øøh
Fra : allan

Dato : 28-08-03 18:39

Ved ikke lige om det er det rigtige sted og stille dette
spørgsmål..
Jeg skal sætte en lyd "heste vrinsk" på en hjemmeside
"www.sjoelundrideklub.dk, men er der nogen der ved hvordan man
gør, jeg er lidt lost.
Lyden skal kun komme når man går ind på startsiden, dvs. ikke en
man skal klikke på.

På forhånd tak
Allan

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 28-08-03 18:53

"allan" <a.ellegaard@fald.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gør, jeg er lidt lost.
> Lyden skal kun komme når man går ind på startsiden, dvs. ikke en

Tja, min kode ser sådan ud:

<EMBED SRC="musik/bridal.mid" WIDTH="72" HEIGHT=27" AUTOSTART="true"
LOOP="false" TYPE="audio/midi">

hvor selve filen med musik hedder "bridal.mid" (og mappen/stien "musik")

http://hei.homepage.dk/bryllup.html

Musikken begynder når man kommer på siden, men jeg har valgt en "slukkeknap"
så man kan vælge musikken fra

--
Hilsen Miver og Mulle's mor

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 28-08-03 18:55

<klip>
> <EMBED SRC="musik/bridal.mid" WIDTH="72" HEIGHT=27" AUTOSTART="true"
> LOOP="false" TYPE="audio/midi">

Hvis du ikke vil have sluk-knappen sætter du værdierne width og height til 0

Hilsen Miver og Mulle's mor

Fra : allan

Dato : 28-08-03 19:22

Tak for svaret, så er der da lidt at lege med.

Hilsen Allan

Fra : Jane

Dato : 28-08-03 21:41

allan skrev i <news:bilenk$nc1$1@sunsite.dk>:

> Lyden skal kun komme når man går ind på startsiden, dvs. ikke en
> man skal klikke på.

http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/diverse.html#Lyd

Jane