Hvor er Gud?
Fra : Educare Philippines

Dato : 25-08-03 07:36

TILLAD DENNE LILLE OT. DEN ER GO´.

To små brødre på 7 og 9 år var kendt i en lille
amerikansk by for at være nogle små tyveknægte.
En dag blev det moderen for meget og hun tog
den mindste med til den lokale pastor som var
en stor sort mand. Hun klagede sin nød til ham
og han lovede at tale med drengen.
Da moderen var gået sagde pastoren strengt,
"hvor er gud" i dit sind min dreng? Drengen
så ned i gulvet og svarede ikke. Pastoren løftede
stemmen og sagde, "hvor er gud"? Drengen svarede
stadig ikke. Nu blev pastoren vred og råbte, "hvor er gud"?
Drengen blev nu så forskrækket at han løb hjem
og gemte sig under sengen. Da den ældste dreng kom hjem
fra skole fandt han den lille under sengen og spurgte,
"hvad ligger du der og gemmer dig for"? Den lille svarede,
"Gud er væk og nu har vi fået skylden for dette også".

WITH KIND REGARDS
Willy B. Stellander
President & Founder
EDUCARE PHILIPPINES
Filosofy:" Education is not a destination, it´s a journey in life"
educare.ph@get2net.dk
educare_ph@hotmail.com
www.educarephilippines.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-08-03 15:30

Educare Philippines wrote:

> WITH KIND REGARDS
> Willy B. Stellander
> President & Founder
> EDUCARE PHILIPPINES

Hvad så, Mr. President & Founder, har du eller din søn fået bedraget
nogle godtroende fjolser fornyligt?

--
-Jens B.

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-08-03 15:35

Jens Bruun bruun_jens@hotmail.com skrev dette:

[ ... ]
> Hvad så, Mr. President & Founder, har du eller din søn fået bedraget
> nogle godtroende fjolser fornyligt?

Kan du ikke holde dine injurierende udtalelser et andet sted

FUT dk.admin.netikette

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.net/ om bl.a. skabelse
*** Alle med debatforum ***

Fra : Educare Philippines

Dato : 25-08-03 16:02

Må jeg gøre Jens Bruun opmærksom på, at jeg ikke har nogen søn samt at vi
ikke befatter os med samme type forretning som Hr. Bruun, men tyv tror jo at
hver mand stjæler. kan afslutte med at sige, at vi her i vor lille forening
arbejder af egne lommer samt arbejder meget hårdt for at gøre en forskel for
nogle børn som ikke har haft samme vilkår som Hr. Bruun.

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-08-03 16:04

Educare Philippines educare.ph@-remove-get2net.dk skrev dette:

> Må jeg gøre Jens Bruun opmærksom på,

[ ... ]

Og det ville være en rigtig god ting om du svarede under det du svarer
på, samt at du klipper alt det væk der ikke er absolut nødvendigt for
at forstaå hvem og hvad dit svar angår.

Læs venligst mere i linket i min signatur

FUT dk.admin.netikette

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-08-03 06:35

Educare Philippines wrote:

> [...]
> i vor lille forening arbejder af egne lommer samt arbejder meget
> hårdt for at gøre en forskel for nogle børn som ikke har haft samme

Har du fået bragt orden i sagerne mht. Told & Skat?

--
-Jens B.

Fra : Educare Philippines

Dato : 26-08-03 06:48

< Har du fået bragt orden i sagerne mht. Told & Skat?<

--
<-Jens B.<
Check det selv ud hvis du gider. SE-nr.,: 26720095. Iøvrigt kan du jo bare
gå ind på vor hjemmeside hvis du vil have afkræftet alle dine mistanker.