BT-Strandbabefinalen
Fra : Thomas

Dato : 27-08-03 13:15

BT-Strandbabes-konkurrencen er nået til finalen:

http://www.bt.dk/Tema.pl?fid=100225247

http://www.bt.dk/Tema.pl?aid=149432&fid=100225247

Hvis jeg havde SMS-telefon ville jeg stemme på blonde Camilla Sylvest fra Rødovre.

Tænk sig at gå i 10. kl. og så allerede have så lækre babser.

VH

Thomas

Fra : DaneX

Dato : 27-08-03 15:10

> [...]
Rødovre.

> Tænk sig at gå i 10. kl. og så allerede have så lækre babser.

Jeg tror nu nok sagtens jeg kunne have fundet bedre bud :)
Men skulle jeg endelig stemme så må det nok alligevel også være på Camilla.

Men generelt synes jeg at udvalget er lidt skuffende.

/DaneX

Fra : Samsara

Dato : 27-08-03 18:51

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Rødovre.

> Tænk sig at gå i 10. kl. og så allerede have så lækre babser.

Hm... Hvis jeg stemte, ville Oliver Bagger får min stemme.

Venligst Samsara

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-08-03 22:07

>Hvis jeg havde SMS-telefon ville jeg stemme på blonde Camilla Sylvest fra Rødovre.
>
>Tænk sig at gå i 10. kl. og så allerede have så lækre babser.

Synes nu ikke at de er så lækre igen. Men ok er nok også en smagssag.
Flemming Jacobsen

Fra : Thomas

Dato : 28-08-03 13:27

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message news:<5a7qkv8hp1g5d15etau59n86ifgbhnmpfi@4ax.com>...

> Synes nu ikke at de er så lækre igen. Men ok er nok også en smagssag.

Hvem ville du så stemme på?

VH

Thomas

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-08-03 21:19

On 28 Aug 2003 05:27:04 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

>Hvem ville du så stemme på?

Ingen af dem. Synes ikke at der er nogen af dem jeg finder "interessant"
at stemme på.
Flemming Jacobsen

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 16:45

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Tænk sig at gå i 10. kl. og så allerede have så lækre babser.

Der er mange 10 klasser der er ret veludviklet og ser ret godt ud....!

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Thomas

Dato : 07-09-03 14:36

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> wrote in message news:<3f58af8e$0$438$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Der er mange 10 klasser der er ret veludviklet og ser ret godt ud....!

Der er da rigtigt, men de kommer ikke allesammen i BT. De gjorde hende her.

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 10-09-03 09:52

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> wrote in message news:<3f58af8e$0$438$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Der er mange 10 klasser der er ret veludviklet og ser ret godt ud....!

Det er rigtigt. For eksempel hende her:

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=570

VH

Thomas

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 10-09-03 17:26

> "Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> wrote in message

> Det er rigtigt. For eksempel hende her:
>
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=570

Hvis hun er 18 år og går i 10. klasse, har hun så ikke gået om et par gange?

På den anden side så ligner hun jo også en blondine

Lars

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 10-09-03 18:41

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis hun er 18 år og går i 10. klasse, har hun så ikke gået om
> et par gange?

Joo, men nu er den jo også en af hunkøn *GG*

> På den anden side så ligner hun jo også en blondine

*LOL*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk