MS Windows
briani 27239
maskinen logger af.
Fra : Henrik Absalon

Dato : 30-08-03 07:02

Hejsa
Når jeg ikke har brugt min computer et stykke tid logger den selv af. når
jeg så skal bruge den igen skal jeg til at logge på igen. Hvordan få jeg den
til at holde op med det ?
Det er en XP-pro.

Mvh. Henrik

Fra : Thomas Blitz

Dato : 30-08-03 07:21

Henrik Absalon wrote:

> [...]
> jeg så skal bruge den igen skal jeg til at logge på igen. Hvordan få jeg den
Den logger dig faktisk ikke af, men låser blot maskinen fordi
pauseskærmen har været oppe og køre. Check evt. lige selv når du skal
skrive din kode igen, der skriver den sikkert at du faktisk er loggetpå
og at der er programmer der kører.

Men det er nemt at slå fra:

Højreklik på Skirvebord.
Vælg Egenskaber i menuen
Vælg faneblad: Pauseskærm
Uncheck flueben i boxen: Vis velkomstside ved fortsættelse

Nu kommer der ingen login skærm når den har vist pauseskærm.

venligst

Thomas

zx-10 on sale: www.flashking.dk

www.kasteknaldperler.dk Tør du kaste knaldperlen??????