hvordan åbner man en port norton fierwall ~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-08-03 16:20

se den er jo rigemeligt effektiv - måske også lige rigeligt effektiv -
se jeg vil jo gerne ha min ftp op at køre --- hvis vi nu siger jeg
ligger den på port ? 156 om den findes ....jeg har gjort det på en
anden port der ikke var 21 det virker når fierwall ikke er slået ( så
det er ikke routher ) til men når den er slået til så lukker den ....
og jeg har sgu åbnet for mit ftp program i fierwall ?

hvor stor er risikoen for i øvrigt for uønskede gæster hvis de ikke
har passwoord til ftp eller brugernavn / passwoord til win 2000 ?
--
Mv.
Bo M Mogensen

As you look through my door-Deep into my room-Can you feel the mighty wall of power
It's waiting, waiting in the gloom-The distant shadows of forgotten champions
Those who live in me still-And will rise when we challenge and kill Born again -You'll be born again!!
Black Sabbat "Born Again-1983 " http://makeashorterlink.com/?D2BE52085