låge til brændeovn.. hvor ?
Fra : klaus nielsen

Dato : 26-08-03 11:39

hej
hvor kan man købe en låge til en brændeovn i løs vægt..
jeg har prøvet ved byggemarkeder.. jeg kunne godt købe en til en morsø ovn.
men 3400 kr... ej vel
jeg skulle bruge en ligesom dem der sidder på en varde ovn. ca 32-35 cm på
hver led. evt lidt højere, feks 40 cm i højden
og der skal være en rude i. og bagsiden/pakfladen skal være plan
på forhånd tak

--
klaus nielsen
klaus_nielsen@tdcspace.dk

Fra : Georg

Dato : 26-08-03 13:35

Jeg har selv købt reservedele til brændeovn i en virkeligt god
specialforretning på Åboulevarden, meget nær hjørnet af Julius Thomsensgade.
Mvh Georg

Fra : klaus nielsen

Dato : 26-08-03 23:08

> Jeg har selv købt reservedele til brændeovn i en virkeligt god
> specialforretning på Åboulevarden, meget nær hjørnet af Julius
Thomsensgade.
> Mvh Georg

tak for det

men har du en nermere adresse ?? hvilken by er det ?? jeg bor selv nord for
ålborg

mvh klaus

Fra : Henrik Schytte

Dato : 27-08-03 12:06

> Thomsensgade.
> >
> tak for det
>
> men har du en nermere adresse ?? hvilken by er det ?? jeg bor selv nord
for
> ålborg

Åboulevarden ligger der ihvertfald én af i Århus

Fra : René Hansen

Dato : 27-08-03 12:04

> [...]
> Thomsensgade.
> >
> tak for det
>
> men har du en nermere adresse ?? hvilken by er det ?? jeg bor selv nord

Han mener Pejseforum på Aaboulevarden i København, men prøv telefonbogen,
eller din lokale skorstensfejer.
Ren