Ny ligusterhæk
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 25-08-03 20:25

Til efteråret skal jeg have udskiftet min gamle, grimme og grusomt
stikkende tjørnehæk med en mere venlig liguster.

Nogen har fortalt mig der bør graves en skinne eller støttebræt ned
langs den nye hæk ud mod havegangen (i havekolonien) for at undgå
jorden bliver trykket ned og skrider indad, hvor den sandsynligvis vil
ødelægge rødderne på de nye planter.

Er der noget om snakken?

--
Forbindtligst:
Jørgen Grandt / Mails til mig er minus 'men'

Fra : Calle.

Dato : 25-08-03 21:52

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
> langs den nye hæk ud mod havegangen (i havekolonien) for at undgå
> jorden bliver trykket ned og skrider indad, hvor den sandsynligvis vil

Nej, Gartnerne der plantede min (forsikringsag efter spritbilist)
gravede dem bare ned. Det var endda tale om planter på 1,80M højde. Selv
har jeg også sat nogle alm. 80cm, de blev også bare gravet ned, og alt
gror i bedste velgående
--
Calle