Mozilla 1.5B frigivet
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-08-03 14:44

Release notes her: <http://www.mozilla.org/releases/mozilla1.5b/>

Download fra: <http://www.mozilla.org/releases/>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
Greenwich nedrig gang: Ny Delhi (GMT +5.5), Badutspring By (GMT
+2), Ny York (GMT 5), Høns (GMT 6), Los Engel (GMT 8)
(Fra <http://www.paris-tours-guides.com/index_danish.shtml>)

Fra : Snusken

Dato : 28-08-03 15:06

Hej,
ja det ser godt ud. En STOR tak til de frivillige, som arbejder på
Mozilla projektet. Softwaren er efterhånden blevet rigtig godt og
stabilt (Junkmail funktionen i 1.4 er super). Det undrer mig lidt, at
Java plug-in ikke er med i 1.4. Jeg var nødt at finde en ældre
J2RE-1.3.1_02 plugin for at få en stabil opstart af Java JVM'en...

mvh Eric

Fra : Bud

Dato : 28-08-03 21:34

Snusken skrev:
> [...]
> Java plug-in ikke er med i 1.4. Jeg var nødt at finde en ældre
> J2RE-1.3.1_02 plugin for at få en stabil opstart af Java JVM'en...

Hej Eric,

Må jeg spørge dig om Java - min bank Nordea påstår at Mozilla skulle
kunne køre netbank når Java er installeret. Men min går i stå når jeg
forsøger at komme på netbank.
Vil du tro at det er bedre at forsøge at finde en ældre Java?
Jeg har jo hele tiden troet at det galdt om at få den nyeste version.
Jeg bruger Java ver. 1.4.1_02
Men jeg er meget glad for Mozilla 1.4

Venlig hilsen

Jes

Fra : Jørgen Altmann

Dato : 28-08-03 22:29

On Thu, 28 Aug 2003 22:34:16 +0200, Bud <davinci@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>Vil du tro at det er bedre at forsøge at finde en ældre Java?
>Jeg har jo hele tiden troet at det galdt om at få den nyeste version.

Hej Jes.

Det kan altså godt virke. Jeg bruger Java 1.4.1.0.3 og Mozilla 1.3.
Det virker fint her.

Hilsen Jørgen Altmann

Fra : Snusken

Dato : 29-08-03 19:57

Hej Jes.

Nogle netbanker checker hvilken browser, der benyttes. Når Java plug-in
er startet op (ses på Java-kaffe ikonen i "Sys-tray") burde det ikke
volde nogen problemer. Mozilla 1.4 og Java J2RE-1.3.1_02 virker fint på
Nykredit-netbank, dog skal klikkes en ekstra gang (om man vil fortsætte
pga ukendt browser !), da bank-serveren kun "kender" nogle browsere ved
første login-skærm.

mvh Eric