Fjerne reminder ?
Fra : Nikolaj

Dato : 27-08-03 17:09

Hejsa

I Outlook2000/US/SP3 er der ged i en reminder som kommer med 5 min
mellemrum. Men den ER fjernet fra kalenderen, og fejler så med at objektet
ikke kan åbnes.
Hvordan får jeg redigeret direkte i disse reminders ?
Evt registry or what ?

Fra : pre

Dato : 27-08-03 17:38

Reminderen ligger fysisk i en folder. Find den og prøv 1000 ting. Der er
ikke nogen hjælp tilknyttet den situation.
pre

Fra : pre

Dato : 27-08-03 18:22

Lige for en ordens skyld så graver jeg i håb om at finde et guldkorn. Det
nås nok ikke lige i dag.
pre

Fra : Nikolaj

Dato : 27-08-03 18:34

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> wrote in

> Reminderen ligger fysisk i en folder. Find den og prøv 1000 ting.
> Der er ikke nogen hjælp tilknyttet den situation.

Jeg har lokaliseret den til denne
C:\WINNT\system32\msmq\STORAGE

Jeg har lokaliseret prob til at servicen "Message Queuing" ikke kan starte.
MSMQ servicen startes med C:\WINNT\System32\mqsvc.exe
men fejler.

Se service her:
http://dpds.net/?0000DR

Har du et bud på hvorfor ?

og evt et bud på reinstallering ?

Fra : pre

Dato : 27-08-03 20:17

Jeg var ikke klar over at du kørte Win2000. Hvad sker der ved at klikke på
Start, evt. først ved ar rette 0 til 1.
Outlooks reminder har ikke det allerbedste ry.
En .Exe fil burde altid kunne startes uden videre

Fra : pre

Dato : 27-08-03 21:46

Her netop sat en reminder - og har uden videre slettet den. Det
interessante var at benærke at en reminder IKKE er en fil og at Outlook ikke
er specielt højtidelig med den. Det er let at fjerne fra listen og
dialogboksen har en sletfunktion.

Prøv at genstarte PC´en i Safe Mode (Tryk F8 under boot). Det kan ha´ en
virkning at systemet kører der en overgang.

Fra : Linnea

Dato : 08-09-03 05:32

> Hvordan får jeg redigeret direkte i disse reminders ?
> Evt registry or what ?

Har du fået løst dit problem? Ellers har jeg en start-parameter, du kan
bruge i din Outlook. Kan ikke lige huske syntaksen på stående fod men vil
gerne finde den frem, hvis det stadig har interesse.

Mvh
Anette Linnae