Sælges: Terrarie inkl. alt
Fra : Stefan Jessen

Dato : 26-08-03 21:19

Sælges Terrarie med 2 halsbånd Leguaner.

Han og hun, ca. 2 år. Vildt fanget.
Art : Crotaphytus collaris Fra USA. + købsbevis.
125 l Terrarie beklædt med kork på 2 af siderne, inklusiv ovenlys,
varmelampe, varmekabel til bunden, stor vandskål, 2 kunstige kaktusser, og
en kunstig plante, en trærod, en gren, rødt sand og måtte i bunden.
Terrarielås og en box til f.eks. græshopper.

Spiser næsten kun græshopper. og er meget livlige, nemme at holde rene.
Sælges Pga. Tidsmangel

Pris : 5.500,-

Fra : Martin Heller

Dato : 26-08-03 21:47

Stefan Jessen wrote in <KcP2b.5152$AC5.839@news.get2net.dk>:

> Sælges Terrarie med 2 halsbånd Leguaner.

Jeg tror du får mere held med salget i
<news:dk.marked.privat.dyr.akvarium>, særligt hvis du fortæller
hvor i kongeriget herligheden befinder sig.

Fra : Stefan Jessen

Dato : 27-08-03 18:39

Okay tak for hjælpen det var jeg ikke klar over...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-08-03 18:48

Stefan Jessen wrote:
> Okay tak for hjælpen det var jeg ikke klar over...

Nu du er i gang med at lære:

Du bruger en fejlbehæftet Outlook Express, der sætter Sv: ind i starten
af Emne-linien.

Det var en fejl fra Microsofts side i version 5 af OE - og der findes
opdateringer, der retter den, men det er bedre at opgradere til version
6, hvor der også er rettet lidt andre ting.

Indlæg der starter med Sv: bliver filtreret fra på nogle news-servere,
og derfor er det ikke alle, der kan se indlægget.

Standarden er Re: - også i Danmark.

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Stefan Jessen

Dato : 28-08-03 15:49

Tak endu engang jeg ved bare ikke hvordan man retter det ...

Fra : Thomas Madsen

Dato : 28-08-03 16:25

Stefan Jessen skrev:

> Tak endu engang jeg ved bare ikke hvordan man retter det ...

Funktioner > Indstillinger > Send > Internationale indstillinger.
Flueben ved 'Brug altid engelske brevhoveder ved svar på meddelelser'.

Nu når du alligevel er ved at ændre på OE's indstillinger så er det
en god idé at opsætte den så den fortæller hvilket tegnsæt du benytter.
Hvis du f.eks. markerer Jan Vestergaards indlæg og trykker Ctrl + F3,
så ser du bla. tre linier med følgende indhold:

Det fortæller andre newsreadere hvilket tegnsæt Jan har benyttet så de
ikke skal gætte sig til det, hvilket kan resultere i oversættelsesfejl
hvis der er blevet brugt specielle tegn i indlægget.
Du har ikke disse linier, men det kan du få hvis du opsætter OE som
beskrevet her: <http://kommunalbastards.org/oe/tegnsaet.html>.

Krydspostet til: dk.fritid.dyr.akvarium og
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT til: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Madsen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-08-03 21:20

Stefan Jessen wrote:
> Sælges........

Jamen - så prøv da i en køb/salg gruppe.

er nok det rigtige sted.

Jan