MS Windows
briani 27239
updates og explorer til win 98
Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-08-03 18:01

kan dette downloades i hele filer så man ikke skal på updaten hvergang - en
ven med en gammel pc skal have opdateret win 98, men det tager en evighed
med hans 56k og vi ville derfor hente det ned på min forbindelse til senere
at kunne opdatere hans - er det muligt?
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Salmack

Dato : 25-08-03 18:50

> [...]
> med hans 56k og vi ville derfor hente det ned på min forbindelse til senere

Har I overvejet at tage hans computer hjem til dig
og slutte den til din forbindelse?

Og evt. lave et Ghost billede af computeren, så den
ikke SKAL have updateret alt hele tiden.

Mvh. Salmack

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-08-03 19:07

> Har I overvejet at tage hans computer hjem til dig
> og slutte den til din forbindelse?

nej det var da måske en ide, men så mangler vi et netkort - det er en meget
langsom pc vi snakker om osse derfor han ikke kan få inst xp

> Og evt. lave et Ghost billede af computeren, så den
> ikke SKAL have updateret alt hele tiden.

han har kørt 95 indtil nu så han skal kun have updated en gang og så skal
han snart have en hurtigere pc

men jeg vil da undersøge muligheden for at update her, måske det er det
nemmeste

Fra : Salmack

Dato : 25-08-03 20:18

> nej det var da måske en ide, men så mangler vi et netkort

Har du ikke et i din computer?

Salmack

Fra : LarsS

Dato : 25-08-03 21:34

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> med hans 56k og vi ville derfor hente det ned på min forbindelse til senere

Ja, ihvertfald internet explorer (ca 20Mb):
http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=da
Man downloader først en "download-exe", denne skal startes og man skal
så vælge "customize" (altså IKKE "install now - typical set..")
I næste billede, hvor kan installations-komponenter kan vælges, trykkes
istedet "advanced", så kan "download only" vælges, og i næste billede
vælges så detination & windows system....

/LarsS

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-08-03 14:39

> [...]
> istedet "advanced", så kan "download only" vælges, og i næste billede
> vælges så detination & windows system....

ok tak - det vidste jeg ikke var muligt - det vil vi gå igang med