Valg af bogføring program
Fra : P. Hohnen

Dato : 25-08-03 08:17

Jeg har startet en mindre service virksomhed ( Tæpperens) og står over for
at skulle etablere et bogføringsystem. Jeg har tidligere arbejdet med
Concorde og var glad for det men mener det er at skyde over målet og at det
er for dyrt. Jeg skal bruge Finans og faktura/debitor modul. Derud over skal
jeg kunne følg en historik på mine kunder med hvad vi har lavet og hvornår
de skal kontaktes igen, men det betyder ikke at jeg skal investere i CRM fra
hverken Siebel eller Super office selv om de er gode systemer. Det er at
skyde langt over målet.

Jeg har set på WINFINANS og synes godt om det på trods af sit "MS Access
look". Men er det godt og funger det ?

Er der andre mindre finanssystemer evt uden debitor delen som er prisbillige
og driftssikre?

Mvh

Peter Hohnen

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-03 08:40

> Er der andre mindre finanssystemer evt uden debitor delen som er
prisbillige
> og driftssikre?

Jeg vil klart anbefale dig Summa Summarum. Se evt. mere på:

www.summarum.dk

Mvh
Leif Jensen
www.advicecom.dk

Fra : Britt Malka

Dato : 26-08-03 08:25

On Mon, 25 Aug 2003 09:39:50 +0200, "Leif Jensen"
<leif_AT_advicecom_DOT_dk> wrote:

>Jeg vil klart anbefale dig Summa Summarum.

Også jeg. Programmet er enkelt og billigt.
Britt Malka

Få Tips & Tricks og ny inspiration - www.tips-og-tricks.com/tilmeld.html

Fra : P. Hohnen

Dato : 26-08-03 12:20

Tak - jeg har downloaded og "pillet lidt" Umiddelbart ser det fint og enkelt
ud, måske for enkelt. Bruger du det selv?
/Peter Hohnen

Fra : Jesper

Dato : 26-08-03 13:15

"P. Hohnen" <hohnen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tak - jeg har downloaded og "pillet lidt" Umiddelbart ser det fint og
enkelt
> ud, måske for enkelt. Bruger du det selv?
> /Peter Hohnen

Jeg bruger også Summarum og er ganske godt tilfreds.
Et alternativ kunne være http://www.e-conomic.dk/, som jeg har
hørt meget godt om....

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-03 13:24

> [...]
enkelt
> ud, måske for enkelt. Bruger du det selv?

Ja, jeg har brugt det i snart 2 år - med ca. 25 - 50 faktureringer dagligt
fordelt på over 1000 varenumre. Jeg er ganske godt tilfreds, og synes
en af de gode ting ved Summa Summarum er at der er betalt for det hele,
så man skal ikke ud og købe ekstra moduler og konsulenttimer bare fordi
man får mere end 100 debitorer osv.

Mvh
Leif Jensen

Fra : Dan

Dato : 26-08-03 15:01

> en af de gode ting ved Summa Summarum er at der er betalt for det hele,
> så man skal ikke ud og købe ekstra moduler og konsulenttimer bare fordi
> man får mere end 100 debitorer osv.

Kan det klare flere virksomheder?
Altså, hvis man har flere selvstændige virksomheder, med egne kontoplaner
og regnskaber?
Er der mulighed for at skifte regnskab, ligesom i Concorde XAL?

TIA,
Dan

Fra : Jesper

Dato : 26-08-03 15:26

"Dan" <No_Sp@m.Net> skrev i en meddelelse news:bifq6j$hjq$1@sunsite.dk...
> [...]
kontoplaner
> og regnskaber?
> Er der mulighed for at skifte regnskab, ligesom i Concorde XAL?

Ja...uden problemer

Fra : Dan

Dato : 26-08-03 17:01

> kontoplaner
>
> Ja...uden problemer

Cool!
Jeg synes bare ikke at det fremgår af deres web-site....

mvh.,
Dan

Fra : Jesper

Dato : 27-08-03 07:00

"Dan" <No_Sp@m.Net> skrev i en meddelelse news:big4vs$rfs$1@sunsite.dk...

> Cool!
> Jeg synes bare ikke at det fremgår af deres web-site....

Der kan hentes en demo på siden...

Fra : Dan

Dato : 27-08-03 19:38

> Der kan hentes en demo på siden...

Det havde jeg set, men jeg synes ikke, jeg ville installerer det, hvis den
ikke kunne klare det - nu kigger jeg på den i week-enden.

mvh.,
Dan