Pick O2 - fællesindkøb
Fra : Allan Norsk

Dato : 28-08-03 14:15

Hallo

Er der nogen få heldige tilbage derude, som har overlevet at blæse
almindeligt scuba-udstyr igennem med EAN>21%?

Hvis ja - er der så nogen der er interesseret i et lille fællesindkøb af en
køb og smid væk O2 analysator benævnt PICK O2. Man kan ikke skifte batteri
eller sensor i analysatoren, den kan ikke slukkes og man smider skidtet ud
når den ikke længere virker. Prisen svarer til gengæld til prisen på en ny
O2 sensor.

Levetiden skulle være over 2 år, og målenøjagtigheden +-3% af
kaliberingsindstillingen (21% går jeg ud fra). Ilt procenten udlæses i hele
tal.

Sumatec i Tyskland markedsfører dimsen til en pris på

1 stk: 99 euro/stk
3 stk: 95 euro/stk
5 stk: 90 euro/stk
10 eller 25 stk: ?? euro/stk

+ ca. 20 euro i fragt op til 4 kg (oplyses først ved ordre)

http://sumatec.de/produkte/sensor/pick/pick.html
(Sumatec lagerfører i øvrigt mange andre gode sager)

For at begrænse omkostningerne og besværet vil jeg begrænse tilbudet til dem
som kan afhente analysatoren i københavnsområdet (Charlottenlund).

/Allan

Fra : RL

Dato : 28-08-03 17:07

Du kan spare besværet, og bestille dem ved Grejsen Grej på Fyn. Han har dem
på lager til omgående levering.
Det havde han sidst jeg bestilte til en kunde.
www.greisen.dk

Rasmus Lauritsen
RL DYK

Fra : Morten Dall

Dato : 28-08-03 21:49

"RL" <raslykke@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dem
> på lager til omgående levering.
> Det havde han sidst jeg bestilte til en kunde.

ja men til en noget anden pris

mvh Morten Dall

Fra : Campione

Dato : 29-08-03 09:54

jeg vil gerne låne den du køber Allan :)

--
Sinc Steen Morthorst
Campione 2002