Hvor kan man købe affaldstræ i jylland
Fra : Stefan

Dato : 25-08-03 20:52

Hej

Er der nogle der kender steder man kan købe affaldstræ til at fyre med i
jylland?

Mvh
Stefan

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 26-08-03 20:37

Stefan wrote:
> Hej
>
> Er der nogle der kender steder man kan købe affaldstræ til at fyre med i
> jylland?

Du skulle overveje at præcisere dit spørgsmål. Geografisk.

Der er vist ikke meget økonomi i at køre træ fra Skagen til Kruså
medmindre du vil købe 30 tons eller noget i den stil.

Mvh. Jørgen

Fra : Stefan

Dato : 27-08-03 22:49

> Du skulle overveje at præcisere dit spørgsmål. Geografisk.
>
> Der er vist ikke meget økonomi i at køre træ fra Skagen til Kruså
> medmindre du vil købe 30 tons eller noget i den stil.
>

> Mvh. Jørgen

Hej

I Randers området, og jeg regner netop med at købe vognlæs ad gangen.Det
bliver til for lidt at ligge og fræse frem og tilbage med trailer, medmindre
det er meget tæt på.

Stefan