som en dum
undskyldning...... og bruger dem i et væk overfor et utal af forskellige
mennesker så de til sidst mister meningen....... hvorfor ikke gemme ordene
til dem der _virkelig_ tæller, istedet for at ødelægge ordene for sig selv
??

> Paranoia? Det er sgu´ ikke mig der skal lære noget her (hvilket jeg
> heller ikke gider at diskutere).

så kan jeg helt ærligt ikke forstå hvad du egentlig vil her?

> Det er, IMO, tidspilde at diskutere med folk, som ikke /VIL/ forstå
> hvad man skriver.

du burde måske se lidt på forskellen på at forstå og være enige.......
blot fordi man ikke er enige er det ikke ens betydende med at man ikke
forstår....... eller har du svært ved at forstå hvad vi andre siger, blot
fordi du er uenig`?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 04-09-03 08:16

> [...]
super
> sød udadtil, men samtidig være et dumt svin og uærlig.....

Helt enig.

> du burde måske se lidt på forskellen på at forstå og være enige.......
> blot fordi man ikke er enige er det ikke ens betydende med at man ikke
> forstår.......

Måske snarere tværtimod. I mange tilfælde er forståelse nødvendig for at
formulere uenighed.

> eller har du svært ved at forstå hvad vi andre siger, blot
> fordi du er uenig`?

Det er i hvert fald en meget realistisk mulighed.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-09-03 10:31

Boerge Rahbech Jensen wrote:

> Måske snarere tværtimod. I mange tilfælde er forståelse nødvendig for
> at formulere uenighed.

netop ;)

Fra : PerX ...

Dato : 05-09-03 15:20

In article <cos5b.64556$Kb2.2927000@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...
> [...]
> hevet ud af den blå luft ;) behøver jeg sige at fyr nummer 1 scorede, men
> fyr nummer 2 måtte gå med uforrettet sag ;)

Jo jo, men statisktisk set får de fleste vel en lussing hvis de starter
med 1? :)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-09-03 19:14

PerX ... wrote:

> Jo jo, men statisktisk set får de fleste vel en lussing hvis de
> starter med 1? :)

kun hos snerperne ;) så er spørgsmålet jo hvilke kvinder de går efter*G*
er der virkelig flest snerper derude? eller er kvinderne ikke efterhånden
ved at være så frigjorte at de synes det er fedt med ærlige mænd?

dernæst skal siges at det er en ting at sige det mens man ser personen i
øjnene, det er noget HELT andet at sige det til en fuldkommen fremmed pige
mens man overgramser hende både foran og bagpå og halvvejs spytter det ind i
øregangen på hende.....

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:35

> kun hos snerperne ;) så er spørgsmålet jo hvilke kvinder de går efter*G*

Og dem der ikke er ude efter sex

> [...]
> pige mens man overgramser hende både foran og bagpå og halvvejs
> spytter det ind i øregangen på hende.....

Du glemte: "...og stinker langt væk af øl"

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-03 13:38

Ulrik Chr. wrote:

> Og dem der ikke er ude efter sex

yupper*G*

> Du glemte: "...og stinker langt væk af øl"

nå ja*G* eller bræk fordi han allerede har været ude og ofre aftenens første
dosis ;)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:59

> nå ja*G* eller bræk fordi han allerede har været ude og ofre aftenens
> første dosis ;)

Så er jeg færdig med min frokost nu

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 19:29

> Jo jo, men statisktisk set får de fleste vel en lussing hvis de starter
> med 1? :)

I mange tilfælde, tror jeg der vil være lussinger i luften...

Ok måske ikke hvis det er til senior-banko onsdag aften, du siger det *GGG*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-03 14:15

In article <3f58d5e4$0$434$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nettet@uac.dk
says...

> I mange tilfælde, tror jeg der vil være lussinger i luften...
>
> Ok måske ikke hvis det er til senior-banko onsdag aften, du siger det *GGG*

Nej de kører dig ned med rullestolen *G*

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 19:22

> [...]

> det tog ham max 10 minutter at score mig første gang han så mig..... dvs
> sige 10 minutter fra første øjekast til første kys ;)

Og de 10 minutter er blevet til meget længere tid kan jeg forstå

> [...]
> ikke er hevet ud af den blå luft ;) behøver jeg sige at fyr nummer
> 1 scorede, men fyr nummer 2 måtte gå med uforrettet sag ;)

Sådan - sejt at høre...!

> [...]
> liv...... de indledende øvelser kan måske være magen til hinanden, men
> det er hvad der sker inden i imens der tæller......

Bevis på hvor godt sandheden kan formuleres...

> [...]
> godt fast i det ;) der er jo intet nemmere end at være et svin overfor sin

Og så har han sikkert lært en masse frække ting i sin skumle fortid, som du
har glæde af i dag?

> [...]
> til dem der _virkelig_ tæller, istedet for at ødelægge ordene for sig selv

Ja, de ord bliver sgu ødelagt af mange mennesker

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-09-03 19:31

Ulrik Chr. wrote:

> Og de 10 minutter er blevet til meget længere tid kan jeg forstå

yupper*G* 4½ år mere præcist ;)

> Sådan - sejt at høre...!

*G* måske kunne nogle mænd lære noget ;)

> Og så har han sikkert lært en masse frække ting i sin skumle fortid,
> som du har glæde af i dag?

sæfølig *GF*

> Ja, de ord bliver sgu ødelagt af mange mennesker

desværre...... folk burde værne lidt mere om dem ;)

Fra : Andropov

Dato : 05-09-03 22:02

Nusle skrev:

> [...]

>strømsk. Et gavekort til et forfatterkursus ville nu også
>blive modtaget med jubelskrig og tåbelig adfærd iøvrigt

At tage i silvan siger heller ikke mig ret meget. Det eneste jeg har
brug for en gang imellem er en boremaskine og lidt skruestrækkere.
Men en ny computer man fik kvit og frit ville ikke være værst. Men i
dag skal man heldigvis ikke slippe mere end ca. 5000 kr for en rimelig
computer.
Da jeg købte den første måtte jeg af med 21.000 kr.

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:42

> At tage i silvan siger heller ikke mig ret meget.

Nu snakkede vi jo også værktøj og ikke børne-legetøj der går i stykker før
man kommer hjem med det....!

Mig, jeg har da intet mod Silvan

> Det eneste jeg har brug for en gang imellem er en boremaskine og lidt
> skruestrækkere.

Ok, jeg bruger noget mere, men nu roder jeg også med elektronik....

> [...]

Den computer jeg har i dag - min hovedcomputer, har også et par små til at
lege lidt med, den står mig i ca. 80.000 kr....

Man køber sig hurtigt fattig i edb... *suk*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:37

> yupper*G* 4½ år mere præcist ;)

Puha - det er mange minutter....

> sæfølig *GF*

Og det klager du ikke over ,-)

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-03 13:44

Ulrik Chr. wrote:

> Og det klager du ikke over ,-)

nej er du gal*GG* det er nydelse i stride strømme ;)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:00

> nej er du gal*GG* det er nydelse i stride strømme ;)

Aha - "Hun får for meget, det er derfor hun er sådan, alt for meget...." *G*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-03 16:48

Ulrik Chr. wrote:

> Aha - "Hun får for meget, det er derfor hun er sådan, alt for
> meget...." *G*

*LOL* ja noget i den stil ;)

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-03 14:28

In article <mD46b.65510$Kb2.3002571@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...

> yupper*G* 4½ år mere præcist ;)

Hallå iøvrigt, ifølge ting du tidligere har sagt. Dvs først blev du bare
stang liderlig, men så blev det tilfældligvis til kærlighed senere hen?

(Det var altså ikke love at first sight? :)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-03 16:41

PerX ... wrote:

> Hallå iøvrigt, ifølge ting du tidligere har sagt. Dvs først blev du
> bare stang liderlig, men så blev det tilfældligvis til kærlighed
> senere hen?
>
> (Det var altså ikke love at first sight? :)

hmmm den er lidt tricky at forklare, da john og jeg havde chattet en
månedstid inden vi mødte hinanden første gang ;)
i løbet af den månedstid blev det faktisk OFTE til chatsex*G* og da vi så
besluttede at nu var det tid at mødes, betalte han min søster for at
transportere mig til ålborg klokken lort om natten *G* og tilbage
igen.......

dermed fortalt at der var en tiltrækning til sindet på den person jeg
chattede med.... som så blev til mere da vi så hinanden ;) og endnu mere da
vi så endnu mere til hinanden*G*
btw så jeg først et billede af ham få dage før vores første møde, og der
stod han temmelig langt fra kameraet med solbriller på*G* så det eneste jeg
bed mærke i på det billede var hans brystkasse ;)

dertil skal vist tilføjes at ihvertfald for min kæreste vedkommende har der
aldrig aldrig været tvivl om at det skulle være os..... ihvertfald har han
fortalt mig op til flere gange at han, da han første gang så mig, ( få
minutter inden vi mødtes) havde tænkt "hun er min!!".....

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 18:54

> hmmm den er lidt tricky at forklare, da john og jeg havde chattet en
> månedstid inden vi mødte hinanden første gang ;)
> i løbet af den månedstid blev det faktisk OFTE til chatsex*G*

Nååå - så var det da liderligheden først

> ihvertfald har han fortalt mig op til flere gange at han, da han første
> gang så mig, ( få minutter inden vi mødtes) havde tænkt "hun er
> min!!".....

Og han fik ret *S*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-03 18:57

Ulrik Chr. wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Nååå - så var det da liderligheden først

ja ;) det har jeg da aldrig lagt skjul på ;)

osse i den grad ;)

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-03 03:35

In article <cen6b.65964$Kb2.3028611@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...
> [...]
> fortalt mig op til flere gange at han, da han første gang så mig, ( få
> minutter inden vi mødtes) havde tænkt "hun er min!!".....

Lyder som kærlighed ved først blik for mig *G*

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-09-03 10:43

PerX ... wrote:
> In article <cen6b.65964$Kb2.3028611@news010.worldonline.dk>,
> sabina@mandezonen.dk says...
>
> Lyder som kærlighed ved først blik for mig *G*

*G* skønt var det ihvertfald ;)

Fra : Andropov

Dato : 07-09-03 22:58

Sabina skrev:

> [...]
> lidt abstrakt plan *GGG*)

>nu er det værktøj jeg plejer at bruge VÆSENTLIGT mindre end dem der er

Hvilken form har så det værktøj der er væsentlig mindre :)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-09-03 23:19

Andropov wrote:

> Hvilken form har så det værktøj der er væsentlig mindre :)

den ene er lavet med to runde ringe med to lange og skarbe stænger på, og
den anden er bare en pindting som er slebet usansyneligt skarbt, og så er
der også en elektrisk ting, men den plejer at klippe væsentligt tyndere ting
end grene på en hæk ;)

Fra : Andropov

Dato : 10-09-03 13:25

Andropov wrote:
> [...]

>jeg sagde jo ikke noget om at det udelukkende var omkredsen vel*G* derudover
>er jeg ret overbevist om at du har større hænder end jeg*G*

Det bliver mere og mere frygtindgydende 19 cm i omkreds :)

Jeg tror snart vi må have et billedet af værktøjet :)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-09-03 14:22

Andropov wrote:

> Det bliver mere og mere frygtindgydende 19 cm i omkreds :)
>
> Jeg tror snart vi må have et billedet af værktøjet :)

*G* hvis du er så interesseret kan du se resultatet af det værktøj på
www.websetter.dk/shedevil
værktøjet i sig selv kan jeg nok ikke klare at vise frem ;)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 10-09-03 18:57

> *G* hvis du er så interesseret kan du se resultatet af det værktøj
> på www.websetter.dk/shedevil

Er du på Dating.dk eller har været det?
- tror nemlig vi har skrevet sammen der...

> værktøjet i sig selv kan jeg nok ikke klare at vise frem ;)

Nej, det må John vel klare?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-09-03 21:02

Ulrik Chr. wrote:

> Er du på Dating.dk eller har været det?
> - tror nemlig vi har skrevet sammen der...

øhhhhh det er MEGET længe siden jeg har været på dating, men jo, jeg har da
været der ;) om vi har skrevet sammen kan jeg ganske enkelt ikke huske*G*

> Nej, det må John vel klare?

nej da ;) jeg vil da helst beholde det for mig selv, gider jo ikke
overfaldes af liderlige kvindfolk som vil have en bid af min mand*G*

Fra : PerX ...

Dato : 05-09-03 15:11

In article <3f5624be$0$24685$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
megafedt@hotmail.com says...
<[snip]

Faktum er: Alle lyver ikke. Det ved du også godt inderst inde, men du
forsøger at lyve for dig selv også "alle andre gør det så det er ok jeg
gør det". Men det er det ikke. Det er moralsk forkert. Forhåbentligt
finder du af det hvis du bliver mere moden.

Iøvrigt, moderere lige dit sprog. Du siger du lyver for alt og alle,
naturligvis reagere folk med foragt.

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:40

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg tvinger sgu´ ikke nogen til noget som helst. De piger
> jeg er sammen med, er sammen med mig fordi de godt kan lide mig.

Og de kan også lide dig, når de finder ud af du har løjet for dem, bare for
at komme til at lege med deres mis?

> Men nu mener jeg sku´ helt seriøst at der sidder nogle enlige fyre som
> totalt er nogen tabere og læser med og skriver i denne gruppe *LOL*...

Nu er man eb taber bare fordi man ikke deler dit nedgørende syn på kvinder?

>Hvad dette spørgsmål angår gider jeg heller ikke at diskutere
> sagen videre, idet jeg ganske enkelt /ved/ at jeg har ret...

Aha, så fik vi lige det på plads...... selv om det er noget fis...

> Små hvide løgne er uundgåelige i ethvert længerevarende forhold, på
> den ene eller anden måde.

Det har du helt ret i - men løgn om f.eks. utroskab er sgu ikke en lille
hvis løgn.....!!

>og derfor skal man angribes for at skrive hvad man tænker)...

Vil ikke sige nogen angriber nogen, men vi kommer bare med vores synspunkt,
som absolut ikke er det samme som dit....

> Det er, IMO, tidspilde at diskutere med folk, som ikke /VIL/ forstå
> hvad man skriver.

Det kan du egentlig have ret i, så hvorfor skiver vi egentlig til dig

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:24

> Ja, jeg gad godt nok ikke spille det spil du åbenbart gør.

Det gad jeg sgu heller ikke.....

Måske får jeg ikke alle de piger jeg gerne vil, og måske er jeg også
single - men heller det end lyve over for en pige på den måde......!

> [...]
> ærligheden og vis kvinderne lidt respekt, ved at give dem
> alle muligheder for at _tro_, at de selv har valgt at være

Fuck hvor er det der godt skrevet - kanon - tilslutter mig 100%

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 18:13

> [...]

> hende. Dvs. jeg kan f.eks. godt fortælle en pige at jeg elsker hende,
> selvom jeg bare vil i seng med hende. Hvem herinde kunne ikke finde på

Sikekrt nogen af dem der er her - men vi er heldig vis også noget rigtige
mænd her som ikke ville gøre sådan....!
Det er folk som dig der ødelægger det for rigtige mænd.

Undskyld, men dine holdninger over for kvinder pisser mig lidt af....

Syntes du nedgør piger utrolig meget i dine indlæg.

> [...]
> tilværelse og har hun ikke manden at støtte sig op af, bliver hun ensom
> og føler sig forladt hvilket kan medføre depressioner...

Hvis vi går ud fra din opfattelse af brugen af "Jeg elsker dig" passer, så
får du det igen til at se ud som om kun piger misbruger den sætning......

Skulle mænd være bedre på det punkt, hvis det endelig er?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 17:25

> [...]

> Yep, det er ikke dig, den er gal med... (det er hende *SSS* - hun vil
> manipulere med dig, og have én som kan tage imod alt hendes ævl og

Hvad? - du kan da ikke vende skylden over på hende.

- det er ikke nogen af dem det er galt med.... de ønsker bare ikke samme
type forhold p.t.

> Derudover hader jeg det der med at kvinder forsøger at kontrollere én
> ved at fortælle at de elsker én og alt muligt. Bullshit.

Er sgu lige ved at tror du er en af dem der bare ser på kvinder som en
sexmaskine og ikke andet.....!

Jeg kan virkelig ikke følge dig, og syntes du nedgør kvinderne utrolig meget
i dit indlæg - helt uberettiget...!

> Min eks, bollede da meget udenom når vi var uvenner

Ja, nogen kvinder er utro, men det er mange mænd sgu også...!

Og hvis din partner er dig utro, så er der vel en grund til det - så bliver
vedkommen jo ikke tilfredsstillet hjemme.

Jeg mener faktisk det er begge partners skyld hvis den ene partner er utro.

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 17:15

"pet detektive" <nikihansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg savnede meget at gå i byen og ...

Hvem siger man ikke kan gå i byen fordi man bor sammen i et forhold?

> ja rent ud sagt fremmed sex, som jeg også tror er det du lidt prøver at
sige
> du mangler lidt.

"fremmed" sex akn man også få i et fast forhold, dette kræver dog at man har
et godt forhold. - bare se hvor mange der rundt om søger en ekstra pige
eller fyr til sengen.

> hvis du ikke er 110% sikker og "allerede" nu er lidt usikker, så gør det
> forbi, for det ender galt.

Der er vi ikke enige - for han skriver han har svært ved at snakke med hende
om det, så jeg mener de skulle prøve at snakke det gennem istedet.
At gør det forbi er efter min mening bare en let løsning for at slippe for
livets konflikter.....!

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Hanne :o\)

Dato : 31-08-03 10:18

Hej Van the Stan

Som hunkønsvæsen af en alder af 25 vil jeg gerne lige give mit besyn med.
Min reference er at jeg er i fast forhold på 3 år ( startede ca. 3 uger før
min 22 års fødselsdag ) og har vi har boet sammen siden januar sidste år.
Jeg er lidt ældre end dig, men kender jeg alligevel lidt til det du skriver
om.

> [...]
> Måske er det mig der er noget galt med jeg ved det ikke, men jeg har det
> bare sådan indeni at jeg gerne vil videre i mit liv.

Hvor vil du hen og hvad er det du vil opnå med at komme videre?
- er du sikker på du ikke kan komme videre med kræesten?...dialogen??

> [...]
> jeg stræber efter at prøve en masse, men jeg ved det ikke helt, måske også
> bare livserfaringsmæssigt jeg savner noget inden jeg slår mig fast og

Bare fordi man lever i et parforhold er det ikke ligmed at livet går i står.
Jeg vil påstå at det kommer meget an på dig selv og jeres forhold. Hvis du
nu åbne sagde at du gerne vil have prøvet nogle ting ( når du ved hvad det
er du vil prøve!) kunne det ske at I kunne få en frugtbar dialog ud af det

> [...]
> damp ud" i håb om nogen kan forstå mine vrøvlerier. Godnat med jer, jeg må
> hellere se at få sovet min lille brandert ud.

Jeg tror faktisk du stadig er dybt forelsket i hende, samtidig med at du har
en trang til at ville "leve livet". Du kan uden problemer leve livet - også
selv om du har en kæreste....I skal jo bare aftale hvad der er okay og hvad
der ikke er okay- måske har du brug for en måned med masse af byturer med
gutterne ( uden sex!! selvfølgelig ) og jeg tror at det ( hvis jeg har ret i
at du er skide forelsket i hende ) vil gå for dig at kødmarket i byen er
dødt og at tosomheden med byturer er bedre.

Personligt kan jeg sige at jeg også havde sådan på et tidspunkt...men efter
nogle byturer slog det mig meget hårdt at jeg slet ikke føler mig hjemme der
mere...her er jeg med en allertiders kæreste og så leder jeg efter noget
nyt, fordi vi liiige har en kedelig periode - jamen, jeg finder ikke noget
der er bedre og ansvaret for et godt & sjovt forhold er også mit....så jeg
to mig sammen og vi fik forholdet op og kører igen...men det var tæt på

Håber du kan bruge det til noget - du er selvfølgelig hellere ikke så
gammel endnu, men hvorfor smide kærligheden væk, hvis det nu er hende du vil
have???

Hanne

Fra : pet detektive

Dato : 31-08-03 12:06

(SNIP).

> [...]
> at du er skide forelsket i hende ) vil gå for dig at kødmarket i byen er
> dødt og at tosomheden med byturer er bedre.

Ja leve livet, og (kan ikke snakke for alle men) det er for mange fyre sex
sex og sex, vi fyre kan godt elske vores kæreste over alt på jorden, men
stadig ha lyst til sex med en fremmed.... det er spændingen ved at få
fremmed sex og prøve en rødhåret, en med store bryster osv, bare det at
kunne ligge an på hende den frække man tit møder i Netto... og det kan man
ikke når mn har kæreste!! man har ikke lyst til at slå op med kæresten, men
man har VILDT lyst til at prøve noget nyt sex, så man står og ved ikke hvad
man skal gøre... jeg siger derfor, gør det forbi og få det prøvet, for så
vil jeg gi dig ret, så finder man ud af at tosomhed er bedre og byture og
kødmarked ikke er så fedt, men omvendt er jeg glad for det halve år hvor jeg
gik i byen hele tiden og fik prøvet ALT hvad jeg havde drømt om i mit 6 år
lange forhold, og igen det er ikke sex med kæresten der er dårligt, hun kan
være fræk og kinky og klar på dildo i alle huller...det er ikke det, det er
tanken om en fremmed!

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:53

> vi fyre kan godt elske vores kæreste over alt på jorden, men
> stadig ha lyst til sex med en fremmed....

Det kan vi da - det er vel helt naturligt?

Men det betyder ikke vi lever det ud i virkeligheden...!

> det er spændingen ved at få fremmed sex og prøve en rødhåret, en
> med store bryster osv, bare det at kunne ligge an på hende den frække
> man tit møder i Netto...

Hvilken Netto handler du i? - HopHopHopHop

> man har ikke lyst til at slå op med kæresten, men man har VILDT lyst til
at > prøve noget nyt sex, så man står og ved ikke hvad man skal gøre...

Er ens forhold godt kunne man jo snakke med kæresten om en 3. person i
sengen eller at kigge nærmere på sexklubber.......

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 13:47

"Hanne " <lysbarn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror faktisk du stadig er dybt forelsket i hende,

Det er også mit indtryk at han er.....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 01-09-03 00:44

In article <biot27$7l8$1@sunsite.dk>, vanthestan@lortespambots.invalid
says...
> Hun er 19år, jeg er 20 og føler simpelthen jeg
> ikke har levet mit liv fuldt ud endnu.

Det har ud jo heller ikke. Det der med den stoore kærlighed er en
illusion som man især tror på når man er ung - det går som regl over.

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 16:59

> [...]
> elsker hende, mere end alt andet på denne jord, jeg ved bare ikke hvor
> eller hvad det er der går galt. Jeg har det som om min ungdom lige så

Den følse tror jeg alle kommer gennem i deres liv.
Du er bare ikke klar til at binde dig endnu, og det behøver du absolut
heller ikke være i din alder.

Hvis du virkelig elsker hende, så snak med hende om det.

Og så bør I finde en løsning sammen og stille og roligt gå fremad - I må
selvfølgelig begge gå på komprimi.

Hvis hun også elsker dig, vil hun kunne forstå dig.

Siturationen er ikke let, men I kan kun løse den sammen, ved at snakke om
det.

Hvad angår det seksuelle, så er der igen kun en vej - snak med hende.
Man kan sagtens udfordske en masse seksuelt med samme partner.

Og ellers er der jo muligheden for sexklubber eller en 3.person i sengen.

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Andropov

Dato : 06-09-03 13:38

Ulrik skrev:

> Til gengæld ville en monster-computer leveret på mit dør-
> trin nok kunne lokke en glædeståre eller to ud af mig,

Oz mig - sådan en motherfucker fed maskine

>med 21" fladskærm og det

Den koster vel en bondegård sådan en fladskærm i den størrelse og så
opdaterer fladskærme vist langsomt og er blandt andet uegnet til spil.

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 14:04

> Den koster vel en bondegård sådan en fladskærm i den størrelse og så
> opdaterer fladskærme vist langsomt og er blandt andet uegnet til spil.

Jo, de koster stadig lidt....

Jeg spiller ikke på min pc - mener man kan købe en spilleboks, hvis man vil
spille - x-box er fed

Desuden er det en gammel ting, at de opdatere for langsomt - det var kun i
starten - de nye skærme på markedet opdatere fino.

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Andropov

Dato : 10-09-03 13:15

Ulrik skrev:

> Jeg prøvede lige at sætte begge hænder sammen. Det bliver 19
> cm hvis der så skal lidt bevægelse til skal man have lidt af en
> hestepik :)

>Humm, nu ved jeg ikke om Sabina rider

Jo, det gør hun så vidt jeg husker. Men vist nok ikke på en hest :)