Delphi 6 og Groupwise
Fra : Peter Røssel

Dato : 28-08-03 09:20

Hej Alle,

Vi har tidligere udviklet et plugin modul til Groupwise. Nu er problemet i
midlertid at vi ikke kan få det til at virke under Delphi 6. Oprindeligt er
det udviklet i Delphi 5. Det er udviklet vha. det her C3PO koncept. Når en
bruger højreklikker på en e-mail så kommer denne her contextmenu op hvor vi
har tilføjet et ekstra punkt. Dette punkt er simpelthen forsvundet når
projektet er kompileret under Delphi 6.

Hvis nogen har blot den mindste idee om hvorledes dette problem kan løses
vil jeg blive både glad og overrasket Der er stort set ingen, som ved
noget om udvikling i Groupwise.

På forhånd tak for hjælpen

Peter Røssel
pr@fics.dk

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 28-08-03 13:17

"Peter Røssel" <pr@fics.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vi
> har tilføjet et ekstra punkt. Dette punkt er simpelthen forsvundet når

Og DLL'en er af- og registreret korrekt? Der burde overhovedet ikke være
nogen som helst problemer med at kompilere den under 6'eren - hvis i har
su2 kunne jeg forestille mig at der *måske* var noget med den nye
variant-teknologi som blev indført for at forberede til 7'erens
WebService-teknologi - men, det er kun et skud i tågen, dvs kig på hvilke
OLE-units der bruges, og hvorvidt der er forskelle på dem i 5'eren i forhold
6'eren. Hvad er der i øvrigt i vejen med at kompliere den under 5'eren - den
har i jo stadigvæk?

> Hvis nogen har blot den mindste idee om hvorledes dette problem kan løses
> vil jeg blive både glad og overrasket Der er stort set ingen, som ved
> noget om udvikling i Groupwise.

Jeg fandt da alle nødvendige oplysninger på nettet, da jeg lavede nøjagtigt
det samme. Kobl dig på Novells developernetwork - der er med garanti demoer
og API-dokumentation for alle delphi-versioner.