MS Windows
briani 27239
Konstant harddisk aktivitet i winXP
Fra : Søren Andersen

Dato : 27-08-03 21:04

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem:

Min harddisk kører konstant i windows xp.
Ikke noget voldsomt, og systemet svarer også kvikt osv.
Men harddisk lampen står og blinker ca. 1 gang i sekundet og en (meget) svag
knurren kommer fra drevet.

Jeg har deaktiveret indexing service, og også fjernet den helt fra
installation.
Min win XP pro er på SP1, og alle updates er installeret.

Jeg har norton antivirus 2003 (auto protect disabled).
Jeg har ingen automatisk update af hverken antivirus eller windows.

Jeg har 1 gb ram, så det er heller ikke swap filen....

Håber nogle har et hint...

Mvh.
Søren Andersen

Fra : Leo E

Dato : 28-08-03 06:53

"Søren Andersen" <soren@lerskov-andersen.dk> wrote in message news:<3f4d0e9a$0$5148$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> Jeg har ingen automatisk update af hverken antivirus eller windows.
>
> Jeg har 1 gb ram, så det er heller ikke swap filen....

Prøv at kig i ctrl+alt+del-taskmanager, for at se om du kan find noget der
Hilsen: Leo