logrotate?
Fra : Michael Andreasen

Dato : 30-08-03 10:42

Jeg har en red hat 7.3 boks hvor logrotate kaldes en gang dagligt via cron

Jeg har selv lavet et en logrotate config og kaldt den
/etc/logrotate.d/custom

Det ser ud til den virker hvis jeg kører ´logrotate -f
/etc/logrotate.d/custom´ men ellers sker der intet.

Hvordan får jeg logrotate til at også køre min custom config? Burde det ikke
være nok at smide den i /etc/logrotate.d/ ?

--
Med Venlig Hilsen
Michael Andreasen

Fra : Michael Andreasen

Dato : 30-08-03 13:02

løst

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 30-08-03 13:04

On Sat, 30 Aug 2003 14:01:35 +0200, Michael wrote:

> løst

Og når andre har samme problem, søger efter hvad det kan være, og
finder din tråd, så hjælper dit "løst" ikke meget.

Skriv gerne en kort forklaring på hvad løsningen var, uanset hvor
tåbeligt, fjollet eller pinligt du måske synes det er.

Andre laver samme fejl - alt der kan gå galt, går galt.

Mvh.

--
"I happen to be a Swede myself" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Michael Andreasen

Dato : 30-08-03 14:03

"Adam Sjøgren" <spamtrap@koldfront.dk> wrote in message

> Og når andre har samme problem, søger efter hvad det kan være, og
> finder din tråd, så hjælper dit "løst" ikke meget.

Forkert ordvalg så

Udskudt på ubestemt tid

Michael

Fra : Michael Andreasen

Dato : 30-08-03 14:05

> Forkert ordvalg så
>
> Udskudt på ubestemt tid

Og hvis jeg skal forklare den, så kom der andre ting i vejen, derfor "løste"
jeg mit problem ved at skrive det nederst på min todo list.

Derfor synes jeg ikke andre skulle bruge tid på at svare et uaktuelt emne.

Michael