MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problemer med velkomstskærm ved mange brug~
Fra : BH

Dato : 24-08-03 20:41

Hej

Jeg har et stort problem med en windows xp pro. Der er syv brugere på
computeren. Når man starter pc'en op vises kun de fem brugere der er plads
til på velkomstskærmen. Hvis man så logger ind på en af dem, og logger af
igen, så kommer der en scrollbar i højre side af skærmen og alle 7 brugere
vises på skærmen.

Er der nogen der kender til dette problem, og har en løsning på det ???

Mvh
BH

Fra : BH

Dato : 25-08-03 00:56

"BH" <Brian@hansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen, så kommer der en scrollbar i højre side af skærmen og alle 7 brugere

Jeg har lige en rettelse, der kan være 7 brugere på velkomstskærmen, så det
er nr. 8 der mangler første gang man starter op. Nu har jeg prøvet på to
forskellige windows xp pro, og de laver begge samme fejl. Håber der er nogen
der har samme problem, eller kender til fejlen.

Fra : Michael Kragh

Dato : 25-08-03 08:37

> [...]
nogen
> der har samme problem, eller kender til fejlen.

Gå ind i kontrolpanelet og ind under brugerkonti. Der finder ud en option
hvor du kan vælge (skift måden hvorpå du logger af og på) Fjern krydset i
(brug velkomstsiden) Dette gør at dine brugere selv skal angive brugernavn,
men nu er der mulighed for at alle kan logge på uden problemer. Hvis du er
meget glad for velkomstsiden hvor man bare klikker på brugeren, kan jeg
desværre ikke hjælpe. Held og lykke.

/Michael

Fra : BH

Dato : 25-08-03 11:00

"Michael Kragh" <michael@guldtryk.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> meget glad for velkomstsiden hvor man bare klikker på brugeren, kan jeg

Jeg skal desværre helst bruge velkomstskærmen, da det er en computer der
skal bruges af børn. Men jeg har som sagt prøvet på flere computere, og de
laver alle samme fejl, så det må næsten være en fejl i Xp pro. Men jeg kan
da ik være den eneste der har fundet den fejl. Håber der er nogen der har en
løsning.

Mvh BH