Function/object reference?
Fra : Thomas D

Dato : 25-08-03 19:03

Hej,

Jeg er blevet tvunget til at kode noget ASP.
Jeg synes dog at det (som så meget andet fra m$) er meget vagt dokumenteret.
Er vant til at kode PHP og savner en function reference lige som
http://dk.php.net/manual/en/funcref.php
Fidnes der ikke en lignende til ASP som beskriver alle de indbyggede
functions?
Og hvad med objects? Findes der ikke en reference til dem?

Thomas D
http://tdn.peps.dk
Musikere tjener penge på ulovligt kopieret software.

Fra : Jørn Andersen

Dato : 25-08-03 21:15

On Mon, 25 Aug 2003 20:02:46 +0200, "Thomas D" <merlin@sprex.dk>
wrote:

> [...]
>functions?
>Og hvad med objects? Findes der ikke en reference til dem?

På min linksside er der både links til en VBScript-reference og til
indbyggede objekter:
<url: http://www.marxisme.dk/test/asplinks.asp>

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-08-03 21:37

Thomas D wrote:

> Jeg er blevet tvunget til at kode noget ASP.
> Jeg synes dog at det (som så meget andet fra m$) er meget vagt
> dokumenteret.

Hmm, nu bruger jeg godt nok næsten udelukkende MS produkter og kan være
forudindtaget
Men imho så har jeg sjældent mødt en så omfattende dokumentation som den MS
har

Indrømmet jeg er løbet panden mod en mur mht dokumentation vedr win32 (pc)
applikationer i VB.NET, men kommer vel efterhånden - forhåbentligt

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Chrisser

Dato : 26-08-03 08:09

Thomas D wrote:
> [...]
> functions?
> Og hvad med objects? Findes der ikke en reference til dem?

Der findes en på http://www.devguru.com/

Både til ASP ( altså de indbyggede objekter ) samt VBScript

Chrisser