MS Windows
briani 27239
arbejdsområder i XP
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-08-03 10:54

Hej

Mon der er mulighed for at få en slags funktion som i fx. Redhat linux, hvor
man kan skifte mellem arbejdsområder?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-08-03 14:30

Hvad mener du med "arbejdsområder"?

Fra : Lasse

Dato : 24-08-03 17:29

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Hvad mener du med "arbejdsområder"?

Virtual Desktops

Fra : Martin Schultz

Dato : 24-08-03 17:33

> [...]

>Hej
>
>Mon der er mulighed for at få en slags funktion som i fx. Redhat linux, hvor

Download powertools fra microsoft. Der er bla. virtual desktops.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-08-03 22:12

"Martin Schultz" <dknews@dropbox.cotse.net> wrote in message

> Download powertools fra microsoft. Der er bla. virtual desktops.

Hmm det lyder da godt... Men nu har jeg prøvet at finde det på deres side..
Du har vel ikke et link til det?

Det eneste jeg kan finde er noget til officepakken!?

Fra : ASKF

Dato : 24-08-03 22:26

Bjarke Hansen ytrede sig i
<3f492a35$0$48911$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>Du har vel ikke et link til det?
>
>Det eneste jeg kan finde er noget til officepakken!?

Måske fordi det hedder "Powertoys"
Google gav dette som første resultat ved søgning på "powertoys
site:microsoft.com"
<http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp>
--
Mvh. Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"Det med `samfundstjenstligt incitament' er noget sejlivet sludder"